Spring naar bijdragen
Logo Oranje Palace
Oranje Palace

100% Welkomstbonus

Speel hier!
Logo 888
Tonybet

3.000+ Spellen

Speel hier!

Casino Claim

Featured Replies

Geplaatst
13 uur geleden zei Inseh:

Dus er zijn hier ook mensen die via kansspelclaim hun zaken hebben ingediend? En daar tot nog toe goede communicatie mee hebben gehad?

Ik heb daar wel mijn zaken ingediend. Ik kreeg redelijk antwoord op mijn eerste vragen, nadat ik getekend had bleef het relatief stil. De extra aandacht die ze beloofden zie ik niet, ik zie geen statuswijziging in de dossiers. Ze stellen nu vooral dat ze wachten op de Hoge Raad. Ik vind het vrij matig. En er is op dit moment ook gewoon niet veel te behalend. Een eventuele schikkijgsvoorst zal vast voorbereid worden, misschien is er al contact met enkele casino's, daar kunnen ze op dit moment niet teveel over zeggen, lijkt me.een hoge rekening aan kosten wordt in ieder geval mijns inziens niet opgebouwd

En als er straks een uitspraak komt, positief of negatief, gaan ze er nog wel echt druk mee worden

  • Reacties 4,9k
  • Weergaven 786,1k
  • Gestart
  • Laatste post

Top leden in dit Topic

Populaire posts

  • Vooruit, ik doe ook een duit in het zakje. Het forum is geen zak meer aan zo. Ieder uur tientallen vermoeiende over-en-weer berichten, het lijken wel nietszeggende ruzies op het schoolplein van de lag

  • TheGreatOne
    TheGreatOne

    Rudi loopt al 20 jaar mee op onze fora, ik ken hem goed, hij doet actief mee in community uitjes, is pro actief en zeer betrokken. Hij heeft zijn hart op de juiste plek en hou zelfs van hem 👌 En voor

  • Ja bij De afdeling "Acceptatie van Verlies". Je kunt je aanmelden bij Prins Huilie-Oef-Oef, Matarr Faye , Gambia, tel +2202401716 ☺️

Geplaatst

Zover ik weet zit ik nog bij loonstein. Maar al lange tijd wordt argument benoemd dat het wachten is op hoge raad...

Veel andere keus hebben we niet, dus tja

Geplaatst

Na vandaag nog 3 vrijdagen (uitspraakdagen) tot het zomerreces.

Geplaatst

Het is een absoluut hoofdpijndossier voor de Hoge Raad. De markt komt onder gigantische druk, Europa kijkt mee, tegelijkertijd schept het precedenten voor andere gebieden. Het is een zaak met enorme impact. En het frappante is ook: bij negatief nieuws komt er een volgende rechtszakenstroom op gang, veel intensiever waarschijnlijk. Want dan wordt het vanuit andere kant bekeken. De maatschappelijke onrust zal er hoe dan ook komen.

Deze zaak/zaken is enorm interessant. Je kan hier boeken over schrijven; vragen jullie je wel eens af hoe het komt dat de grote landelijke media er relatief weinig over schrijven en zeggen? Zou het komen omdat de adverteerders van deze media belang hebben? Het verbaast mij in ieder geval wel....

Geplaatst
6 minutes ago, Strijder said:

Het is een absoluut hoofdpijndossier voor de Hoge Raad. De markt komt onder gigantische druk, Europa kijkt mee, tegelijkertijd schept het precedenten voor andere gebieden. Het is een zaak met enorme impact. En het frappante is ook: bij negatief nieuws komt er een volgende rechtszakenstroom op gang, veel intensiever waarschijnlijk. Want dan wordt het vanuit andere kant bekeken. De maatschappelijke onrust zal er hoe dan ook komen.

Deze zaak/zaken is enorm interessant. Je kan hier boeken over schrijven; vragen jullie je wel eens af hoe het komt dat de grote landelijke media er relatief weinig over schrijven en zeggen? Zou het komen omdat de adverteerders van deze media belang hebben? Het verbaast mij in ieder geval wel....

Omdat het in essentie waarschijnlijk toch iets minder boeiend is dan je denkt. Voor de mensen die zich toch al veelal in het gokkerswereldje begeven natuurlijk wel, en ook met name voor de claimers, maar aanhoudende mainstream aandacht voor dit? De hardste drama verhalen over de mensen die huis en haard hebben vergokt zijn allemaal al langs gekomen, dat zou nu puur weer een herhaling van zetten zijn. Er is momenteel volstrekt geen verdere beweging in deze casus, en dat is ook niet af te dwingen. Mensen moeten gewoon geduld hebben. Kortom, is geen spannende media!

Geplaatst
1 minuut geleden zei devad:

Omdat het in essentie waarschijnlijk toch iets minder boeiend is dan je denkt. Voor de mensen die zich toch al veelal in het gokkerswereldje begeven natuurlijk wel, en ook met name voor de claimers, maar aanhoudende mainstream aandacht voor dit? De hardste drama verhalen over de mensen die huis en haard hebben vergokt zijn allemaal al langs gekomen, dat zou nu puur weer een herhaling van zetten zijn. Er is momenteel volstrekt geen verdere beweging in deze casus, en dat is ook niet af te dwingen. Mensen moeten gewoon geduld hebben. Kortom, is geen spannende media!

Ben ik het niet mee eens. Het is juridisch buitengewoon interessant. De verhalen over lees lees je altijd en overal, dit onderwerp toch echt stuk minder. En ergens begrijp ik het, slachtoffers in deze kennen vaak schaamte.

Maar met name de maatschappelijke impact en precedenten die geschept zouden kunnen worden, verbazingwekkend weinig nieuws.

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer Push Notificaties in de browser

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.