Spring naar bijdragen

Follow the Onetimer to the OneTime


Dutch-Koala

Aanbevolen berichten

Hey OneTimers

In deze post kan je alles volgen over me poker avontuur!

Ben vanochtend om 6 uur vetrokken en kwam 6 uur later aan. 

Ik wou eest geen eerste geen poging doen… Echter begon het toch te kriebelen. Heb ik poging gedaan. 

Ik heb de eerste hand een bluf gedaan waardoor ik naar 37.5 stack kwam (30k is start)

Ik kreeg derde hand pocket 77 helaas liep die hand niet goed af. Ik ga hier niet specifiek in op handjes… Mocht je dat wel willen join de whats app groep.  https://chat.whatsapp.com/Cp4wDs5G54p22IsTaO8Gwf

Ik hit me set en blijf door betten op de river (de laaste kaart) aangezien ik fullhouse had maar op river raise hij mij en ik schoof hem toen all in! Had hij een hogere full. 

Au!

7.5k left ik krabbel daar maar terug naar 10K. Waarna ik later een tripel up kreeg met AK met een lucky river voor mij!

Daarna helaas niet heel veel kunnen spelen. Tot mijn bust hand. 

Ik open midden posi (speel 24 bb) AQ 2 behind callers sb schuift. We hebben een gelijke stack. Ik call daar om dat daar waarschijnlijk ook nog dead money inzit van de de mensen achter me als ze folden. Ik call hebt die 10-10 geen hulp. 

Ai Ai! Helaas slechte run vandaag!

Morgen gaan we er weer voor!IMG_2620.jpeg.1b9dfbf77f0b28dd6bdb302f2f5644e8.jpegIMG_2623.thumb.jpeg.8b0bfecb019b6802f5b6b18cdee225e1.jpegIMG_2626.thumb.jpeg.393cec8e707025b3447347c87aae68cd.jpeg

bewerkt door Dutch-Koala (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag 2 van de Onetime shot!

ik was al vroeg wakker en verveelde me enorm.  Ik ben niet echt meer een gokker en vind 50 cent per klik enorm duur, daarom was ik even naar buiten gegaan om sensatie te zoeken. Helaas trof ik hier alleen maar chagrijnige mensen aan. Ik ging snel weer naar binnen om te focussen waar ik hier voor ben: poker. Even later schoof ik aan bij het satelliettoernooi, in de hoop mezelf te kwalificeren voor het main event.

Na enkele uren grinden en veel geduld, haalde ik het felbegeerde ticket! Na het harde werk was het tijd om te vlammen in het main event. Mijn derde hand kreeg ik koningen. Twee mensen limpten pre-flop, ik reraise en de big blind callde. De flop bracht Q10x (suited). Ik zette flink in en kreeg een call. De turn was een blank en ik besloot om nog eens flink te betten. Weer kreeg ik een call.

Toen kwam de river en die bracht een vrouw. Ik besloot te checken om mijn tegenstander te laten bluffen. Hij schoof all-in en ik callde. Wat bleek? Hij had een vrouw; Q8. Ik kon mijn ogen niet geloven. Hoe kon hij zo'n hand preflop callen? Hoe dan?

Het was een pijnlijke ervaring die me nog steeds achtervolgt, maar ik laat me niet uit het veld slaan. Mijn plan voor de volgende dag was om de turbo te spelen of om deel te nemen aan een satelliettoernooi voor de highroller. Ik weet dat ik mijn hoofd helder moet houden om te kunnen winnen. Als ik besluit om niet te gaan spelen, ga ik een mooie poker-video maken voor Onetime.

Als poker speler moet je veerkrachtig zijn en je aanpassen aan elke situatie. Het was een spannende dag. Ik heb mijn vaardigheden als pokerspeler verbeterd en ik ben blij dat ik in ieder geval een ticket via het sateliettoernooi heb weten te winnen.

De winnaar is Crimson met 6 blinds en het gebeurde in de satelliet! @TheGreatOne had 21 blinds, daar zie ik je ook wel voor aan.

Zoals elke poker speler weet, kan de geluksfactor een grote rol spelen in het spel. Ik kijk uit naar wat de volgende dag zal brengen en hoop mijn vaardigheden als pokerspeler nog te kunnen bewijzen.

  • Like 3
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 19-4-2023 om 06:37 zei Dutch-Koala:

De winnaar is Crimson met 6 blinds en het gebeurde in de satelliet! @TheGreatOne had 21 blinds, daar zie ik je ook wel voor aan.

🤩🤩 Jaja! Lekker hoor!

Op 19-4-2023 om 07:11 zei MrTTAO 1:

Mooie updates @Dutch-Koala en @CrimsonChin jij hebt ook altijd geluk of ben je gewoon goed?😁 Veel geluk met je lot, 1/5 van de Jackpot het is je gegund!

Hahah bedankt. Ja af en toe lucky zijn.. maar nog lang niet zo lucky als @bananaman....

  • Like 2
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Onetimers,

De blog van gisteren heeft wat vertraging opgelopen vanwege een diepe run in de 150 euro Unibet Deepstack Open Basic. De nacht ervoor had ik weinig geslapen, maar ik speel beter als ik moe ben. Daarom besloot ik de UDSO basic turbo dag 1 te spelen. Aangezien dit een turbo variant is, gaan de blinds extra snel omhoog. Gelukkig wist ik me te kwalificeren voor dag 2 en dat lukte mede dankzij een bizarre call die ik maakte.

Het begon met de persoon die als eerste aan de beurt was en opende. Ik zat in de middelste positie met AK harten en 3bette. Hij callde en de flop bracht 783 met twee schoppen op het bord. Hij checkte en ik bette, waarna mijn tegenstander besloot all-in te schuiven. Volgens het boekje is dit nooit een call, maar door zijn reactie en gedrag bracht hij mij in twijfel. Ik zat 4 minuten in de tank om na te denken en te observeren, en uiteindelijk maakte ik de hero call. Hij opende zijn kaarten en had 9/10 schoppen. Hij had een straat én een flush draw, waardoor ik nog heel veel kaarten moest ontwijken. Deze call valt zeker in de top drie van ziekste calls die ik ooit heb gemaakt, en daar ben ik trots op. Het observeren wat ik bij live poker zo goed kan, kwam hier goed van pas.

Na nog een paar uur strijden haalde ik dag 2 en een half uur later mocht ik weer plaatsnemen aan tafel. Helaas had ik niet veel chips aan het begin van dag 2 en moesten er nog acht mensen geëlimineerd worden voordat we in het geld waren. Ik kreeg goede handen, maar moest ze allemaal folden vanwege de bubble (net voor het geld). Ik kreeg drie keer vrouwen in 15 minuten, maar helaas wist ik hier niet mee te verdubbelen. Het positieve was wel dat ik niet net voor het geld werd uitgeschakeld. Nadat we het geld hadden bereikt, verdubbelde ik mijn stack met boeren. De spelers vlogen eruit en door het verdubbelen konden we weer meer plays maken.

In totaal deden er 281 spelers mee aan dit toernooi. Uiteindelijk eindigde ik op de 13e plaats en won ik 566 euro, terwijl de winnaar maar liefst 7.300 euro mee naar huis mocht nemen. Desalniettemin ben ik zeer tevreden over hoe ik heb gespeeld.

We hebben ook nog de bounty gespeeld! Helaas 3 voor finale tafel er uit maar we hebben wel 100 euro bountys gepakt Ik heb daarna de satelliet gedaan voor de 550 euro! Die hebben we gehaald! Over paar uur ga ik die knallen! We staan nu al mooie profit over alle toernooien! Letss keep this running  

Ik hoop dat jullie hebben genoten van mijn ervaringen en tot snel!

919089d9-2573-43e1-bdd9-2cb6b0b3b5db.jpeg

196d6199-87a3-4da8-8151-4959eea68020.jpeg

IMG_2654.jpeg

bewerkt door Dutch-Koala (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Dutch-Koala:

Het begon met de persoon die als eerste aan de beurt was en opende. Ik zat in de middelste positie met AK harten en 3bette. Hij callde en de flop bracht 783 met twee schoppen op het bord. Hij checkte en ik bette, waarna mijn tegenstander besloot all-in te schuiven. Volgens het boekje is dit nooit een call, maar door zijn reactie en gedrag bracht hij mij in twijfel. Ik zat 4 minuten in de tank om na te denken en te observeren, en uiteindelijk maakte ik de hero call. Hij opende zijn kaarten en had 9/10 schoppen. Hij had een straat én een flush draw, waardoor ik nog heel veel kaarten moest ontwijken. Deze call valt zeker in de top drie van ziekste calls die ik ooit heb gemaakt, en daar ben ik trots op. Het observeren wat ik bij live poker zo goed kan, kwam hier goed van pas.

poker is voor mij lang geleden, maar je hebt maar 30% tegen deze hand. Zo goed is je call dan toch niet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Dutch-Koala:

Het begon met de persoon die als eerste aan de beurt was en opende. Ik zat in de middelste positie met AK harten en 3bette. Hij callde en de flop bracht 783 met twee schoppen op het bord. Hij checkte en ik bette, waarna mijn tegenstander besloot all-in te schuiven. Volgens het boekje is dit nooit een call, maar door zijn reactie en gedrag bracht hij mij in twijfel. Ik zat 4 minuten in de tank om na te denken en te observeren, en uiteindelijk maakte ik de hero call. Hij opende zijn kaarten en had 9/10 schoppen. Hij had een straat én een flush draw, waardoor ik nog heel veel kaarten moest ontwijken. Deze call valt zeker in de top drie van ziekste calls die ik ooit heb gemaakt, en daar ben ik trots op. Het observeren wat ik bij live poker zo goed kan, kwam hier goed van pas.

Dat je de hand wint maakt het nog geen hero call, je staat gewoon 70/30 achter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

55 minuten geleden zei Skale:

Dat je de hand wint maakt het nog geen hero call, je staat gewoon 70/30 achter.

HERO CALL

WAT IS EEN HERO CALL BIJ poker?

Een hero call is het callen van een bet van je tegenstander op de river met een relatief zwakke hand wanneer je denkt dat hij bluft en een nog zwakkere hand heeft dan dat jij hebt. Een hero call kan verschillen tot het callen met alleen maar high card als beste combinatie tot het callen met lowest pair. De term hero call wordt niet alleen gebruikt wanneer iemand goed zit. Wanneer iemand een hero call maakt en fout zit, geldt het nog steeds als hero call alleen zit hij dan een beetje fout... 

Bron: ONK poker

Link naar opmerking
Deel via andere websites

47 minuten geleden zei MrTTAO 1:

HERO CALL

WAT IS EEN HERO CALL BIJ poker?

Een hero call is het callen van een bet van je tegenstander op de river met een relatief zwakke hand wanneer je denkt dat hij bluft en een nog zwakkere hand heeft dan dat jij hebt. Een hero call kan verschillen tot het callen met alleen maar high card als beste combinatie tot het callen met lowest pair. De term hero call wordt niet alleen gebruikt wanneer iemand goed zit. Wanneer iemand een hero call maakt en fout zit, geldt het nog steeds als hero call alleen zit hij dan een beetje fout... 

Bron: ONK poker

'Wanneer je denkt dat hij bluft en een nog zwakkere hand heeft dan jij hebt' wat dus niet zo is in deze situatie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.