Dutch-Koala Posted March 8 Report Share Posted March 8 Beste mensen! Iedereen die op lijst staat mij een tikkie stuurt van 16 euro 63. Je kan me prive bericht sturen hier! Let op je hebt de een week de tijd vraag je het niet op geef ik dat deel weer terug aan hun! Dan moet je het verder met hun uitvechten 5 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remy de rover Posted March 9 Report Share Posted March 9 Beste mensen! Iedereen die op lijst staat mij een tikkie stuurt van 16 euro 63. Je kan me prive bericht sturen hier! Let op je hebt de een week de tijd vraag je het niet op geef ik dat deel weer terug aan hun! Dan moet je het verder met hun uitvechten Gedaan , thanks voor de service Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PolkeNL Posted March 9 Author Report Share Posted March 9 Beste @Dutch-Koala, Echt super tof dat je het verder opgepakt heb, waarvoor dank. Heb zelf thuis in een verbouwing gezeten, plus sinds vorige week donderdag bijna een week ziek in bed gelegen. Totaal geen energie om zelfs maar het forum hier te bezoeken. @alle deelnemers, excuses voor het stroef verlopen van de pool. Heb zelf nooit eerder zoiets georganiseerd, maar vond het wel een tof idee om iets als dit te opperen, gezien Onetime deze mooie ticketprijzen beschikbaar stelde. Daarom nogmaals mijn dank @Dutch-Koala voor de oplossing. Bij deze schenk ik mijn aandeel aan jou Dutch, voor al het regelwerk. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts