Spring naar bijdragen

Arthur’s betting streak 2.0


Desje

Aanbevolen berichten

De aanmeldingen stromen binnen. Daarom ga ik een maximaal bedrag van €300 in de pot. Nog €65 maximaal.. 

 

Tussenstand deelnemers (€295)

• Desje €22,50 (betaald)

• Arthur €10 (betaald)

• SmartAce €2,50

• Hansheem €2,50 

• DennMann €10 

• Werner2241 €10 (betaald)

• MarAlkmaar €10 (betaald)

• Chuckmeister €10 (betaald)

• patjakkert €10 (betaald)

• stommer6 €10

• JackPot €50 (betaald)

• De eenarmige bandiet €2,50 

• K. Ronos €5 (betaald)

• Wintvaakniet €10 

• TheGallant €10 (betaald)

• Wiebee €5 (betaald)

• rhellevo €30 (betaald)

• pjong €10 (betaald)

• Telro €15 (betaald)

 TheGreatOne €10 

• PolkeNL €10

• TjeDo3 €10 (betaald)

• MF1976NL €10 (betaald)

• Dooker €10 

• Yahitchu €10 (betaald)

 

Vergeet ook je ingelegde bedrag niet te betalen d.m.v. Het betaalverzoek. Anders kan ik je helaas niet meenemen in de pot! 
 

https://betaalverzoek.rabobank.nl/betaalverzoek/?id=o39pUcelQAeNHnqF-Y28hw

bewerkt door Desje (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 16-2-2023 om 08:21 zei Desje:

 

Beste Onetimers,
 
Weten jullie het nog? Arthur’s bettingstreak. Wat waren we on-fire! Met een uitbetaling van €50 euro per persoon. Dat smaakte naar meer :) Samen met Arthur willen wij een nieuwe poging doen om samen met een groepje een leuke pot op te bouwen en de bookies verslaan! 
 
Ons idee is om te beginnen met een start bedrag. Deze mag je zelf kiezen. Het is helemaal aan jezelf voor hoeveel je mee wilt doen. Dit wil je toch niet missen?
 
Wanneer we een pot hebben kunnen we beginnen met een weddenschap zoeken. We zoeken een weddenschap uit met een odd van ongeveer 1.5 tot 2.0 en op deze manier moeten we dan doorstoten naar een mooi bedrag.  Je kunt jezelf natuurlijk altijd weer terugtrekken en dan krijg je natuurlijk jou eigen gewonnen deel terug! 
 
Samengevat:
• Je meldt je aan in dit topic (Graag aangeven hoeveel inzet je wilt inkopen) 
• Je mag zeer zeker voorstellen doen welke weddenschappen wij moeten spelen; graag zelfs. 
• Via een poll beslissen wij welke bet we spelen
• Op naar een mooi bedrag met elkaar
• Arthur zal zorgen voor de enquête elke week 
• Desje zal zorgen voor het plaatsen van de bet en het uitbetalen van de winsten 

Regels:
• Je kan weddenschappen plaatsen in dit topic tot donderdag. 
• Op vrijdag en zaterdag kun je middels een poll kiezen welke je wil spelen
• Op zondagochtend is duidelijk welke weddenschap het is geworden en die spelen we dan

Wij hebben er zin in, jij ook?

Groeten,
 
Arthur & Desje
 
Inzet:
 
Desje €20
Arthur €10

MF1976NL is in!

Net 10 euro overgemaakt.

Succes voor iedereen.

Michel

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De aanmeldingen stromen binnen. Daarom ga ik een maximaal bedrag van €300 in de pot. Nog €65 maximaal.. 
 

