Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

Tot €250,- bonus!


Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!


Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!


Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?


Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.


De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Goedemorgen,

Een tijd geleden heb ik mezelf aangemeld bij CRUKS voor 6 maanden, dit was 14 november 2022.

Afgelopen vrijdag logde ik, na 7 maanden voor de eerste keer weer in bij Jacks/Betcity/Unibet/Holland Casino. Bij Betcity en Unibet geen enkel probleem, echter kreeg ik bij Holland Casino online de melding dat mijn account geblokkeerd was door een actieve inschrijving in het CRUKS register. 

Van Jacks kreeg ik de volgende mail:

Beste ***********

Dit is een bericht van het Verantwoord Spelen-team, met belangrijke informatie over je Jack's account.

We zien dat je na je inschrijving in CRUKS weer hebt ingelogd bij Jack’s. Op dit moment zijn je stortingen tijdelijk geblokkeerd en verzoeken we je vriendelijk de onderstaande vragen te beantwoorden.

• Hoe is je onderbreking van het online spelen bevallen?
• Wat was de reden waarom je je indertijd hebt ingeschreven in CRUKS?
• Is er sinds die tijd iets veranderd?
• Heb je het gevoel dat je het spelen onder controle hebt?

Hartelijk dank voor je medewerking. Neem gerust contact met ons op als jij je speelactiviteiten wilt bespreken. We zijn er 24 uur per dag en 7 dagen per week voor jou.

Met vriendelijke groet,

Het Verantwoord Spelen Team van JACKS.NL
 
Na antwoord gegeven te hebben zijn mijn stortingen (volledig) geblokkeerd en kan ik alleen inloggen en geld uitbetalen als er saldo op staat.
 
Wat denken jullie hiervan? Naar mijn idee zouden alle gegevens gewist worden als de periode van 6 maanden voorbij zou zijn, en dit zijn er inmiddels al 7. 
 
 

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Geplaatst
22 minuten geleden zei Mitchbtc:

Goedemorgen,

Een tijd geleden heb ik mezelf aangemeld bij CRUKS voor 6 maanden, dit was 14 november 2022.

Afgelopen vrijdag logde ik, na 7 maanden voor de eerste keer weer in bij Jacks/Betcity/Unibet/Holland Casino. Bij Betcity en Unibet geen enkel probleem, echter kreeg ik bij Holland Casino online de melding dat mijn account geblokkeerd was door een actieve inschrijving in het CRUKS register. 

Van jacks kreeg ik de volgende mail:

Beste ***********

Dit is een bericht van het Verantwoord Spelen-team, met belangrijke informatie over je Jack's Casino account.

We zien dat je na je inschrijving in CRUKS weer hebt ingelogd bij Jack’s. Op dit moment zijn je stortingen tijdelijk geblokkeerd en verzoeken we je vriendelijk de onderstaande vragen te beantwoorden.

• Hoe is je onderbreking van het online spelen bevallen?
• Wat was de reden waarom je je indertijd hebt ingeschreven in CRUKS?
• Is er sinds die tijd iets veranderd?
• Heb je het gevoel dat je het spelen onder controle hebt?

Hartelijk dank voor je medewerking. Neem gerust contact met ons op als jij je speelactiviteiten wilt bespreken. We zijn er 24 uur per dag en 7 dagen per week voor jou.

Met vriendelijke groet,

Het Verantwoord Spelen Team van jacks.NL
 
Na antwoord gegeven te hebben zijn mijn stortingen (volledig) geblokkeerd en kan ik alleen inloggen en geld uitbetalen als er saldo op staat.
 
Wat denken jullie hiervan? Naar mijn idee zouden alle gegevens gewist worden als de periode van 6 maanden voorbij zou zijn, en dit zijn er inmiddels al 7. 
 
 

Ik vind het persoonlijk wel goed dat Jacks dit zo doet. Zij hebben een verantwoordelijkheid richting jou als speler. Maar als je Cruks is afgelopen en je hebt de vragen op een correcte manier beantwoord zou het imo weer open moeten.

Maar heb je ingevuld : ik voelde een verslaving aankomen of ik heb het niet onder controle dat zullen ze het gesloten laten.

