Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

Tot €250,- bonus!


Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!


Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!


Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?


Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.


De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Aanbevolen berichten

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Geplaatst (bewerkt)

Ik heb van Goldenstein vernomen dat ze enkel via procesfinaciering werken. Zodra je dus de zaak wint gaat een fors gedeelte naar hun toe.
 

Unibet heeft mij donderdag 22 augustus nog deze mail gestuurd :

 

Thank you for your Data Subject Access Request. We take the protection of your personal data seriously and are committed to complying with the General Data Protection Regulation (GDPR).

We acknowledge the receipt of your request. However, we regret to inform you that we will not be able to process your request within the regulatory deadline set by the GDPR. Due to the high volume and complexity of these requests, we must put your request on hold.

We understand this may be inconvenient for you, and we apologize for that. We are committed to reverting to you with a response within 180 days from the date of receipt of your request.

Please rest assured that we are actively working to resolve this matter and will contact you as soon as we are able to proceed with your request. 

We appreciate your patience and understanding during this time. 

bewerkt door Cyberlegend
Geplaatst
26 minuten geleden zei Cyberlegend:

Ik heb van Goldenstein vernomen dat ze enkel via procesfinaciering werken. Zodra je dus de zaak wint gaat een fors gedeelte naar hun toe.
 

Unibet heeft mij donderdag 22 augustus nog deze mail gestuurd :

 

Thank you for your Data Subject Access Request. We take the protection of your personal data seriously and are committed to complying with the General Data Protection Regulation (GDPR).

We acknowledge the receipt of your request. However, we regret to inform you that we will not be able to process your request within the regulatory deadline set by the GDPR. Due to the high volume and complexity of these requests, we must put your request on hold.

We understand this may be inconvenient for you, and we apologize for that. We are committed to reverting to you with a response within 180 days from the date of receipt of your request.

Please rest assured that we are actively working to resolve this matter and will contact you as soon as we are able to proceed with your request. 

We appreciate your patience and understanding during this time. 

Je volgende mail zal dus zijn dat ze je niks toesturen. Of je bevestigd schriftelijk dat je geen claim in gaat dienen. Weet niet of je na dat schriftelijk bevestigen alsnog een claim kan indienen onder het mom "ik heb me bedacht". Weet niet hoe dat door de rechtbank beoordeeld zal worden. Benieuwd of andere illegale aanbieders hetzelfde zullen doen als Unibet.

Geplaatst (bewerkt)

Betsson zou mij al maanden geleden de data geven, maar ik werd een paar weken aan het lijntje gehouden, en heb uiteindelijk nooit iets ontvangen van ze. Ook Unibet trouwens, ik vroeg het eerst bij Unibet.nl aan, maar moest via .eu. Daarna kreeg ik allerlei vragen die ik niet eens meer wist. Geheime vraag en gebruikersnaam en oude e-mailadressen die gebruikt waren etc. En daarna dus afgescheept dat ze het te druk hebben 180 dagen wachten. En jullie zeggen dat het helemaal niet meer komt.
 

Mr Green gaf wel en LeoVegas . Pokerstars was de snelste 

 
 
Je hebt aangegeven dat je je transactieoverzicht wilt ontvangen van vóór het jaar 2022.
Wij wijzen je erop dat jouw verzoek betrekking heeft op de website www.unibet.eu. Dit is een andere website dan www.unibet.nl. en behoort tot een andere rechtspersoon. Om jouw verzoek te kunnen verwerken dien je daarom een e-mail te sturen naar het adres: [email protected]
 
 
We understand your question and in order to comply with your request we kindly ask you to provide us the correct account details so that we are able to locate your other account(s).
 
Kindly provide us the following details:
  • Full name
  • Date of birth
  • Username and/or email
  • Phone number
  • Address
 
Thank you for the provided information however it the information is still insufficient, to proceed with your request we need to receive more information. 
 
We kindly want to ask you to provide us with the following:
 
- Front and back of your ID card
- The security question, name 
- Another email adress
- Username 

 

bewerkt door Cyberlegend
Geplaatst

Unibet lijkt het tot de laatste dag uit te rekken om een oplossing te bieden, en het is ronduit laf dat je als klant expliciet moet bevestigen dat je geen claim gaat openen. Waarom zijn ze zo bang als er niets te verbergen valt? Het voelt alsof ze de verantwoordelijkheid proberen af te schuiven en klanten onder druk zetten. Een betrouwbare organisatie zou transparanter en klantgerichter moeten zijn, in plaats van te spelen met deadlines en vage eisen.

Geplaatst
22 minuten geleden zei Foxcon:

Unibet lijkt het tot de laatste dag uit te rekken om een oplossing te bieden, en het is ronduit laf dat je als klant expliciet moet bevestigen dat je geen claim gaat openen. Waarom zijn ze zo bang als er niets te verbergen valt? Het voelt alsof ze de verantwoordelijkheid proberen af te schuiven en klanten onder druk zetten. Een betrouwbare organisatie zou transparanter en klantgerichter moeten zijn, in plaats van te spelen met deadlines en vage eisen.

Precies dit eigenlijk..

 

Los van of het wel of niet terecht is dat je iets terug vraagt.

 

Als je legaal wilt zijn in Nederland en zo met je klanten om gaat.  Zou je toch als Nederland gelijk dit bedrijf op zwart moeten gooien.

Fuck hun

Geplaatst (bewerkt)
1 uur geleden zei jantje:

Het is ook laf om je verliezen proberen terug te claimen.

Als het kan waarom niet, en veel mensen gokten dwangmatig, dan kan je jezelf moeilijk tegenhouden. Drang te groot om te gaan spelen, je stopt pas echt als je banksaldo 0 is. Was deels dus de taak aan casino zelf bij te groot verlies je account te blokkeren. Dit deden ze natuurlijk niet, zij wilden al het geld ontvangen wat zou worden gedoneerd .

bewerkt door Cyberlegend
Geplaatst (bewerkt)
1 uur geleden zei jantje:

Het is ook laf om je verliezen proberen terug te claimen.

Ik weet dat je er tegen bent, maar het heeft er alle schijn van dat het gaat gebeuren vriend.

bewerkt door Nr92
Geplaatst
10 uur geleden zei Tilburg1896:

Geen quote van mij.

Vervelend dat je mijn naam hierin gebruikt. 

Maak je er niet druk om, hij ligt overhoop met heel het forum😁 het gaat er indd van komen!! 💰💰💰💰

Geplaatst
Op 28-8-2024 om 20:30 zei Mafkees69:

Ik heb precies dezelfde mail ontvangen. Ze gaan vroeg of laat betalen. Karma is a bitch.

Ik heb dezelfde mail ontvangen. Maar hoe kom ik (of een advocaat) er nu achter dan om hoeveel geld het gaat? Als ze de boot afhouden schiet het natuurlijk niet op of kunnen ze gedwongen worden? Hoezo Maltese wet die dat verbiedt? Het wordt ook steeds gekker dit 😂

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.