Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

100 Gratis spins!


Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!


Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!


Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?


Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.


De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Aanbevolen berichten

Geplaatst
12 minutes ago, Tilburg1896 said:

We zitten nog zo vroeg qua procederen.

Ook al 'win' je de komende zaak, dit betekent nog lang niet dat je de eindstreep ook haalt. 

Ook in andere landen zijn ze nog lang niet zover dat iedereen zo maar zijn eigen claim in kan dienen en dan het geld terug krijgt.

En is het wel zo, dan zal elk bedrijf het je uiteindelijk zo moeilijk maken, dat je of veel geld kwijt bent aan elke individuele rechtzaak of er zelf mee kapt.

 

 

De politiek gaat zich er nu steeds meer mee bemoeien, daarnaast we krijgen een nieuw kabinet met meer oog voor de burger(naar het lijkt). Dat kan grote invloed hebben op de onlinecasino affaire natuurlijk. Als de overheid/Ksa beleid gaat voeren waarbij vergunninghouders die voorheen inde "illegale" periode spellen hebben aangeboden in Nederland eerst dat gedeelte netjes moeten afronden, of verplicht worden mee te werken aan een terugbetaalplan. Dergelijke dingen zijn niet ondenkbaar lijkt me. Het ligt helemaal aan de wil van de overheid. En dan kan het snel gaan.

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Geplaatst

Teeven bereikt overeenkomst met banken en social media sites

 

Vooruitlopend op verdere wetgeving, bereikte staatssecretaris van Veiligheid en Justitie Fred Teeven een overeenkomst met financiële dienstverleners. Betalingsmiddelen als iDeal en eWallets werden verboden betalingen te faciliteren richting kansspelaanbieders. Ook was er een convenant met Facebook en Hyves (Games) in ontwikkeling, waarin de social mediasites akkoord zouden gaan om online kansspelaanbieders te verbieden om reclame te maken.

 

Dit was op 28 februari 2014.

 

Als er dus wel een gedoogbeleid wordt bewezen zal dit ook betekenen dat de overeenkomst met financiele dienstverlening niet is nageleefd.

 

Want volgens mij hebben de meeste gewoon via ideal/creditcard gestort via NL bankrekening.

 

Dit is wat Loonstein volgens mij ook ergens in een interview heeft verklaard.

 

Want of je volgt het hele 'gedoogbeleid' inclusief de overeenkomsten die gemaakt zijn of helemaal niet.

Zo zijn er nog genoeg punten om aan te vechten!

It ain't over till it's over✌️

 

 

Geplaatst (bewerkt)

Heel shady:

Ik krijg van Unibet.nl een e-mail terug dat mijn data verzoek betrekking heeft op Unibet.EU en dat een andere rechtspersoon betreft. Zij gaven me aan een e-mail te richten aan Unibet.EU, omdat ze géén contact met EU hebben en geen toegang tot de gegevens daar. 

Gelijk na die e-mail krijg ik mijn netto stortingen uit 2022 van Unibet.NL terug én een e-mail van Unibet.EU dat mijn account daar "frozen" is. Ik had op dat moment nog geen contact opgenomen met Unibet.EU. 

Heb vervolgens maar een e-mail naar EU gestuurd met het verzoek tot data inzage. 

bewerkt door Eleqtrique
Geplaatst
8 minutes ago, Eleqtrique said:

Gelijk na die e-mail krijg ik mijn netto stortingen uit 2021 van Unibet.NL terug én een e-mail van Unibet.EU dat mijn account daar "frozen" is. 

Waar kreeg je netto stortingen van terug?

Ik dacht dat Unibet.nl pas sinds juni 2022 bestaat, is althans pas vanaf dan gelicenseerd.

Ik vermoed de netto stortingen op Unibet.eu uit 2021, en niet over jaren ervoor?

Geplaatst

Hallo allemaal,

Ik heb in het verleden ook forse bedragen bij verschillende online casino's zonder vergunning in NL verloren.

Er is 1 partij waarbij ik een erg hoog bedrag heb verloren. In de periode van 2014 tot en met 2019 heb ik bij het Belgische Napoleon Games circa €40.000 verloren. Vorige maand heb ik de transactiegeschiedenis ontvangen en direct een mail gestuurd dat ik gerechtelijke stappen zal nemen als ze niet bereid zijn om het geld terug te storten of te settelen.

