Spring naar bijdragen

Arthur’s betting streak 2.0


Desje

Aanbevolen berichten

29 minuten geleden zei Wiebee:

Toch jammer inderdaad. Ging eindelijk een beetje goed met de streak en vond het leuk om samen over te sparren. Nu is het seizoen bijna voorbij en hadden we kunnen kijken waar het schip was gestrand. Nog los van het feit dat “ons” geld verdwenen is. 

Wees niet bang, achter de schermen heb ik al het een en ander gedaan en ben ik te weten gekomen van Desje.

Ik heb veel geduld maar het houd een keer op!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is natuurlijk vrij bijzonder dat dit ineens gebeurd. Zowel vanaf de sportapp als het forum ineens foetsie. Natuurlijk kan er ook iets gebeurd zijn, maar geen berichtje kunnen plaatsen in 2 weken tijd, dan moet je met alle vingers in de gips zitten.

Maar goed, het geld is goed terecht gekomen.

 

Screenshot_20230422_124407.jpg

bewerkt door Dopey (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Dopey:

Het is natuurlijk vrij bijzonder dat dit ineens gebeurd. Zowel vanaf de sportapp als het forum ineens foetsie. Natuurlijk kan er ook iets gebeurd zijn, maar geen berichtje kunnen plaatsen in 2 weken tijd, dan moet je met alle vingers in de gips zitten.

Maar goed, het geld is goed terecht gekomen.

 

Screenshot_20230422_124407.jpg

Ik vind dat jullie allemaal een keertje mogen rijden in jullie eigen auto. Of op zijn minst een sticker op de zijkant moet met hierop: mede mogelijk gemaakt door alle Onetimers

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei K. Ronos:

In de tijd van whatsapp en social media is een dag stilte al raar, zeker als je zeer actief was in de groepen. 

Zonde dat nu deze onrust is.
 

En wat zit jij triest te doen over trainwrecks @Rudi , moet ook eens stoppen jouw misselijke opmerkingen. Over popcorn gesproken!

Wat is er mis met popcorn?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...