Spring naar bijdragen

Arthur’s betting streak 2.0


Desje

Aanbevolen berichten

De kans is groot dat Desje het geld eventjes vergokt heeft al weet je nooit wat voor verklaring er gegeven wordt, misschien is er wel iets ergs gebeurd. Totaalbedrag is overzichtelijk.

Op 2+2 werd vanaf enig moment in dit soort gevallen een website '-username-isathiefandascammer.com' met personalia opgetuigd en na volledige betaling weer uit de lucht gehaald.

Voor K. Ronos ben ik op zijn verzoek destijds al uit de sportsbetting appgroep gestapt. In een appgroep kan je ook helaas niemand blokkeren, het forum biedt deze mogelijkheid gelukkig wel.

Screenshot_2023-04-22-13-19-03-39_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg.c8d0664004821ed123e5f1ace20d0d37.jpg

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Desje 23  = 12,765% = 119,54 EURO

MarAlkmaar 10 = 5,55% = 51,97 EURO
Wiebee 7 = 3,885% = 36,38 EURO
Telro 15 = 8,325% = 77,96 EURO
TjeDo3 10 = 5,55% = 51,97 EURO
rhellevo 20 = 11,1% = 103,95 EURO
SupremacyNL 10 = 5,55% = 51,97 EURO
SmartAce 5 = 2,775% = 25,98 EURO
driekwart 10 = 5,55% = 51,97 EURO
TheGreatOne 10 = 5,55% = 51,97 EURO
pjong 10 = 5,55% = 51,97 EURO
Bartjeeeuh 50 = 27,75% = 259,88 EURO


239,40
352,66
465,51
688,95
936,53

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel bij de feiten blijven, ik maakte een opmerking dat er een appgroep zonder @Rudi aangemaakt kon worden, iets wat bij de andere groepsleden meteen duidelijk was dat het als een grapje bedoeld was. Heb nooit iemand verzocht eruit te gaan. 
 

 

image.thumb.jpeg.ab40e09c77e3d275c20be1222d416b2f.jpeg

 

bewerkt door K. Ronos (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei K. Ronos:

Wel bij de feiten blijven, ik maakte een opmerking dat er een appgroep zonder @Rudi aangemaakt kon worden, iets wat bij de andere groepsleden meteen duidelijk was dat het als een grapje bedoeld was. Heb nooit iemand verzocht eruit te gaan. 
 

 

image.thumb.jpeg.ab40e09c77e3d275c20be1222d416b2f.jpeg

 

Heeft geen nut om te reageren @K. Ronos, hij heeft je geblokt 🤣

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Dopey:

Desje 23  = 12,765% = 119,54 EURO

MarAlkmaar 10 = 5,55% = 51,97 EURO
Wiebee 7 = 3,885% = 36,38 EURO
Telro 15 = 8,325% = 77,96 EURO
TjeDo3 10 = 5,55% = 51,97 EURO
rhellevo 20 = 11,1% = 103,95 EURO
SupremacyNL 10 = 5,55% = 51,97 EURO
SmartAce 5 = 2,775% = 25,98 EURO
driekwart 10 = 5,55% = 51,97 EURO
TheGreatOne 10 = 5,55% = 51,97 EURO
pjong 10 = 5,55% = 51,97 EURO
Bartjeeeuh 50 = 27,75% = 259,88 EURO


239,40
352,66
465,51
688,95
936,53

Ik vond het al vreemd dat er geen screenshots meer werden gemaakt van de inzetten, dat kan je terug lezen in dit topic.

ik heb toen een privé berichtje gestuurd dat ik mijn aandeel van het geld uitbetaald wilde hebben.

eerste keer reageerde hij nog , komt goed even uitrekenen hoeveel je krijgt (hij moet het nu nog zeggen )

 

na nog een bericht van mij , reageerde hij , dat hij zijn verjaardag ging vieren in Frankrijk , hij zou een dag daarna zijn nummer geven en het bedrag voor een tikkie!!

in zou graag het nummer van Desje willen @TheGreatOne dan stuur ik hem een tikkie , betaald hij die niet , dan krijgt hij een tikkie.🤛

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed nieuws, zat net aan de telefoon met @Dooker en toen belde @Zon14 en die negeerde ik even (wisselgesprek) en toen vertelde Do alles over wat we in Vegas gaan doen en toen krijg ik weer een wissel en dat was @Desje

Ik snapte meteen waarom we even niks meer gehoord hadden,  en daar komt die zelf op terug dinsdag, als die alles voor jullie in orde gaat maken. Het is een heftige privé situatie.  

 

Even wachten tot dinsdag en dan zien we hem terug op forum.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei TheGreatOne:

Goed nieuws, zat net aan de telefoon met @Dooker en toen belde @Zon14 en die negeerde ik even (wisselgesprek) en toen vertelde Do alles over wat we in Vegas gaan doen en toen krijg ik weer een wissel en dat was @Desje

Ik snapte meteen waarom we even niks meer gehoord hadden,  en daar komt die zelf op terug dinsdag, als die alles voor jullie in orde gaat maken. Het is een heftige privé situatie.  

Even wachten tot dinsdag en dan zien we hem terug op forum.

 

Het zijn ook altijd die heftige prive situaties, had ie polio aan zijn vingers gekregen?

  • Like 1
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei TheGreatOne:

Goed nieuws, zat net aan de telefoon met @Dooker en toen belde @Zon14 en die negeerde ik even (wisselgesprek) en toen vertelde Do alles over wat we in Vegas gaan doen en toen krijg ik weer een wissel en dat was @Desje

Ik snapte meteen waarom we even niks meer gehoord hadden,  en daar komt die zelf op terug dinsdag, als die alles voor jullie in orde gaat maken. Het is een heftige privé situatie.  

 

Even wachten tot dinsdag en dan zien we hem terug op forum.

Wat fijn dat hij contact met je heeft opgenomen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

27 minutes ago, Lady_Diamond said:

Dat poultjes dus niet altijd een goed idee zijn.. 🤐

Buiten het risico van wanbetaling zijn dit nog enkele bedenkingen bij dit soort poultjes:

-  syndicaatvorming en spelen voor meerdere mensen zijn tegen Terms & Conditions

- geld overmaken naar gokkers is niet handig bij controles op je bankrekening

- bij één grote pot loop je eerder tegen inzet limieten aan

- de voordelen van groot inzetten ( comps) landen bij degene die inzet en niet bij de rest

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Buiten het risico van wanbetaling zijn dit nog enkele bedenkingen bij dit soort poultjes:
-  syndicaatvorming en spelen voor meerdere mensen zijn tegen Terms & Conditions
- geld overmaken naar gokkers is niet handig bij controles op je bankrekening
- bij één grote pot loop je eerder tegen inzet limieten aan
- de voordelen van groot inzetten ( comps) landen bij degene die inzet en niet bij de rest
 

Geld overmaken naar….of ontvangen op bankrekening, daar kan @thegreatone over mee praten
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.