Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

Tot €250,- bonus!

Logo TOTO
TOTO

Ontvang tot 200 free spins!

Logo Unibet
Unibet

€50,- aan Free Spins

Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?

Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.

De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Aanbevolen berichten

Geplaatst
9 minuten geleden zei Anoniem.2024:

Iemand nog wat gehoord over hoe het staat met de hoge raad ? Ik kan er niks over vinden

Nee helemaal niks. Ook Loonstein laat alweer even op zich wachten. Heb ze gemaild met enkele vragen, maar geen respons tot nu toe.

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Geplaatst
1 uur geleden zei Anoniem.2024:

Iemand nog wat gehoord over hoe het staat met de hoge raad ? Ik kan er niks over vinden

Ligt nog steeds bij advocaat generaal, verwachting uitspraak is eind 2025.

Geplaatst

Toevallig vandaag bericht gehad maar de dossiers (vd massaclaims) kunnen pas worden ingediend na uitspraak Hoge raad. Die wordt 'tegen het einde van het jaar' verwacht. En daarna zal het nog wel tig jaar duren. En het (eventuele) uitbetalen daarna ook weer.

Geplaatst
21 uur geleden zei Bassie89:

Nee helemaal niks. Ook Loonstein laat alweer even op zich wachten. Heb ze gemaild met enkele vragen, maar geen respons tot nu toe.

Zojuist reactie ontvangen, het is inderdaad echt wachten op de Hoge Raad, en dit kan nog wel een paar maand duren. 

Geplaatst
Op 1-8-2025 om 15:14 zei Bassie89:

Zojuist reactie ontvangen, het is inderdaad echt wachten op de Hoge Raad, en dit kan nog wel een paar maand duren. 

Inmiddels weer een mail van Loonstein, de verwachting is eind 2025 begin 2026 voor er een uitspraak volgt van de Hoge Raad. 

Kortom, voor iemand ook maar iets terug gaat zien, zijn we minstens nog een jaar onderweg.

Geplaatst
29 minuten geleden zei Bassie89:

Inmiddels weer een mail van Loonstein, de verwachting is eind 2025 begin 2026 voor er een uitspraak volgt van de Hoge Raad. 

Kortom, voor iemand ook maar iets terug gaat zien, zijn we minstens nog een jaar onderweg.

We wachten het maar af !! Het word wel elke keer opgeschoven en vind dat ze zo nu en dan wel eens een update mogen geven ! 

Geplaatst
15 uur geleden zei Anoniem.2024:

We wachten het maar af !! Het word wel elke keer opgeschoven en vind dat ze zo nu en dan wel eens een update mogen geven ! 

Eens hoor, alleen tot nu valt er weinig aan updates te geven. Pas als er een datum bekend is zal er een update komen. Na de uitspraak zullen de processen gestart worden, en alvorens daar een uitspraak op komt ben je weer een paar maand verder. Ik verwacht persoonlijk dat het nog wel tot eind 2026 gaat duren voor ik weet waar ik aan toe ben.

• 2 weken later...
Geplaatst
Op 16-7-2025 om 20:38 zei J.P.:

fyi, stond eerder vandaag in contact met Unibet.nl via de chat en ze vertelden mij dat ze sinds 14juli niet meer reageren op mailtjes en niet per email meer te benaderen zijn. 

bizar als je het mij vraagt. 

Ja unibet doet al maanden helemaal niks meer. Mijn advocaat is er mee aan de gang en start binnenkort procedure bij de rechtbank.

Geplaatst
1 uur geleden zei FightTheScamsinos:

Kan niet wachten totdat de centen op onze rekeningen worden gestort

Heb je al zaken lopen dan of doe je aan bidden?

35 minuten geleden zei Goktsnellerdanzijnschaduw:

Kennen we weer een extra keer (gratis) op vakantie, lekker man! Gratis geld!! 

Hahaha gewoon proberen. Nee heb je ja kan je krijgen ja toch

5 minuten geleden zei Anoniem.2024:

Ik ga er maar vanuit dat er geen cent weer op de rekening terug komt !! We kunnen er alleen van dromen 

Haha wie weet ooit en anders niet ook prima

Geplaatst
3 minuten geleden zei pokerinfo:

Kan niet wachten totdat al die Jankerds hier van het forum verdwijnen. 

Haha niemand verplicht je te lezen en te reageren. Blijkbaar vind je het interessanter dan je zegt, anders zou je het niet lezen en zeker niet reageren 😉

Geplaatst
50 minuten geleden zei Goktsnellerdanzijnschaduw:

Kennen we weer een extra keer (gratis) op vakantie, lekker man! Gratis geld!! 

Als we awards hadden voor beste usernames op 't forum kreeg jij mijn stem 😂

Geplaatst
27 minuten geleden zei henkdetank:

Heb je al zaken lopen dan of doe je aan bidden?

