Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

100 Gratis spins!


Logo betnation
OneCasino

Ontvang 10 euro!


Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!


Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?


Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.


De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Casino Claim


Aanbevolen berichten

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

  • 2 weken later...

Enige tijd geleden transacties bij Unibet opgevraagd. Gisteren onderstaande reactie gekregen...

Dear xxx,

Thank you for your patience regarding your DSAR. Our response was delayed due to the high volume of requests received and/or the internal assessment required to evaluate your DSAR.

We are currently unable to provide your transaction history due to a legal restriction under Maltese law and/as well as EU GDPR 2016/679.

This restriction allows us to temporarily withhold certain information to prevent potential future litigation if specific conditions are met.

This restriction is being invoked as a temporary measure, after having undertaken a necessity and proportionality test which concluded that there is a legitimate basis to invoke the restriction. We have reason to understand that your request is being made pursuant to a legal claim that you have against our organization

However, this restriction does not compromise your privacy or prevent you from pursuing any legal claims. 

If you believe this assessment is incorrect and you have no legal claims against us, please confirm this in writing, and we may reconsider the restriction.
Until the restriction is maintained, your personal data shall remain subject to appropriate technical and organizational measures and will not be used for any purposes other than that which was originally intended. Invoking the restriction will not lead to erroneous profiling, reduced human dignity or compromise your privacy nor will it restrict you from proceeding with your legal claim in the appropriate forum.
In accordance with the EU GDPR, you have the right to lodge a complaint to our lead data protection authority (IDPC) of Malta.

Thank you for your cooperation.

Kind regards,

Team Unibet

 

  • Thanks 1
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb van Goldenstein vernomen dat ze enkel via procesfinaciering werken. Zodra je dus de zaak wint gaat een fors gedeelte naar hun toe.
 

Unibet heeft mij donderdag 22 augustus nog deze mail gestuurd :

 

Thank you for your Data Subject Access Request. We take the protection of your personal data seriously and are committed to complying with the General Data Protection Regulation (GDPR).

We acknowledge the receipt of your request. However, we regret to inform you that we will not be able to process your request within the regulatory deadline set by the GDPR. Due to the high volume and complexity of these requests, we must put your request on hold.

We understand this may be inconvenient for you, and we apologize for that. We are committed to reverting to you with a response within 180 days from the date of receipt of your request.

Please rest assured that we are actively working to resolve this matter and will contact you as soon as we are able to proceed with your request. 

We appreciate your patience and understanding during this time. 

bewerkt door Cyberlegend
Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei Cyberlegend:

Ik heb van Goldenstein vernomen dat ze enkel via procesfinaciering werken. Zodra je dus de zaak wint gaat een fors gedeelte naar hun toe.
 

Unibet heeft mij donderdag 22 augustus nog deze mail gestuurd :

 

Thank you for your Data Subject Access Request. We take the protection of your personal data seriously and are committed to complying with the General Data Protection Regulation (GDPR).

We acknowledge the receipt of your request. However, we regret to inform you that we will not be able to process your request within the regulatory deadline set by the GDPR. Due to the high volume and complexity of these requests, we must put your request on hold.

We understand this may be inconvenient for you, and we apologize for that. We are committed to reverting to you with a response within 180 days from the date of receipt of your request.

Please rest assured that we are actively working to resolve this matter and will contact you as soon as we are able to proceed with your request. 

We appreciate your patience and understanding during this time. 

Je volgende mail zal dus zijn dat ze je niks toesturen. Of je bevestigd schriftelijk dat je geen claim in gaat dienen. Weet niet of je na dat schriftelijk bevestigen alsnog een claim kan indienen onder het mom "ik heb me bedacht". Weet niet hoe dat door de rechtbank beoordeeld zal worden. Benieuwd of andere illegale aanbieders hetzelfde zullen doen als Unibet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Betsson zou mij al maanden geleden de data geven, maar ik werd een paar weken aan het lijntje gehouden, en heb uiteindelijk nooit iets ontvangen van ze. Ook Unibet trouwens, ik vroeg het eerst bij Unibet.nl aan, maar moest via .eu. Daarna kreeg ik allerlei vragen die ik niet eens meer wist. Geheime vraag en gebruikersnaam en oude e-mailadressen die gebruikt waren etc. En daarna dus afgescheept dat ze het te druk hebben 180 dagen wachten. En jullie zeggen dat het helemaal niet meer komt.
 

Mr Green gaf wel en LeoVegas . Pokerstars was de snelste 

 
 
Je hebt aangegeven dat je je transactieoverzicht wilt ontvangen van vóór het jaar 2022.
Wij wijzen je erop dat jouw verzoek betrekking heeft op de website www.unibet.eu. Dit is een andere website dan www.unibet.nl. en behoort tot een andere rechtspersoon. Om jouw verzoek te kunnen verwerken dien je daarom een e-mail te sturen naar het adres: [email protected]
 
 
We understand your question and in order to comply with your request we kindly ask you to provide us the correct account details so that we are able to locate your other account(s).
 
Kindly provide us the following details:
  • Full name
  • Date of birth
  • Username and/or email
  • Phone number
  • Address
 
Thank you for the provided information however it the information is still insufficient, to proceed with your request we need to receive more information. 
 
We kindly want to ask you to provide us with the following:
 
- Front and back of your ID card
- The security question, name 
- Another email adress
- Username 

 

bewerkt door Cyberlegend
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Unibet lijkt het tot de laatste dag uit te rekken om een oplossing te bieden, en het is ronduit laf dat je als klant expliciet moet bevestigen dat je geen claim gaat openen. Waarom zijn ze zo bang als er niets te verbergen valt? Het voelt alsof ze de verantwoordelijkheid proberen af te schuiven en klanten onder druk zetten. Een betrouwbare organisatie zou transparanter en klantgerichter moeten zijn, in plaats van te spelen met deadlines en vage eisen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei Foxcon:

Unibet lijkt het tot de laatste dag uit te rekken om een oplossing te bieden, en het is ronduit laf dat je als klant expliciet moet bevestigen dat je geen claim gaat openen. Waarom zijn ze zo bang als er niets te verbergen valt? Het voelt alsof ze de verantwoordelijkheid proberen af te schuiven en klanten onder druk zetten. Een betrouwbare organisatie zou transparanter en klantgerichter moeten zijn, in plaats van te spelen met deadlines en vage eisen.

Precies dit eigenlijk..

 

Los van of het wel of niet terecht is dat je iets terug vraagt.

 

Als je legaal wilt zijn in Nederland en zo met je klanten om gaat.  Zou je toch als Nederland gelijk dit bedrijf op zwart moeten gooien.

Fuck hun

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei jantje:

Het is ook laf om je verliezen proberen terug te claimen.

Als het kan waarom niet, en veel mensen gokten dwangmatig, dan kan je jezelf moeilijk tegenhouden. Drang te groot om te gaan spelen, je stopt pas echt als je banksaldo 0 is. Was deels dus de taak aan casino zelf bij te groot verlies je account te blokkeren. Dit deden ze natuurlijk niet, zij wilden al het geld ontvangen wat zou worden gedoneerd .

bewerkt door Cyberlegend
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.