Tussenstand deelnemers (€295)

• Desje €22,50 (betaald)

• Arthur €10 (betaald)

• SmartAce €2,50

• Hansheem €2,50 

• DennMann €10 

• Werner2241 €10 (betaald)

• MarAlkmaar €10 (betaald)

• Chuckmeister €10 (betaald)

• patjakkert €10 (betaald)

• stommer6 €10

• JackPot €50 (betaald)

• De eenarmige bandiet €2,50 

• K. Ronos €5 (betaald)

• Wintvaakniet €10 

• TheGallant €10 (betaald)

• Wiebee €5 (betaald)

• rhellevo €30 (betaald)

• pjong €10 (betaald)

• Telro €15 (betaald)

• TheGreatOne €10 

• PolkeNL €10

• TjeDo3 €10 (betaald)

• MF1976NL €10 (betaald)

• Dooker €10 

• Yahitchu €10 (betaald)

 

Vergeet ook je ingelegde bedrag niet te betalen d.m.v. Het betaalverzoek. Anders kan ik je helaas niet meenemen in de pot! 
 

https://betaalverzoek.rabobank.nl/betaalverzoek/?id=o39pUcelQAeNHnqF-Y28hw

In voor €10!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

We gaan beginnen! De inschrijving is gesloten. Met een mooi startbedrag van €310 gaan we de eerste bet uitzoeken. 
 

Ik stel voor om een bet te zoeken vanaf dinsdag t/m donderdag. Even kijken of we de streak goed kunnen starten en dan wellicht in het weekend er nog een mee kunnen pakken! Een goed begin is het halve werk. 
 

Nu begint jullie werk ook! Een leuk betje zoeken en dan zullen we op vanaf zondag gaan stemmen welke bet het gaat worden! Spannend!! 
 

Lijst Deelnemers (€310)

• Desje €20 (betaald)

• Arthur €10 (betaald)

• SmartAce €2,50

• Hansheem €10 (betaald)

• DennMann €10 

• Werner2241 €10 (betaald)

• MarAlkmaar €10 (betaald)

• Chuckmeister €10 (betaald)

• patjakkert €10 (betaald)

• stommer6 €10

• JackPot €50 (betaald)

• De eenarmige bandiet €2,50 (betaald)

• K. Ronos €5 (betaald)

• Wintvaakniet €10 

• TheGallant €10 (betaald)

• Wiebee €5 (betaald)

• rhellevo €30 (betaald)

• pjong €10 (betaald)

• Telro €15 (betaald)

 TheGreatOne €10 

• PolkeNL €10 (betaald)

• TjeDo3 €10 (betaald)

• MF1976NL €10 (betaald)

• Dooker €10 

• Yahitchu €10 (betaald)

• Budgetvrouw €10 (betaald) 

Vergeet ook je ingelegde bedrag niet te betalen d.m.v. Het betaalverzoek. Anders kan ik je helaas niet meenemen in de pot! 
 

https://betaalverzoek.rabobank.nl/betaalverzoek/?id=o39pUcelQAeNHnqF-Y28hw

 

Heb je betaald? Geef het dan even aan in een persoonlijk bericht dan pas ik dat even netjes aan!

 

bewerkt door Desje (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Desje:

Ik zal starten met het zoeken van een mooie odd. Ik ga voor Union Berlin bereikt de volgende rond. Gisteren heb ik genoeg gezien van Ajax. Ze zijn daarom niet in staat om het Union lastig te maken in Berlijn en ook met de fans van Union erachter denk ik dat het een mooie odd is. 
 

 

AAA815E8-3386-411F-8EFE-F72DFB6EE33E.jpeg

Ik vind dit eigenlijk meteen een hele mooie odd! Ajax is (helaas) in mijn ogen kansloos 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die van Ajax is erg mooi, ik verwacht ook dat Union doorgaat. De bookies zijn nog niet overtuigd, maar met 0 schoten op doel in eigen huis kom je er daar niet aan te pas. 