Hahaha gewoon proberen. Nee heb je ja kan je krijgen ja toch

Haha wie weet ooit en anders niet ook prima

We zullen het maar rustig afwachten ! 

Geplaatst
Op 19-8-2025 om 11:46 zei pokerinfo:

Kan niet wachten totdat al die Jankerds hier van het forum verdwijnen. 

Triest dat je dan actief in deze discussie aanwezig bent, die slappe Jantje is ook nog steeds aan het gluren. Jullie zijn sinds dit onderwerp chronisch ongesteld geraakt tante's, tijd dat mama je luier komt verschonen, jullie zijn hier de jankerds.

Er zijn ook tegenstanders van dit verhaal die gewoon normaal mee discussiëren, jullie zijn spontaan in de overgang geraakt.

Als de rechtstaat jullie niet bevalt misschien ergens anders proberen.. Rusland of Iran wellicht. De mensen hier staan in hun recht tot nu toe, sneu dat jullie dat niet kunnen accepteren.

@iedereen waarvan de dagvaarding ooit al verstuurd is: de wettelijke rente is het wachten waard geweest.🌴☀️🌴

Geplaatst
34 minuten geleden zei Coco100:

Triest dat je dan actief in deze discussie aanwezig bent, die slappe Jantje is ook nog steeds aan het gluren. Jullie zijn sinds dit onderwerp chronisch ongesteld geraakt tante's, tijd dat mama je luier komt verschonen, jullie zijn hier de jankerds.

Er zijn ook tegenstanders van dit verhaal die gewoon normaal mee discussiëren, jullie zijn spontaan in de overgang geraakt.

Als de rechtstaat jullie niet bevalt misschien ergens anders proberen.. Rusland of Iran wellicht. De mensen hier staan in hun recht tot nu toe, sneu dat jullie dat niet kunnen accepteren.

@iedereen waarvan de dagvaarding ooit al verstuurd is: de wettelijke rente is het wachten waard geweest.🌴☀️🌴

💯💯💯

Geplaatst
41 minuten geleden zei Coco100:

Mja, er is ook al zoveel over en weer gediscussieerd hieromtrent.

Het enige wat je in dit topic vooral de laatste tijd terug leest is - Is er al nieuws? "Nee man." Oh jammer. Hier ook niet. "Ja dit gaat vast nog een hele tijd duren." Ja dat denk ik ook. "Ook ik denk dat."

Wellicht dat er wat constructievers te melden valt met een beetje nieuwswaarde op het moment dat die uitspraak gedaan is vanuit de hoge raad en er een soort van duidelijkere tijdslijn aan vast hangt. Ik ben geen medestander (zit in kamp neem je verlies als je dat zelf hebt veroorzaakt), maar vind het zoals 't nu gaat persoonlijk ook allemaal niet super storend. Het is wel eens van een heel ander niveau geweest in dit topic. Jij bent overigens volgens mij wel de enige uit alle posters die concreet op 't forum heeft aangegeven iets ontvangen te hebben, dus het komt wel de hele tijd een beetje over als "goudzoekers, hou de hoop in leven!" wanneer er weer posts langs vliegen in dit topic.

Geplaatst
2 uur geleden zei devad:

"goudzoekers, hou de hoop in leven!"

Deadline is: Oktober - 2026. 
Als er dan niks duidelijk is, krijgt niemand iets terug. 
^ ook nieuwswaardig, hebben ze een vreesdatum :)

• Like 1
  • Haha 1
Geplaatst

Zoveel mensen die hier elke dag mee leven. Op de hoop dat ze wat terug krijgen. Ze staan er mee op en gaan ermee naar bed. Wat als je niks terug krijgt ? je had al je geld verloren nu ook nog is de rechtzaak. Dit moet slopend zijn.Ik hoop dat er snel duidelijkheid komt voor jullie. Hopelijk kunnen jullie het dan laten rusten!

Geplaatst
3 uur geleden zei demyjucy:

Zoveel mensen die hier elke dag mee leven. Op de hoop dat ze wat terug krijgen. Ze staan er mee op en gaan ermee naar bed. Wat als je niks terug krijgt ? je had al je geld verloren nu ook nog is de rechtzaak. Dit moet slopend zijn.Ik hoop dat er snel duidelijkheid komt voor jullie. Hopelijk kunnen jullie het dan laten rusten!

Mijn mening, ik ben er totaal niet elke dag mee bezig. Heb meer dan een ton online vergokt en dat is mijn eigen schuld geweest.

Nu er een kans bestaat wat terug te krijgen, is het toch logisch dat mensen een kleine hoop willen dat het gaat slagen?..

Al ben ik zelf wel heel sceptisch in hele gebeuren dat we überhaupt iets terug gaan zien.

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.