Spring naar bijdragen

Forum Onderhoud op 23-03-2023


TheTurtle

Aanbevolen berichten

Update 27-3 
Morgen gaan we de laatste testjes doen om te kijken of alles werkt op de nieuwe server en zullen dan de laatste database update overzetten.
Als dit goed verloopt zullen we de knop omzetten en gaan we gebruik maken van de nieuwe server. 

De kans is dus aanwezig dat we morgen het forum tijdelijk even offline halen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Budgetvrouw:

Alleen Tapatalk deed het eerst niet. Inmiddels wel! (Als dit bericht verstuurd is tenminste)
 

Klopt! gelukkig inmiddels weer gefixed 🙂
Tja niet alles kan in 1x goed gaan helaas. 

zo ben ik in de achtergrond nog steeds bezig met de laatste bug fixes. maar dat komt vooral doordat we een heel ander server systeem hebben die ook alles wat sneller zou moeten kunnen laden 🙂

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 maanden later...

Forum weer up-to-date! 

Er zijn een aantal grote wijzigingen geweest. Mocht je ergens een foutje of bug tegen komen laat het me dan vooral weten! 
Ook is er kans dat er een aantal vertalingsfoutjes zijn. Omdat de vertaling die we gebruiken erg veroudert is. De laatste maanden heb ik deze wel redelijk bijgewerkt maar ik kan eens wat over t hoofd gezien hebben!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei TheTurtle:

Forum weer up-to-date! 

Er zijn een aantal grote wijzigingen geweest. Mocht je ergens een foutje of bug tegen komen laat het me dan vooral weten! 
Ook is er kans dat er een aantal vertalingsfoutjes zijn. Omdat de vertaling die we gebruiken erg veroudert is. De laatste maanden heb ik deze wel redelijk bijgewerkt maar ik kan eens wat over t hoofd gezien hebben!

 

Lekker bezig Kevin....Pexer.....Turtle....God hoe heet die kerel nou eigenlijk 😁

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6 maanden later...

Jammer dat niet alles vlekkeloos verliep, maar gelukkig hebben we daar niets van gemerkt! Klinkt goed dat jullie een kopie draaien en de definitieve overslag naar de nieuwe server volgende week plannen. Waarderen het streven naar minimale downtime en kijken uit naar de update zodra alles gereed is! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.