Spring naar bijdragen

Arthur’s betting streak 2.0


Desje

Aanbevolen berichten

On 4/1/2023 at 11:43 AM, Desje said:

Juventus vanavond! Ik ga de bet straks zetten en allemaal weer veel succes! Laten we de reeks doorzetten :)

 

On 4/7/2023 at 8:58 AM, Desje said:

Hij is gezet bij Bet365. odd is gezakt naar 1.40 maar ik zie deze wel goed komen. 

Bij winst komen we op €936,53! Wat een bedrag nu al en nu gaan we stappen maken. 

PS. Het is met vroege uitbetaling dus mocht Sheffield 2 doelpunten voorkomen is die al binnen 

Heel fijn dat alles is opgelost met de bettors uit de groep.

Om alle twijfels weg te nemen, kan je bij gelegenheid zodra de prive omstandigheden het weer toelaten, vast wel screenshots van bovenstaande bets posten.

@Desje Indien je dit doet binnen een maand vanaf nu, krijg je van mij een cadeaubon van EUR 100 of cash . Je weet dat ik er goed voor ben, eerder een bon naar je gestuurd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.