Ik zou deze graag willen voorleggen. In de eerste streak had ik dubbele kans voorgesteld, nu durf ik deze wel aan. Eintracht - Inter op dinsdag, de heenwedstrijd in de CL. Het is de nummer 6 van de Bundesliga tegen de nummer 1 van de Serie A. Op BET365 is je bet binnen als ze 0-2 of 1-3 maken. 

image.png.b2778f5e7964e12f851990ce298bbb8e.pngimage.png.baa2ed7476a214e41d9e57bd5f22abf5.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Arthur:

Die van Ajax is erg mooi, ik verwacht ook dat Union doorgaat. De bookies zijn nog niet overtuigd, maar met 0 schoten op doel in eigen huis kom je er daar niet aan te pas. 

Ik zou deze graag willen voorleggen. In de eerste streak had ik dubbele kans voorgesteld, nu durf ik deze wel aan. Eintracht - Inter op dinsdag, de heenwedstrijd in de CL. Het is de nummer 6 van de Bundesliga tegen de nummer 1 van de Serie A. Op Bet365 is je bet binnen als ze 0-2 of 1-3 maken. 

image.png.b2778f5e7964e12f851990ce298bbb8e.pngimage.png.baa2ed7476a214e41d9e57bd5f22abf5.png

Mooie bet Arthur, wie volgt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Onetimers, 

We gaan beginnen. Volgensmij heeft bijna iedereen betaald dus doe je mee aan de pot! Als we net zo’n mooie streak kunnen neerzetten als de vorige gaan we met het bedrag over de 10k! Dat zou toch geweldig zijn! 
 

Nu hebben wij jullie hulp ook! Zoek even voor vanavond een leuke quotering op voor aanstaande dinsdag/woensdag/donderdag. Tussen de 1,5 en 2,0 dan maken we even een enquête en de bet met de meeste stemmen gaan we dan vol voor 🍀 Spannend!!! 
 

Hier nogmaals de bet die ik voorstel! 👇🏼

 

1213F535-0252-48EF-84B1-94BC70981632.jpeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei Desje:

Goedemorgen Onetimers, 

We gaan beginnen. Volgensmij heeft bijna iedereen betaald dus doe je mee aan de pot! Als we net zo’n mooie streak kunnen neerzetten als de vorige gaan we met het bedrag over de 10k! Dat zou toch geweldig zijn! 
 

Nu hebben wij jullie hulp ook! Zoek even voor vanavond een leuke quotering op voor aanstaande dinsdag/woensdag/donderdag. Tussen de 1,5 en 2,0 dan maken we even een enquête en de bet met de meeste stemmen gaan we dan vol voor 🍀 Spannend!!! 
 

Hier nogmaals de bet die ik voorstel! 👇🏼

 

1213F535-0252-48EF-84B1-94BC70981632.jpeg

Mee eens

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 uur geleden zei Arthur:

Die van Ajax is erg mooi, ik verwacht ook dat Union doorgaat. De bookies zijn nog niet overtuigd, maar met 0 schoten op doel in eigen huis kom je er daar niet aan te pas. 

Ik zou deze graag willen voorleggen. In de eerste streak had ik dubbele kans voorgesteld, nu durf ik deze wel aan. Eintracht - Inter op dinsdag, de heenwedstrijd in de CL. Het is de nummer 6 van de Bundesliga tegen de nummer 1 van de Serie A. Op Bet365 is je bet binnen als ze 0-2 of 1-3 maken. 

image.png.b2778f5e7964e12f851990ce298bbb8e.pngimage.png.baa2ed7476a214e41d9e57bd5f22abf5.png

Deze is ook erg mooi. 
 

is het een optie om te splitten of gaan we balls deep op 1 wedstrijd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

38 minuten geleden zei Hansheem:

Deze is ook erg mooi. 
 

is het een optie om te splitten of gaan we balls deep op 1 wedstrijd?

Splitten is zeker een mogelijkheid. Maar daar moeten wel meer bets voor worden aangeleverd. Laten we zeggen met meer dan 5 aangeleverde bets gaan we het bedrag verdelen over 2 bets. 
 

We hebben nu 3 verschillende bets dus moeten er nog zeker 2 bij voor vanavond! Zo niet gaan we gewoon all-in op een bet 🏆🍀

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.