Heb je antwoord gehad van Jacks? Hoelang geleden ingevuld? Het kan zomaar een tijdje duren voor de RG afdeling er naar heeft gekeken. Helaas gaat het bij grote organisaties vaak niet zo snel!

Wbt HC dat is vreemd. Maar elk casino mag je uitsluiten als ze denken daar een goede reden voor te hebben. Of zonder goede reden ze mogen iedereen uitsluiten!

 

Geplaatst

De gegevens worden uit het CRUKS register gewist...

Als de casino's er lucht van hebben gekregen dat je in dat register ingeschreven stond, bijvoorbeeld omdat je tijdens je gokstop toch nog in probeerde te loggen, 
zie ik geen grondslag voor verwijdering van deze gegevens bij de casino's. Integendeel.

Mogelijk heb je tijdens je inschrijving in CRUKS niet proberen in te loggen bij Betcity en Unibet, anders had je ook enkele vragen mogen beantwoorden alvorens weer te kunnen gokken?

Het systeem is zo ingericht dat casino's klanten op allerlei gronden mogen weigeren en er torenhoge boetes staan op tekortkomingen op vlak van controle op verantwoord spelen.

Het CRUKS register is een vrij zwaar middel om gokken compleet te stoppen voor een bepaalde periode, niet te verwarren met een service om even een gokpauze te pakken.

Volkomen logisch en terecht dat de casino's na een periode van CRUKS-inschrijving opnieuw mogen overwegen of ze je nog als klant willen.

Geplaatst

Ik vind het persoonlijk een erg goede zaak, ik weet dat als je in CRUKS staat en daarna weer vrij bent je ook altijd een fysiek gesprek krijgt als je weer een Holland Casino bezoekt, ze willen gewoon weten of het goed gaat en of je er goed over nagedacht hebt. Je schrijft je niet voor niks in in Cruks! Zeg een soort van nazorg.

 

Ik kreeg dit bericht afgelopen vrijdag van Circus en dacht, HUH...en dat zullen we altijd wel houden, het ene casino doet het zus en andere zo.

 

 

e32832f8-cacc-4e97-a2fc-97f7faf46b39.jpg

  • Like 1
  • Thanks 1
Geplaatst
Op 19-6-2023 om 11:55 zei TheGreatOne:

Ik vind het persoonlijk een erg goede zaak, ik weet dat als je in CRUKS staat en daarna weer vrij bent je ook altijd een fysiek gesprek krijgt als je weer een Holland Casino bezoekt, ze willen gewoon weten of het goed gaat en of je er goed over nagedacht hebt. Je schrijft je niet voor niks in in Cruks! Zeg een soort van nazorg.

 

Ik kreeg dit bericht afgelopen vrijdag van Circus en dacht, HUH...en dat zullen we altijd wel houden, het ene casino doet het zus en andere zo.

 

 

e32832f8-cacc-4e97-a2fc-97f7faf46b39.jpg

Waarom heb jij je uitgeschreven daar dan?

Geplaatst
Op 19-6-2023 om 11:55 zei TheGreatOne:

Ik vind het persoonlijk een erg goede zaak, ik weet dat als je in CRUKS staat en daarna weer vrij bent je ook altijd een fysiek gesprek krijgt als je weer een Holland Casino bezoekt, ze willen gewoon weten of het goed gaat en of je er goed over nagedacht hebt. Je schrijft je niet voor niks in in Cruks! Zeg een soort van nazorg.

 

Ik kreeg dit bericht afgelopen vrijdag van Circus en dacht, HUH...en dat zullen we altijd wel houden, het ene casino doet het zus en andere zo.

 

 

Het hele idee van CRUKS is toch juist dat dit anoniem is? Als ik in CRUKS zou staan en gedurende die tijd niet naar een HC vestiging ga kunnen zij toch niet weten dat ik in CRUKS heb gestaan?

Geplaatst
Het hele idee van CRUKS is toch juist dat dit anoniem is? Als ik in CRUKS zou staan en gedurende die tijd niet naar een HC vestiging ga kunnen zij toch niet weten dat ik in CRUKS heb gestaan?

Zou je Idd denken

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.