PolkeNL Posted February 9 Report Share Posted February 9 Beste OneTimers, Dankzij de geweldige give-a-way promotie van OneTime (waar je toch nog wel even je best voor heb moeten doen), ben ik 1 van de gelukkigen die een $150,- heeft weten te bemachtigen. Door deze actie maken een aantal OneTimers de kans om miljonair te worden. Het lijkt mij geweldig om als dank voor deze kans een pool te maken met de andere gelukkigen om 25% aandeel in een pool te zetten, om de winsten daarvan met elkaar te delen. Op deze manier maken we nog meer kans om er een leuk centje aan over te houden. OneTimers die geen ticket hebben gewonnen bij deze promotie, maar wel dat toernooi willen gaan spelen, kunnen uiteraard aanhaken om er ook deel van uit te maken. Het nadeel voor jullie is dat je de $150,- ticket uit eigen zak moet betalen, maar zal de pret niet drukken om deel te nemen aan deze pool natuurlijk. Iedereen kan zich dus aanmelden die het toernooi daadwerkelijk gaat spelen. Screenshot van inschrijving (plus uiteindelijke toernooiaanvang) is bevestiging van mee doen, waarvan de bevestiging tijdens de start en/of evt late inschrijving achter de naam zal komen te staan. Gezien vele hun ticket nog gaan ontvangen, zullen deze pas later een screenshot kunnen aanleveren. Deelnemers: PolkeNL OnetimeNL RoverTime14 Onetimesmartace Driekwart Hoe_dan Spruitjes_bah 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted February 9 Report Share Posted February 9 Super mooi dit @PolkeNL dank voor deze geweldige community poule. Op naar de 25 deelnemers en als er een wint kunnen we allemaal een jaar stoppen met werken en de wereld over om te pokeren. I am in! Ik doe mee op de 19 februari (18:00 uur) spelersnaam OnetimeNL 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remy de rover Posted February 9 Report Share Posted February 9 Ik ben erbij!! Top aktie!! Op naar een zorgeloos financieel leven!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remy de rover Posted February 9 Report Share Posted February 9 Mijn spelersnaam is RoverTime14 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SmartAce Posted February 10 Report Share Posted February 10 Ik doe ook mee, OneTimeSmartAce 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PolkeNL Posted February 10 Author Report Share Posted February 10 Staat genoteerd..... Maar ik moet toch m'n eigen post kunnen bijwerken, krijg alleen de optie rapporteren en delen 🤔 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bananaman Posted February 10 Report Share Posted February 10 Tuurlijk doe ik mee, krijg van OneTime een kans, dus mocht ik gek runnen ben ik ook niet te beroerd om dat met andere onetimers te delen. Spelersnaam GG is Hoe_Dan 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PolkeNL Posted February 10 Author Report Share Posted February 10 6 minuten geleden zei bananaman: Tuurlijk doe ik mee, krijg van OneTime een kans, dus mocht ik gek runnen ben ik ook niet te beroerd om dat met andere onetimers te delen. Spelersnaam GG is Hoe_Dan Super Bananaman, staat ook genoteerd 👍 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
driekwart Posted February 11 Report Share Posted February 11 Mooie actie en doe ook mee! Als ik de ticket heb zal ik nog een screenshot postenVerstuurd vanaf mijn CPH2307 met Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LuukFOD Posted February 11 Report Share Posted February 11 11 uur geleden zei PolkeNL: Staat genoteerd..... Maar ik moet toch m'n eigen post kunnen bijwerken, krijg alleen de optie rapporteren en delen 🤔 Nu even voor je gedaan 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LuukFOD Posted February 11 Report Share Posted February 11 Ik vind dit een prachtig initiatief. We hebben de laatste week veel energie gestoken in iets moois te organiseren voor onze community. Dat er dan vanuit de community weer zoiets komt ontroerd me bijna! @TheGreatOneals een Onetimer wint gaan we de 28e op bezoek voor een interview ipv naar kantoor😁 Verheug me nu al op de dag 2 stream van Armenius waar die hopelijk zelf speelt maar anders de overgebleven Onetimers volgt!! Ik zal dan lekker railen vanuit mijn hotelkamertje!! 