Het werd doorgestuurd naar de desbetreffende afdeling en tot op heden heb ik nog geen reactie ontvangen. Hebben jullie ervaringen met dit casino en denken jullie dat ik kans zou maken bij een partij als Loonstein of Goldenstein?

Ik had overduidelijk een gokprobleem, er waren geen stortingslimieten en ik kreeg zelfs op aanvraag weer nieuwe bonussen aangeboden. Van een zorgplicht was dus ook geen sprake. Dit casino heeft geen banden met Malta, dus ik vroeg me af of dit 'gemakkelijker' aangepakt zou kunnen worden?

Geplaatst (bewerkt)
16 minutes ago, Rudi said:

Waar kreeg je netto stortingen van terug?

Ik dacht dat Unibet.nl pas sinds juni 2022 bestaat, is althans pas vanaf dan gelicenseerd.

Ik vermoed de netto stortingen op Unibet.eu uit 2021, en niet over jaren ervoor?


Correctie, dank! Betreft de stortingen gedaan vanaf de opening in 2022 op Unibet.nl. Die heb ik teruggekregen, zonder dat ik er om vroeg. Ik vroeg naar mijn transactiegeschiedenis op Unibet.eu. 

Ik heb in 2015 mijn account op Unibet.eu permanent laten sluiten met als reden een problematische gokverslaving. Vervolgens heb ik in 2022 een account op Unibet.nl kunnen openen en daar een tijd gespeeld. Dus dat hebben ze even rechtgetrokken door de terugstortingen.

Echter vind ik het bijzonder dat ik samen met de terugstorting van Unibet.nl een e-mail van Unibet.eu krijg dat mijn account daar plots frozen is (zelf al permanent laten sluiten in 2015 en heb zelf geen contact opgenomen met EU), terwijl NL aangeeft dat het een andere rechtspersoon betreft en ze geen inzage hebben of contact met Unibet.eu en dat ik een e-mail moet richten aan EU. 

Hopelijk krijg ik geen shady e-mail terug van Unibet.eu over verloren gegevens of iets dergelijks. 

bewerkt door Eleqtrique
Geplaatst
14 minutes ago, Mafkees69 said:

Hallo allemaal,

Ik heb in het verleden ook forse bedragen bij verschillende online casino's zonder vergunning in NL verloren.

Er is 1 partij waarbij ik een erg hoog bedrag heb verloren. In de periode van 2014 tot en met 2019 heb ik bij het Belgische Napoleon Games circa €40.000 verloren. Vorige maand heb ik de transactiegeschiedenis ontvangen en direct een mail gestuurd dat ik gerechtelijke stappen zal nemen als ze niet bereid zijn om het geld terug te storten of te settelen.

Het werd doorgestuurd naar de desbetreffende afdeling en tot op heden heb ik nog geen reactie ontvangen. Hebben jullie ervaringen met dit casino en denken jullie dat ik kans zou maken bij een partij als Loonstein of Goldenstein?

Ik had overduidelijk een gokprobleem, er waren geen stortingslimieten en ik kreeg zelfs op aanvraag weer nieuwe bonussen aangeboden. Van een zorgplicht was dus ook geen sprake. Dit casino heeft geen banden met Malta, dus ik vroeg me af of dit 'gemakkelijker' aangepakt zou kunnen worden?

Denk dat je zeker in lijn bent met alle andere zaken. Er is een aanbieder die spellen heeft aangeboden zonder vergunning in NEDERLAND. Dus in die zin is jouw zaak niks anders. Aangezien het een aanbieder was in Belgie is het in jouw voordeel, omdat het makkelijker terug te halen is dan bijvoorbeeld Malta. Maar ik zou als ik jou was nog even afwachten met iets doen tot na 22 Mei in elk geval. Dan is er waarschijnlijk meer duidelijkheid.

Geplaatst
14 minuten geleden zei Mafkees69:

Hallo allemaal,

Ik heb in het verleden ook forse bedragen bij verschillende online casino's zonder vergunning in NL verloren.

Er is 1 partij waarbij ik een erg hoog bedrag heb verloren. In de periode van 2014 tot en met 2019 heb ik bij het Belgische Napoleon Games circa €40.000 verloren. Vorige maand heb ik de transactiegeschiedenis ontvangen en direct een mail gestuurd dat ik gerechtelijke stappen zal nemen als ze niet bereid zijn om het geld terug te storten of te settelen.

Het werd doorgestuurd naar de desbetreffende afdeling en tot op heden heb ik nog geen reactie ontvangen. Hebben jullie ervaringen met dit casino en denken jullie dat ik kans zou maken bij een partij als Loonstein of Goldenstein?

Ik had overduidelijk een gokprobleem, er waren geen stortingslimieten en ik kreeg zelfs op aanvraag weer nieuwe bonussen aangeboden. Van een zorgplicht was dus ook geen sprake. Dit casino heeft geen banden met Malta, dus ik vroeg me af of dit 'gemakkelijker' aangepakt zou kunnen worden?

je hebt geld verloren bij een Belgisch bedrijf ? en je bent Belg/ woont en België of  kon je van uit Nederland bij dat Belgische bedrijf gokken, dat is toch wel een verschil.

Geplaatst
Just now, retep32 said:

je hebt geld verloren bij een Belgisch bedrijf ? en je bent Belg/ woont en België of  kon je van uit Nederland bij dat Belgische bedrijf gokken, dat is toch wel een verschil.

Dat is inderdaad een enorm verschil. Als Belg is het een ander verhaal. In Belgie was het al veel eerder mogelijjk om met vergunning spellen aan te bieden. Je moest dan verbonden zijn aan een landbased casino dat in Belgie een vergunning had volgens mij. 

Geplaatst
4 minuten geleden zei ongeldige gebruikersnaam:

Dat is inderdaad een enorm verschil. Als Belg is het een ander verhaal. In Belgie was het al veel eerder mogelijjk om met vergunning spellen aan te bieden. Je moest dan verbonden zijn aan een landbased casino dat in Belgie een vergunning had volgens mij. 

Ik ben een Nederlander en ook woonachtig in Nederland. 

Geplaatst
19 minutes ago, Eleqtrique said:


Correctie, dank! Betreft de stortingen gedaan vanaf de opening in 2022 op Unibet.nl. Die heb ik teruggekregen, zonder dat ik er om vroeg. Ik vroeg naar mijn transactiegeschiedenis op Unibet.eu. 

Ik heb in 2015 mijn account op Unibet.eu permanent laten sluiten met als reden een problematische gokverslaving. Vervolgens heb ik in 2022 een account op Unibet.nl kunnen openen en daar een tijd gespeeld. Dus dat hebben ze even rechtgetrokken door de terugstortingen.

Echter vind ik het bijzonder dat ik samen met de terugstorting van Unibet.nl een e-mail van Unibet.eu krijg dat mijn account daar plots frozen is (zelf al permanent laten sluiten in 2015 en heb zelf geen contact opgenomen met EU), terwijl NL aangeeft dat het een andere rechtspersoon betreft en ze geen inzage hebben of contact met Unibet.eu en dat ik een e-mail moet richten aan EU. 

Hopelijk krijg ik geen shady e-mail terug van Unibet.eu over verloren gegevens of iets dergelijks. 

Dank voor de toelichting.

In enkele eerdere gevallen hebben we ook gezien dat spelers die in de prelegale periode signalen hebben laten zien met gokverslavingsproblematiek te kampen hebben (bijv. door permanente sluiting account) , hun netto stortingen op Unibet.nl in de legale periode terug hebben gekregen.

Dit sluit aan op de doelstellingen van Unibet om geen enkel inkomen te verkrijgen uit probleemspelers.
Daar kan men van alles van vinden maar ik vind het een super-de-luxe regeling.
 

Geplaatst (bewerkt)

Even dat ik het goed begrijp.

 

Er zijn mensen die hun verlies voor 2021, terug gekregen van unibet

 

Dus stel je hebt 40k verloren, heb je op je account 40k plus ontvangen?

 

En hierboven dus eentje die na 22. Geld gestort heeft (bv 40k) die heeft dit terug gekregen?

bewerkt door martijn_
Geplaatst
5 minuten geleden zei martijn_:

Even dat ik het goed begrijp.

