Spring naar bijdragen

Weer ligt bingoal plat


Ewout

Aanbevolen berichten

12 minuten geleden zei Bingoal.nl:

We willen ons verontschuldigen dat er niet op tijd gecommuniceerd werd en zullen hier een werkpunt van maken voor de toekomst.

Fouten kunnen er worden gemaakt. Goed dat jullie dit zelf inzien en hier excuses maken. Daarnaast: tof dat jullie hier een account hebben genomen. Weet dat het Onetime virus hardnekkig is en jullie nu dagelijks hier willen zijn om alles te lezen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei TheGallant:

Fouten kunnen er worden gemaakt. Goed dat jullie dit zelf inzien en hier excuses maken. Daarnaast: tof dat jullie hier een account hebben genomen. Weet dat het Onetime virus hardnekkig is en jullie nu dagelijks hier willen zijn om alles te lezen!

Bedankt @TheGallant! We hebben het Onetime virus inderdaad te pakken, hopelijk krijg je hier niet te veel bijwerkingen van? 😜 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Bingoal.nl Nu jullie hier toch zijn: kunnen jullie uitleggen hoe het kan dat het jullie al maanden niet lukt om een uitsluiting van toernooien ongedaan te maken? Zoiets zou niet meer hoeven zijn dan een instelling te wijzigen. Is het dus onwil van jullie kant, of is jullie systeem gewoon zo slecht in elkaar gezet (wat misschien de huidige problemen ook verklaart)?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei DeValsspeler:

@Bingoal.nl Nu jullie hier toch zijn: kunnen jullie uitleggen hoe het kan dat het jullie al maanden niet lukt om een uitsluiting van toernooien ongedaan te maken? Zoiets zou niet meer hoeven zijn dan een instelling te wijzigen. Is het dus onwil van jullie kant, of is jullie systeem gewoon zo slecht in elkaar gezet (wat misschien de huidige problemen ook verklaart)?

Goedemorgen @DeValsspeler, het aanpassen van de toernooien is niet zo simpel als het 'gewoon wijzigen van een instelling'. Echter is deze aanpassing inmiddels gedaan en wordt dit momenteel uitvoerig getest. Ik zal aan de verantwoordelijke afdeling vragen hoe ver ze hiermee staan.

Nog een fijne dag gewenst,

Bingoal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 minuten geleden zei Bingoal.nl:

Goedemorgen @DeValsspeler, het aanpassen van de toernooien is niet zo simpel als het 'gewoon wijzigen van een instelling'. Echter is deze aanpassing inmiddels gedaan en wordt dit momenteel uitvoerig getest. Ik zal aan de verantwoordelijke afdeling vragen hoe ver ze hiermee staan.

Nog een fijne dag gewenst,

Bingoal

@DeValsspeler, it's your lucky day! 😋 Ik krijg net het nieuws van de bevoegde afdeling dat je terug kan deelnemen aan onze casinotoernooien!

 

Veel speelplezier gewenst,

Bingoal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minuten geleden zei Bingoal.nl:

@DeValsspeler, it's your lucky day! 😋 Ik krijg net het nieuws van de bevoegde afdeling dat je terug kan deelnemen aan onze casinotoernooien!

 

Veel speelplezier gewenst,

Bingoal

Ja super, mooi dat het nu wel opeens snel kon. Succes met het oplossen van de andere problemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Bingoal.nl:

Door alle focus te leggen op het vinden van een oplossing, waren we helaas vergeten om dit met onze spelers te communiceren.

Vergeten te communiceren met de spelers? Jullie zijn toch geen marktkraam  ofzo? Je hebt met geld van spelers te maken en als je daar dan niet bij kunt is de eerste prioriteit om de spelers daarvan op de hoogte te stellen. De ING en Rabobank liggen ook wel eens plat, maar die zullen dan "vergeten" om hun klanten op de hoogte te stellen.

En bovendien, dit was zeker niet de eerste keer dat zoiets gebeurde. Dat het alleen Bingoal zo vaak overkomt is ook bizar. Bij andere casino's heb ik nog nooit zulke grote problemen ervaren.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei John21:

Vergeten te communiceren met de spelers? Jullie zijn toch geen marktkraam  ofzo? Je hebt met geld van spelers te maken en als je daar dan niet bij kunt is de eerste prioriteit om de spelers daarvan op de hoogte te stellen. De ING en Rabobank liggen ook wel eens plat, maar die zullen dan "vergeten" om hun klanten op de hoogte te stellen.

En bovendien, dit was zeker niet de eerste keer dat zoiets gebeurde. Dat het alleen bingoal zo vaak overkomt is ook bizar. Bij andere casino's heb ik nog nooit zulke grote problemen ervaren.

 

Goedemorgen @John21,

Zoals hierboven vermeld geven we onze fout toe en verontschuldigen we ons voor het gebrek aan communicatie. Indien we de tijd konden terugdraaien, zouden we wel meteen met onze spelers communiceren maar helaas is dit niet mogelijk. We zullen uit onze fouten leren en in de toekomst sneller communiceren.

Nog een fijne dag gewenst,

Bingoal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.