Spring naar bijdragen

Grootste overlay in pokertoernooi ooit! $10.000.000,00 prijzengeld 1M overlay en Onetime en GGPoker delen uit


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

Op 15-2-2023 om 16:08 zei LuukFOD:

Vandaag is de lijst met met namen naar ggpoker gestuurd. Ze hebben beloofd dat de tickets er binnen 48 uur zijn. Heb je vrijdagavond je ticket niet binnen PM me dan. Dan ga ik in de GG Stalk Modus!!

Binnen, bedankt!

Is er ook een railgroep voor alle OneTimers op whatsapp? @TheGreatOne, je hebt mijn nummer wel 🙂

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Robin_Foot:

Binnen, bedankt!

Is er ook een railgroep voor alle OneTimers op whatsapp? @TheGreatOne, je hebt mijn nummer wel 🙂

Ik ga morgen een rail topic aanmaken hier op het forum. En morgen is @TheGreatOneer natuurlijk met een live stream zodat je hem kunt volgen. Volgende week is er @Lady_Diamondmet een live stream. En ook voor dan zal ik rail topics aanmaken!!

 

Dan kan iedereen meegenieten er zijn namelijk altijd lurkers die niet in een app groep zitten maar wel graag alles willen weten. (zoals ik 😉 )

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei LuukFOD:

Kan iedereen die zijn ticket nog niet heeft ontvangen dat hier even melden?

Van Remy weet ik het en spruitjes bah had het ook nog niet. 

Zijn er nog meer mensen? @TheGallanthad jij het ondertussen al?

Heb de ticket nog niet helaaaaaaasch! Ik laat ggpoker wel even openstaan. Kost me vijf euro aan stroom om die app op te starten. Intussen wel koffie gedronken, ontbeten, gesport en boodschappen kunnen doen.             

  • Like 1
  • Haha 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.