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spruitjes_Bah Posted February 11 Report Share Posted February 11 Mooi initiatief - voor mij is het ook een freeroll (winnaar van de hoge hoed) Op GG - Spruitjes_Bah Misschien ook leuk om dan bij te houden wie wanneer speelt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PolkeNL Posted February 11 Author Report Share Posted February 11 19 minuten geleden zei Spruitjes_Bah: Mooi initiatief - voor mij is het ook een freeroll (winnaar van de hoge hoed) Op GG - Spruitjes_Bah Misschien ook leuk om dan bij te houden wie wanneer speelt. Thanks voor je aanmelding ook @Spruitjes_Bah Gaan zeker alles in kaart brengen nog. Ik zelf zal hem in het 2e weekend spelen, ben daarna hele week vrij, dus laat m'n run maar heel diep gaan 🤣 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dutch-Koala Posted February 12 Report Share Posted February 12 (edited) Maar hoe zit dan met multi bullets (meerdere inschrijvingen) Word het dan share vermindering? 2 de bullet word dan nog 12.5 procent etc. persoonlijk vind ik 25 procent best wel veel. Ben er zelf nog niet overuit. Denk zo iets beter uitpakt bij een bepaald bedrag. Anders later voor eventueele allemaal min cashs tikkie’s te sturen. Lijsje ook hun gg poker naam erbij zetten dat je sharscope kan checken bijvoorbeeld? (Op die site kan stats zien of het wel redelijke speler is) Ik denk even hard op. Dit is zeker instrestand! Edited February 12 by Dutch-Koala (see edit history) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LuukFOD Posted February 12 Report Share Posted February 12 4 uur geleden zei Dutch-Koala: Maar hoe zit dan met multi bullets (meerdere inschrijvingen) Word het dan share vermindering? 2 de bullet word dan nog 12.5 procent etc. persoonlijk vind ik 25 procent best wel veel. Ben er zelf nog niet overuit. Denk zo iets beter uitpakt bij een bepaald bedrag. Anders later voor eventueele allemaal min cashs tikkie’s te sturen. Lijsje ook hun gg poker naam erbij zetten dat je sharscope kan checken bijvoorbeeld? (Op die site kan stats zien of het wel redelijke speler is) Ik denk even hard op. Dit is zeker instrestand! Vanaf een bepaald bedrag sharen is natuurlijk niet helemaal fair. Stel jij wint 10k en ik haal dag 2 met 3 bb en ben er na 1 hand uit. Was rond de 150-200 dollar. Dan mag ik en dat hele bedrag houden + 25% van jou. Het idee is gewoon top. Als iemand big shipped kan t even slikken zijn. Maar heb je wel veel nieuwe vrienden!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remy de rover Posted February 12 Report Share Posted February 12 Maar hoe zit dan met multi bullets (meerdere inschrijvingen) Word het dan share vermindering? 2 de bullet word dan nog 12.5 procent etc. persoonlijk vind ik 25 procent best wel veel. Ben er zelf nog niet overuit. Denk zo iets beter uitpakt bij een bepaald bedrag. Anders later voor eventueele allemaal min cashs tikkie’s te sturen. Lijsje ook hun gg poker naam erbij zetten dat je sharscope kan checken bijvoorbeeld? (Op die site kan stats zien of het wel redelijke speler is) Ik denk even hard op. Dit is zeker instrestand! Het is toch een Freezout Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SmartAce Posted February 12 Report Share Posted February 12 Je mag wel meerdere 1e dagen spelen,hoogste stack gaat door. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SmartAce Posted February 12 Report Share Posted February 12 7 hours ago, Dutch-Koala said: Maar hoe zit dan met multi bullets (meerdere inschrijvingen) Word het dan share vermindering? 2 de bullet word dan nog 12.5 procent etc. persoonlijk vind ik 25 procent best wel veel. Ben er zelf nog niet overuit. Denk zo iets beter uitpakt bij een bepaald bedrag. Anders later voor eventueele allemaal min cashs tikkie’s te sturen. Lijsje ook hun gg poker naam erbij zetten dat je sharscope kan checken bijvoorbeeld? (Op die site kan stats zien of het wel redelijke speler is) Ik denk even hard op. Dit is zeker instrestand! Het is juist zo hoog omdat je ticket gratis of iig zo goed als gratis is. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dutch-Koala Posted February 12 Report Share Posted February 12 Het is juist zo hoog omdat je ticket gratis of iig zo goed als gratis is.Is hoe je het bekijkt.. Ongebruikte tickets van dit event worden omgezet in 150 toernooi dollars per ticket Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dutch-Koala Posted February 12 Report Share Posted February 12 Vanaf een bepaald bedrag sharen is natuurlijk niet helemaal fair. Stel jij wint 10k en ik haal dag 2 met 3 bb en ben er na 1 hand uit. Was rond de 150-200 dollar. Dan mag ik en dat hele bedrag houden + 25% van jou. Het idee is gewoon top. Als iemand big shipped kan t even slikken zijn. Maar heb je wel veel nieuwe vrienden!!Fair point luuk! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remco86 Posted February 12 Report Share Posted February 12 Zojuist ook een ticket gewonnen via een $ 10 hyper sat. Ik denk er nog even over na of ik aansluit bij de poule. Maar 25% is me hoe dan ook teveel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hotrunner Posted February 12 Report Share Posted February 12 (edited) 56 minuten geleden zei Remco86: Zojuist ook een ticket gewonnen via een $ 10 hyper sat. Ik denk er nog even over na of ik aansluit bij de poule. Maar 25% is me hoe dan ook teveel. Dan hoef je er toch niet over na te denken want je besluit staat al vast. Edited February 12 by Hotrunner (see edit history) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PolkeNL Posted February 13 Author Report Share Posted February 13 Er zijn wat vragen omtrent dit topic. Betreft bullets (oftewel spelen op meerdere startdagen), lijkt mij dat gewoon je eerste bullet geldt, gezien je dan nog niet weet of je wel een tweede gaat spelen. Dus de dag die jij straks aangeeft telt mee voor deze Pool. Ik ben geen ervaren man in het regelen van zoiets als dit, maar gezien de give-a-way tickets een te leuk idee om het aan ons voorbij te laten gaan. Van al het prijzengeld dat gewonnen gaat worden wordt er 25% afgehaald om in de pool te stoppen. Dus stel er wordt 10k in totaal gewonnen, komt er 2500 in de pot, delen door bijv. 10 personen, is 250,- de man. Althans, dat is een beetje het idee wat ik had. Mocht er andere ideeën zijn of methodes die normaal gedaan worden, laat ik me graag informeren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DennMann Posted February 13 Report Share Posted February 13 Leuk idee, mocht ik een ticket winnen/inschrijven en spelen doe ik ook mee. Je kan er eventueel nog voor kiezen om buy-in back te doen en dan 25% af te dragen. Stel ik koop me direct in, dan zou ik bij een mincash alsnog minder overhouden. Maar aan de andere kant; op dag 2 ben je al in het geld en volgens mij is dat altijd al ruim een paar keer je buy-in bij dit soort toernooien. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dutch-Koala Posted February 13 Report Share Posted February 13 Er zijn wat vragen omtrent dit topic. Betreft bullets (oftewel spelen op meerdere startdagen), lijkt mij dat gewoon je eerste bullet geldt, gezien je dan nog niet weet of je wel een tweede gaat spelen. Dus de dag die jij straks aangeeft telt mee voor deze Pool. Ik ben geen ervaren man in het regelen van zoiets als dit, maar gezien de give-a-way tickets een te leuk idee om het aan ons voorbij te laten gaan. Van al het prijzengeld dat gewonnen gaat worden wordt er 25% afgehaald om in de pool te stoppen. Dus stel er wordt 10k in totaal gewonnen, komt er 2500 in de pot, delen door bijv. 10 personen, is 250,- de man. Althans, dat is een beetje het idee wat ik had. Mocht er andere ideeën zijn of methodes die normaal gedaan worden, laat ik me graag informeren.Thanks voor de uitleg! Ik kom er nog op terug! Als meer mensen rentry willen dan share verminderiny per bullet. Gaat dan elke keer door de helft die share deling. Maar zo te horen zal ik enige zijn die eventueel meerdere pogingen doet. Dan snij ik mezelf alleen maar in me vingers haha Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts