Spring naar bijdragen

Le tour de Hans (heem) - beat the bookies challenge 2.0! + prijsverloting / giveaway!


Hansheem

Aanbevolen berichten

Weinig reacties vandaag, al met al deze 4 betjes gekozen! 

image.png.34c63e04327a92e65bef293e02729ef7.png

Cavendish is een gecalculeerde long shot, deze man blijft altijd maar weer verbazen. 

WvA beter dan Philipsen ... op 3.5 vind ik deze echt te hoog staan, als er iemand gebrand is op revanche vandaag is het Wout en hij heeft geen lead-out nodig om te winnen Plus daarbij gaat zich gemakkelijk vandaag handhaven, dat is voor Philipsen nog geen garantie als ze even aanzetten op een van de heuveltjes. Zeker de derde pukkel van de dag een 3e categorie is gevaarlijk. Jumbo zou hier heel goed een flink tempo kunnen opzetten om de echte sprinters te lossen en zo de ultieme goedmaker voor Wout creëren. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Hansheem:

Weinig reacties vandaag, al met al deze 4 betjes gekozen! 

image.png.34c63e04327a92e65bef293e02729ef7.png

Cavendish is een gecalculeerde long shot, deze man blijft altijd maar weer verbazen. 

WvA beter dan Philipsen ... op 3.5 vind ik deze echt te hoog staan, als er iemand gebrand is op revanche vandaag is het Wout en hij heeft geen lead-out nodig om te winnen Plus daarbij gaat zich gemakkelijk vandaag handhaven, dat is voor Philipsen nog geen garantie als ze even aanzetten op een van de heuveltjes. Zeker de derde pukkel van de dag een 3e categorie is gevaarlijk. Jumbo zou hier heel goed een flink tempo kunnen opzetten om de echte sprinters te lossen en zo de ultieme goedmaker voor Wout creëren. 

Helaas… van Aert maakt mijn inziens een fout door de verkeerde kant te kiezen! Hij zat ideaal. 

onze top 10 is wel binnen! 😀

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga vandaag een beetje spreiden. Met een Poga die de afgelopen dagen ook steeds voor de bonificatie gaat, neig ik vandaag toch naar een GC dag. Mocht dat uitkomen dan verwacht ik Poga het snelste in de sprint.

Dus mijn gok uitgaande van een GC dag is skjelmose top 3

@dosterik bij welke aanbieder is die bet met gall of landa top 10?

Bij een aanvallers dag doe ik een gokje op Ion Izagirre top 10 en alaphilippe

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei De eenarmige bandiet:

Ik ga vandaag een beetje spreiden. Met een Poga die de afgelopen dagen ook steeds voor de bonificatie gaat, neig ik vandaag toch naar een GC dag. Mocht dat uitkomen dan verwacht ik Poga het snelste in de sprint.

Dus mijn gok uitgaande van een GC dag is skjelmose top 3

@dosterik bij welke aanbieder is die bet met gall of landa top 10?

Bij een aanvallers dag doe ik een gokje op Ion Izagirre top 10 en alaphilippe

Bij Bingoal :) 

2 uur geleden zei Hansheem:

Verschrikkelijk lastige dag, 

Ik heb het gevoel dat het slim is om vandaag wat longshots te kiezen voor een top 3 of winnaar. 

Ik heb zelf Alaphilippe heel hoog zitten vandaag, die kan over de bergen en zie ik een sprint winnen (mits de favorieten zich rustig houden). 

Wat denken jullie? 

Ik zou op zeker Pogacar wint de etappe meepakken Hans. Verder is het onwijs moeilijk...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hans,

Morgen acht ik de kans groot dat de vlucht van de dag het wederom gaat halen. Hierbij mijn tips:

1: Pinot top 3 8,00 Bingoal
2: Kuss wint van Adam Yates 2,62 op Bet365
 

Verder wacht ik nog heel even op de top 10 odds bij Bingoal..... Voor de vlucht kijk ik in ieder geval naar Pinot, Powless, Gall, Teuns, Guillaume Martin, Barguil en Meintjes. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.