 

Er zijn mensen die hun verlies voor 2021, terug gekregen van unibet

 

Dus stel je hebt 40k verloren, heb je op je account 40k plus ontvangen?

 

En hierboven dus eentje die na 22. Geld gestort heeft (bv 40k) die heeft dit terug gekregen?

Ik heb nog niemand gehoord die geld terug heeft ontvangen !! En zwz niet op het account want die zijn gesloten 

Geplaatst

^^ Bij Unibet zijn er mensen die hun verlies vanaf 2022 (gespeeld bij unibet.nl op legale omgeving) hebben terug gekregen, nadat ze hun gegevens hadden opgevraagd over verlies gespeeld bij unibet.eu in de periode dat er nog geen legalisatie was .

Deze mensen hebben als gemene deler dat ze hun account bij Unibet.eu permanent opgezegd hadden.

Geplaatst
1 uur geleden zei Rudi:

^^ Bij Unibet zijn er mensen die hun verlies vanaf 2022 (gespeeld bij unibet.nl op legale omgeving) hebben terug gekregen, nadat ze hun gegevens hadden opgevraagd over verlies gespeeld bij unibet.eu in de periode dat er nog geen legalisatie was .

Deze mensen hebben als gemene deler dat ze hun account bij Unibet.eu permanent opgezegd hadden.

Netjes.

 

Maar geldt dus alleen als je zelf al de actie hebt uitgezet om je account te blokkeren.

 

Heb daar +/- 50k verlies staan. Maar geen definitieve uitsluiting aangevraagd 

 

Geplaatst
1 hour ago, Illusive Collective said:

Pfoe, zojuist stortingsoverzicht ontvangen van Betson, om misselijk van te worden. Unibet geeft aan een maand de tijd nodig te hebben om alle data te verzamelen. 

Ik zal nu eens op mijn gemak dit hele forum teruglezen. Kijk uit naar jullie bevindingen. 

Ja ik ken het gevoel. Het is confronterent, maar je moet nu ff door de zure appel heenbijten. Sterkte en succes

Geplaatst

Dat lees ik nu voor het eerst dat iemand wat teruggestort krijgt. 
heb Unibet gevraagd te settelen en dat ging om een relatief klein bedrag rond de €3000.

maar ze zeiden glashard dan maar  een rechtszaak.

dus kan me moeilijk voorstellen dat iemand zijn stortingen teruggekregen heeft dat zou dan soort van toegeven zijn toch?

Geplaatst
10 minuten geleden zei ongeldige gebruikersnaam:

Ja ik ken het gevoel. Het is confronterent, maar je moet nu ff door de zure appel heenbijten. Sterkte en succes

Dank, bibs bij elkaar en hopen op een goede uitkomst. 

Ik lees iets over een uitspraak op 22 mei, kan iemand daar iets meer over vertellen? 

Geplaatst
7 minutes ago, Andreww said:

Dat lees ik nu voor het eerst dat iemand wat teruggestort krijgt. 
heb Unibet gevraagd te settelen en dat ging om een relatief klein bedrag rond de €3000.

maar ze zeiden glashard dan maar  een rechtszaak.

dus kan me moeilijk voorstellen dat iemand zijn stortingen teruggekregen heeft dat zou dan soort van toegeven zijn toch?

Het gaat hier om enkele gevallen van spelers die in de periode voor oktober 2021 bij unibet.eu hadden gespeeld en een levenslange uitsluiting hadden aangevraagd. ( ongeacht of ze toen wonnen of verloren) en daarna weer een nieuw account hadden aangemaakt bij unibet.nl in de legale periode.
Die kregen dan hun verlies van hetgeen ze gespeeld hebben bij unibet.nl terug.

Dat zou je kunnen interpreteren als een stukje extra zorgplicht van Unibet.
Je kan dit ook zien als een poging tot uit de weg ruimen van gevallen die het meest kans maken op terugbetaling van alle verliezen via de rechter.

De spelers hadden immers aangegeven via accepteren van de algemene voorwaarden dat ze geen gokprobleem hebben, maar het aanvragen van een levenslange uitsluiting wijst tenminste voor het verleden in een andere richting.

nb dit is geen officieel Unibet standpunt. 

 

  • Like 1
  • Thanks 1

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.