Spring naar bijdragen

Last Longer promo op GGPoker > woensdag 8 februari om 19:00 uur


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei gerardus1956:

ik speelde aan tafel samen met OnetimeNL en hij zei: Gerardus als je binnen 30 min inschrijft op Forum is het beste poker cadeau ooit voor je. 

Kan dit kloppen? ik zie hem niet meer. 

Een oude poker koning, geweldig! Lekker op ggpoker spelen en je aanmelden bij Onetime en dat levert je een geweldig poker cadeau op dat in theorie miljoenen kan opleveren.

 

Jij als oude poker baas gaat de 10M$ toernooi spelen bij ggpoker, gewoon omdat het kan en wij je deze gunnen. Als je mij een PM wilt sturen met je spelersnaam bij GG en je email daar regelen wij jouw een 150$ ticket voor dit hoofdtoernooi. Enige wat je nog hoeft te doen is lekker een Onetimer zijn en lurken en soms een postje maken op dit epische forum

 

Super warm welkom Gerardus!! En tot snel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 6-2-2023 om 13:19 zei TheGreatOne:

Feb 08 19:00. Daily Big 2$ op ggpoker. In dit pokertoernooi doen we weer de Last Longer promotie. Ik ga streamen via ons Youtube kanaal (ONETIMENLD) en jullie volgen. 

De 5 beste Onetimers krijgen een gratis tickets t.w.v. 150$ voor het giga 10M$ toernooi op ggpoker aan het einde van deze maand. Wil je meedoen dan moet je voor de start van dit toernooi je spelersnaam op ggpoker hier neer zetten.

Je kan dit normale toernooi gewoon terug vinden in de toernooi sectie en je vast aanmelden (2$). Lukt het niet zoek dan op de spelersnaam: onetimeNL en kom je ook uit bij dit toernooi.

 

Succes en dat de beste spelers maar het meeste geluk mogen hebben bij de coinflips 🙂

Scherm­afbeelding 2023-02-05 om 20.31.50.png

 

11 uur geleden zei TheGreatOne:

Een oude poker koning, geweldig! Lekker op ggpoker spelen en je aanmelden bij Onetime en dat levert je een geweldig poker cadeau op dat in theorie miljoenen kan opleveren.

 

Jij als oude poker baas gaat de 10M$ toernooi spelen bij ggpoker, gewoon omdat het kan en wij je deze gunnen. Als je mij een PM wilt sturen met je spelersnaam bij GG en je email daar regelen wij jouw een 150$ ticket voor dit hoofdtoernooi. Enige wat je nog hoeft te doen is lekker een Onetimer zijn en lurken en soms een postje maken op dit epische forum

 

Super warm welkom Gerardus!! En tot snel.

Hoi, ik wil je een PM sturen, moet dat hier?  Mijn spelersnaam bij GG is gerardus1956 en mijn email: [email protected]

 

bewerkt door LuukFOD
emailadres aangepast (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een oude poker koning, geweldig! Lekker op GGpoker spelen en je aanmelden bij Onetime en dat levert je een geweldig poker cadeau op dat in theorie miljoenen kan opleveren.
 
Jij als oude poker baas gaat de 10M$ toernooi spelen bij GGPoker, gewoon omdat het kan en wij je deze gunnen. Als je mij een PM wilt sturen met je spelersnaam bij GG en je email daar regelen wij jouw een 150$ ticket voor dit hoofdtoernooi. Enige wat je nog hoeft te doen is lekker een Onetimer zijn en lurken en soms een postje maken op dit epische forum
 
Super warm welkom Gerardus!! En tot snel.

Ik wil ook een gerardus zijn. Gave prijs!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.