Spring naar bijdragen

Roelette live stream giveaway (mede mogelijk gemaakt door DennMann)


D00PIE

Aanbevolen berichten

Goedemorgen!

DennMann heeft gisteren een topic geopend waarbij iedereen een freebet kon inzetten, de winst op deze freebet zou 50/50 verdeeld worden.
Zie topic: https://forum.onetime.nl/topic/14446-verdien-gratis-geld-met-een-mooie-bet/

Mijn bet won en leverde mij €70,31 op. Ik had aangegeven de winst te dubbelen en een nieuwe giveaway te starten, dus bij deze!

Ik ga niet kruidenieren dus ik maak de totale pot €150,-

Ik geef drie prijzen weg van respectievelijk:

1. €75,-
2. €50,-
3. €25,-

Wat is het idee?

Vanmiddag is er weer een live stream van @ROELETTE om 15:00. Hij zal spelen op verzoek en rond 16:00 - 16:30 beginnen met uitpakken van de opgespaarde bonussen.

Iedereen mag één keer raden wat het saldo van Roelette zal zijn na het openen van alle bonussen. Alle inzendingen moeten in dit topic staan en ingediend zijn voordat Roelette begint met het uitpakken van de bonussen.

Wanneer je een supersticker stuurt in de chat mag je nog één keer extra raden, ook dit moet je insturen voordat de bonussen worden geopend (en in dit topic!). Let op: je kan dus twee prijzen winnen als jij twee inzendingen hebt gedaan die het dichtst bij zitten.

Hopelijk is alles zo duidelijk, iedereen veel succes!

  • Like 3
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei D00PIE:

Goedemorgen!

DennMann heeft gisteren een topic geopend waarbij iedereen een freebet kon inzetten, de winst op deze freebet zou 50/50 verdeeld worden.
Zie topic: https://forum.onetime.nl/topic/14446-verdien-gratis-geld-met-een-mooie-bet/

Mijn bet won en leverde mij €70,31 op. Ik had aangegeven de winst te dubbelen en een nieuwe giveaway te starten, dus bij deze!

Ik ga niet kruidenieren dus ik maak de totale pot €150,-

Ik geef drie prijzen weg van respectievelijk:

1. €75,-
2. €50,-
3. €25,-

Wat is het idee?

Vanmiddag is er weer een live stream van @ROELETTE om 15:00. Hij zal spelen op verzoek en rond 16:00 - 16:30 beginnen met uitpakken van de opgespaarde bonussen.

Iedereen mag één keer raden wat het saldo van Roelette zal zijn na het openen van alle bonussen. Alle inzendingen moeten in dit topic staan en ingediend zijn voordat Roelette begint met het uitpakken van de bonussen.

Wanneer je een supersticker stuurt in de chat mag je nog één keer extra raden, ook dit moet je insturen voordat de bonussen worden geopend (en in dit topic!). Let op: je kan dus twee prijzen winnen als jij twee inzendingen hebt gedaan die het dichtst bij zitten.

Hopelijk is alles zo duidelijk, iedereen veel succes!

Wheoeoe mag ik ook mee doen? Ik zet in op €0,- 😱

Sta vandaag al €-700 en vorig weekend €-2700,-…. In de tussentijd ook nog niets gewonnen:s

  • Like 1
  • Sad 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.