Spring naar bijdragen

Casino haalde het spel offline terwijl ik midden in een bonus zat


JTown

Aanbevolen berichten

Blik op de site impliceert dat Elk, Thunderkick, LnW, Nolimit City, Inspired (en mogelijk: Blueprint en Hacksaw) via dezelfde aggregator worden aangeboden. Waarom staan deze spellen dan nog wel online. Als er een probleem met de aggregator is, zal dat van toepassing zijn op alle aanbieders via deze aggregator. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 22-6-2023 om 13:01 zei JTown:

 

@Lisaan je hebt gelijk.

Circus heeft me eindelijk op de hoogte gebracht, ze hebben er bijna twee weken over gedaan.

Ze geven me alleen de waarde van de spins. Dit is pijnlijk, normaal gesproken wordt een bonus gewaardeerd op 100x. Ik had nog 21 spins over, dus ze betalen me € 50 x 21 = € 10,50.

Ze kunnen dit iedereen aandoen. Wat als ik het hoogste niveau bereik met big bamboo of een nolimit-spel en ze betalen me de waarde van de weddenschap.

Ik heb gevraagd of dit het beste is wat ze kunnen doen. Als ze niet veranderen, zeg ik mijn account op.

Zeer slechte ervaring.

Sorry ik bedoel EUR0.5 x 21

Jaa, daar was ik al bang voor. Ik heb het ook gehad, ben bang dat je er niet veel meer kunt uithalen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 uur geleden zei Circus:

Gelukkig werkt de normale foutafhandeling over de gehele linie qua aanbieders prima. Over het afgelopen jaar zullen er best wel wat incidentjes geweest zijn, en genoeg mensen kunnen bevestigen dat we het dan zo snel en goed mogelijk voor onze klanten oplossen.

Ik heb een heel andere ervaring. Ongeveer een half jaar geleden zonder enige communicatie uitgesloten van promoties. Bij het inwisselen van punten uit de club kreeg ik de gekozen bonus niet. Bij navraag werd mij meerdere malen verteld dat de bonus was uitgekeerd, wat duidelijk niet het geval was. Pas na veel aandringen werd gemeld dat ik geen punten meer kon inleveren. Verder geen enkele uitleg waarom niet. Nu krijg ik één keer in de zoveel tijd een algemene mail met het bericht dat ik nog punten heb en die kan inwisselen. Als ik daarop reageer met de vraag dat ik dus weer punten kan inwisselen krijg ik wederom geen enkele reactie. In mijn ogen is jullie klantenservice dus ruk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@DeValsspeler Ik zie ook op de site dat de aggregator LnW/SG nog steeds beschikbaar is. In het algemeen, als de integratie met Lnw is voltooid en werkt, dan werken alle spelleveranciers die ZIJ op een later moment koppelen, ook gewoon. Hiervoor is geen additionele integratie nodig. Dus recentelijk is daar spinomenal bijgekomen, als spinomenal problemen geeft zou de rest dat ook moeten doen. 

Ik krijg de indruk dat circus iets achterhoud, omdat ze antwoorden die ze hier geven niets zeggen en omdat ik weet het in elkaar steekt. 

Als je als bedrijf een fout maakt, is het helemaal niet erg om dit gewoon toe te geven. Maar zorg er altijd voor dat de speler, je klant die je salaris betaalt, niet benadeeld wordt. En dat is hier wel gaande. In ieder geval twee forum leden, wie weet hoeveel spelers er nog meer in een feature zaten toen de spellen offline gingen? 

Als ik zo met spelers/klanten om zou gaan, dan wipt mijn baas mij er uit. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eigenlijk zou een verkiezing slechtste casino van het jaar niet eens zo'n slecht idee zijn. Ook voor verschillende categorieën. Kunnen de casino's zien hoe ze nu echt ervaren worden op de verschillende onderdelen.

Zou Idd geen rare zijn om dat te doen
Voor online gewone gokhallen/casino’s
Link naar opmerking
Deel via andere websites

On 6/23/2023 at 4:19 PM, Lisaan said:

Jaa. De site kreeg toen een storing waardoor die helemaal vastliep. Toen ik (de dag erna weer kon inloggen) en het spel opende hervatte de bonusgame zich niet. Uiteindelijk dan de waarde van de free spins + 25 free spins ter compensatie. 

Goed om te horen dat ze je wat gratis spins hebben gegeven. Ook al was het niet veel waard, het was een gebaar.

Bij mij deden ze dat niet. Ik heb niets, en Circus zal nooit meer iets van mij krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry voor al deze vervelende ervaringen! We proberen altijd zo open mogelijk te zijn en het is jammer om te zien dat het vertrouwen er niet meer is bij sommige spelers. We blijven ons best doen om een zo goed mogelijke service te geven en voor vragen, klachten en/of feedback mag je altijd mailen met onze klantenservice; [email protected]

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Circus:

Sorry voor al deze vervelende ervaringen! We proberen altijd zo open mogelijk te zijn en het is jammer om te zien dat het vertrouwen er niet meer is bij sommige spelers. We blijven ons best doen om een zo goed mogelijke service te geven en voor vragen, klachten en/of feedback mag je altijd mailen met onze klantenservice; [email protected]

 

Wat dachten jullie ervan als je gewoon eens doet wat @jantje voorsteld??

 

Ps: ik denk dat hij er meer verstand van heeft dan jullie 

 

bewerkt door pokerinfo (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@pokerinfo heeft hier wel een punt @Circus :)

Maar ik snap dat jullie in je uittingen terughoudend zijn, omdat anders misschien iets "exposed"  wordt wat niet gewenst is en reputatie schade brengt. 

Er ligt tevens een marketing verbod om de hoek, ik hoef niet uit te leggen wat dat betekent. M.i. wordt je meest belangrijke marketing pijler is straks je service. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Circus:

Sorry voor al deze vervelende ervaringen! We proberen altijd zo open mogelijk te zijn en het is jammer om te zien dat het vertrouwen er niet meer is bij sommige spelers. We blijven ons best doen om een zo goed mogelijke service te geven en voor vragen, klachten en/of feedback mag je altijd mailen met onze klantenservice; [email protected]

 

Ik heb ook geen vertrouwen in jullie casino. Ook ik ben volledig uit het niets uitgesloten voor promoties. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 25-6-2023 om 08:35 zei DeValsspeler:

Eigenlijk zou een verkiezing slechtste casino van het jaar niet eens zo'n slecht idee zijn. Ook voor verschillende categorieën. Kunnen de casino's zien hoe ze nu echt ervaren worden op de verschillende onderdelen.

oehhh dit klinkt als een leuk idee voor onetime om uit te werken 🤩

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.