Jump to content
Logo betnation
Betnation

Tot €100,- bonus!


Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!


Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!


Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?


Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.


De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Recommended Posts

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Posted
1 uur geleden zei TheGallant:

Ook even een poging gedaan, en kan het bevestigen

Ik kon afgelopen dagen er sowieso niet op via de desktop, wel vanochtend via de iphone en mijn zure euro's laten overmaken naar de bank. Dit is toch geen porem en nul communicatie. Bij Fair Play Online en Betnation gooien ze te pas en te onpas e-mails eruit als ze eruit liggen of onderhoud.

Posted
Ik kon afgelopen dagen er sowieso niet op via de desktop, wel vanochtend via de iphone en mijn zure euro's laten overmaken naar de bank. Dit is toch geen porem en nul communicatie. Bij Fair Play Online en Betnation gooien ze te pas en te onpas e-mails eruit als ze eruit liggen of onderhoud.

Bizar
Posted
Heb ook maar even het restant saldo laten uitbetalen. Met zo'n week aan storingen en 0 communicatie heb ik het geld toch liever op mijn bank staan dan bij Bingoal

Nu nog de vraag of ze Het uitbetalen
Posted

Dit is meestal het begin van het einde,  heb ook alles uit laten betalen.  Gelukkig geen seizoensweddenschappen staan. 

Hoe kan een serieus bedrijf een week lang niks laten horen?

Dat geeft mij het gevoel dat het goed mis is. 

Posted

Het gaat goed mis bij Bingoal, als je op de site komt moet je eerst verifiëren dat je een mens bent, en daarna krijg je een mailtje dat je er ingelogd wordt via een buitenlandse IP-adres. Ik heb ze geprobeerd te bellen, maar die lijn geeft bezet aan en gooit je er daarna uit. 

Posted

Reden voor mij om mijn geld daar weg te halen en mijn account te sluiten. Buiten dit amateuristische gedoe van totaal geen info geven aan de spelers haperen hun spellen in het live casino ook nogal eens.

Dit ligt zeker niet aan mijn glasvezel verbinding want ik heb het bij andere casino's nooit. Sommige roulette tafels in de live lobby kan je helemaal niet op spelen. Ook komt het heel vaak voor er een inzet wordt geweigerd door een "storing".

Schandalig dat zo'n onbetrouwbaar casino een vergunning heeft gekregen. Ik hoop dat ze hem snel intrekken.

Posted
1 uur geleden zei casinoluis:

Wel neem ik bingoal kwalijk dat ze hun klanten hierover niet informeren

Dat is inderdaad een kwalijke zaak. Een DDos aanval kan de beste overkomen, geen idee of je je tegen alles kunt wapenen. Hopen dat het voortaan rustig blijft. 

Posted
4 uur geleden zei casinoluis:

Wel neem ik bingoal kwalijk dat ze hun klanten hierover niet informeren, en dat ik bij een derde er achter moet komen hoe de vork in de steel zit. 

Als de mail server in dezelfde IP range zit welke wordt aangevallen, dan werkt mailen ook niet. Banner op de site heeft ook geen nut, want site is niet bereikbaar. 

Het enige wat je ze echt kwalijk kan nemen, is waarom ze niet voor een paar duizend euro per maand cyber security software kopen? Denk dat een operatie zoals zij ongeveer 60.000 Euro per jaar investeren en er is geen Ddos die plat krijgt. En die 60.000 Euro heb je met 1 dag terug verdiend. Nu zijn de kosten dus het veelvuldige, gezien de vele dagen dat ze plat liggen/hebben gelegen. 

 

Posted
3 minuten geleden zei jantje:

Als de mail server in dezelfde IP range zit welke wordt aangevallen, dan werkt mailen ook niet. Banner op de site heeft ook geen nut, want site is niet bereikbaar. 

Het enige wat je ze echt kwalijk kan nemen, is waarom ze niet voor een paar duizend euro per maand cyber security software kopen? Denk dat een operatie zoals zij ongeveer 60.000 Euro per jaar investeren en er is geen Ddos die plat krijgt. En die 60.000 Euro heb je met 1 dag terug verdiend. Nu zijn de kosten dus het veelvuldige, gezien de vele dagen dat ze plat liggen/hebben gelegen. 

 

Social media kanalen zijn tevens niet gebruikt. Dat staat er los van. Voor de rest weet ik niet of ze wel of geen toegang tot database / mogelijkheden exporteren mailadressen, etc. 

  • Like 1
Posted
2 minutes ago, jantje said:

Als de mail server in dezelfde IP range zit welke wordt aangevallen, dan werkt mailen ook niet. Banner op de site heeft ook geen nut, want site is niet bereikbaar. 

Het enige wat je ze echt kwalijk kan nemen, is waarom ze niet voor een paar duizend euro per maand cyber security software kopen? Denk dat een operatie zoals zij ongeveer 60.000 Euro per jaar investeren en er is geen Ddos die plat krijgt. En die 60.000 Euro heb je met 1 dag terug verdiend. Nu zijn de kosten dus het veelvuldige, gezien de vele dagen dat ze plat liggen/hebben gelegen. 

 

Tussentijds zijn ze online geweest, dus ze hadden allang kunnen communiceren over wat was gebeurd de laatste dagen.

Prutsers zijn 't.

 

Posted

Denk dat het uiteindelijk een wijze les voor ze is en ze nu wel beter weten. Misschien lezen ze mee en gaat de communicatie voortaan ook beter. Voorop staat dat het super klote voor ze is en ze het niet moedwillig in elkaar laten storten. Noem het onkunde. 

Kan me zo voorstellen dat er grote paniek is en ze mogelijk niet bedenken klanten te moeten informeren. Vul het maar in....lastig

Posted

ddos aanvallen op casino's zijn welbekend en niets nieuws.

Fatsoenlijk communicatie is bij Bingoal al eerder een probleem gebleken.

Maar, om het met hun eigen woorden weer te geven: " U mag hierover gerust een andere mening hebben."

Posted

Goedemorgen allemaal,

 

Bedankt voor jullie feedback in dit forum.

Zoals jullie inmiddels weten, kampten wij met een DDoS-aanval. Ons hele team is hier op dat moment op gesprongen om een oplossing te vinden. In zulke situaties hoop je als operator steeds dat het in een zeer korte tijdsspanne opgelost kan worden zodat weinig spelers hier hinder van ondervinden. Door alle focus te leggen op het vinden van een oplossing, waren we helaas vergeten om dit met onze spelers te communiceren. Als we nu met een heldere blik naar de situatie terugkijken, hadden we het probleem naar onze spelers toe vroeger moeten communiceren.

We willen ons verontschuldigen dat er niet op tijd gecommuniceerd werd en zullen hier een werkpunt van maken voor de toekomst.

 

We wensen jullie allemaal nog een prettige dag toe,

Bingoal

  • Like 2

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Terms of Use, Privacy Policy en We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.