Spring naar bijdragen

Weer ligt bingoal plat


Ewout

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei TheGallant:

Ook even een poging gedaan, en kan het bevestigen

Ik kon afgelopen dagen er sowieso niet op via de desktop, wel vanochtend via de iphone en mijn zure euro's laten overmaken naar de bank. Dit is toch geen porem en nul communicatie. Bij Fair Play Online en Betnation gooien ze te pas en te onpas e-mails eruit als ze eruit liggen of onderhoud.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kon afgelopen dagen er sowieso niet op via de desktop, wel vanochtend via de iphone en mijn zure euro's laten overmaken naar de bank. Dit is toch geen porem en nul communicatie. Bij Fair Play Online en Betnation gooien ze te pas en te onpas e-mails eruit als ze eruit liggen of onderhoud.

Bizar
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Reden voor mij om mijn geld daar weg te halen en mijn account te sluiten. Buiten dit amateuristische gedoe van totaal geen info geven aan de spelers haperen hun spellen in het live casino ook nogal eens.

Dit ligt zeker niet aan mijn glasvezel verbinding want ik heb het bij andere casino's nooit. Sommige roulette tafels in de live lobby kan je helemaal niet op spelen. Ook komt het heel vaak voor er een inzet wordt geweigerd door een "storing".

Schandalig dat zo'n onbetrouwbaar casino een vergunning heeft gekregen. Ik hoop dat ze hem snel intrekken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei casinoluis:

Wel neem ik bingoal kwalijk dat ze hun klanten hierover niet informeren, en dat ik bij een derde er achter moet komen hoe de vork in de steel zit. 

Als de mail server in dezelfde IP range zit welke wordt aangevallen, dan werkt mailen ook niet. Banner op de site heeft ook geen nut, want site is niet bereikbaar. 

Het enige wat je ze echt kwalijk kan nemen, is waarom ze niet voor een paar duizend euro per maand cyber security software kopen? Denk dat een operatie zoals zij ongeveer 60.000 Euro per jaar investeren en er is geen Ddos die plat krijgt. En die 60.000 Euro heb je met 1 dag terug verdiend. Nu zijn de kosten dus het veelvuldige, gezien de vele dagen dat ze plat liggen/hebben gelegen. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei jantje:

Als de mail server in dezelfde IP range zit welke wordt aangevallen, dan werkt mailen ook niet. Banner op de site heeft ook geen nut, want site is niet bereikbaar. 

Het enige wat je ze echt kwalijk kan nemen, is waarom ze niet voor een paar duizend euro per maand cyber security software kopen? Denk dat een operatie zoals zij ongeveer 60.000 Euro per jaar investeren en er is geen Ddos die plat krijgt. En die 60.000 Euro heb je met 1 dag terug verdiend. Nu zijn de kosten dus het veelvuldige, gezien de vele dagen dat ze plat liggen/hebben gelegen. 

 

Social media kanalen zijn tevens niet gebruikt. Dat staat er los van. Voor de rest weet ik niet of ze wel of geen toegang tot database / mogelijkheden exporteren mailadressen, etc. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minutes ago, jantje said:

Als de mail server in dezelfde IP range zit welke wordt aangevallen, dan werkt mailen ook niet. Banner op de site heeft ook geen nut, want site is niet bereikbaar. 

Het enige wat je ze echt kwalijk kan nemen, is waarom ze niet voor een paar duizend euro per maand cyber security software kopen? Denk dat een operatie zoals zij ongeveer 60.000 Euro per jaar investeren en er is geen Ddos die plat krijgt. En die 60.000 Euro heb je met 1 dag terug verdiend. Nu zijn de kosten dus het veelvuldige, gezien de vele dagen dat ze plat liggen/hebben gelegen. 

 

Tussentijds zijn ze online geweest, dus ze hadden allang kunnen communiceren over wat was gebeurd de laatste dagen.

Prutsers zijn 't.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Denk dat het uiteindelijk een wijze les voor ze is en ze nu wel beter weten. Misschien lezen ze mee en gaat de communicatie voortaan ook beter. Voorop staat dat het super klote voor ze is en ze het niet moedwillig in elkaar laten storten. Noem het onkunde. 

Kan me zo voorstellen dat er grote paniek is en ze mogelijk niet bedenken klanten te moeten informeren. Vul het maar in....lastig

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

 

Bedankt voor jullie feedback in dit forum.

Zoals jullie inmiddels weten, kampten wij met een DDoS-aanval. Ons hele team is hier op dat moment op gesprongen om een oplossing te vinden. In zulke situaties hoop je als operator steeds dat het in een zeer korte tijdsspanne opgelost kan worden zodat weinig spelers hier hinder van ondervinden. Door alle focus te leggen op het vinden van een oplossing, waren we helaas vergeten om dit met onze spelers te communiceren. Als we nu met een heldere blik naar de situatie terugkijken, hadden we het probleem naar onze spelers toe vroeger moeten communiceren.

We willen ons verontschuldigen dat er niet op tijd gecommuniceerd werd en zullen hier een werkpunt van maken voor de toekomst.

 

We wensen jullie allemaal nog een prettige dag toe,

Bingoal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.