Spring naar bijdragen

Le tour de Hans (heem) - beat the bookies challenge 2.0! + prijsverloting / giveaway!


Hansheem

Aanbevolen berichten

Het lijkt mij dat Jumbo vandaag de volgende klap wil uitdelen aan Poga nu hij kwetsbaar oogt. Het zal hun dus minder uitmaken of de vlucht de overwinning pakt, maar de vluchters zullen er flink voor moeten rijden. 

Ik gok vandaag op:

1: Gall top 3 5 odd bij circus
2: Gall wint van ciccone 1.72 bet365
3: Mocht het toch eindigen voor een strijd met de GC mannen, speel ik ook nog rodriquez top 10 op 1.85

Link naar opmerking
Deel via andere websites

51 minuten geleden zei De eenarmige bandiet:

Het lijkt mij dat Jumbo vandaag de volgende klap wil uitdelen aan Poga nu hij kwetsbaar oogt. Het zal hun dus minder uitmaken of de vlucht de overwinning pakt, maar de vluchters zullen er flink voor moeten rijden. 

Ik gok vandaag op:

1: Gall top 3 5 odd bij circus
2: Gall wint van ciccone 1.72 bet365
3: Mocht het toch eindigen voor een strijd met de GC mannen, speel ik ook nog rodriquez top 10 op 1.85

Ik heb wat vraagtekens bij Rodriguez omdat hij gister redelijk hard is gevallen? 

verder is gall wel een goede, maar zou hij twee dagen op rij kunnen aanvallen? Wellicht wel een leuke voor 2 euro! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei Hansheem:

Ik heb wat vraagtekens bij Rodriguez omdat hij gister redelijk hard is gevallen? 

verder is gall wel een goede, maar zou hij twee dagen op rij kunnen aanvallen? Wellicht wel een leuke voor 2 euro! 

Tijdens de ronde van Zwitserland deed hij het ook, dus daar is mijn bet op gebaseerd. Maar blijft een gokje uiteraard.

Bedoel je die val dat Rodriguez tegen die journalist op fietste of heb ik een val gemist? Die botsing vond ik persoonlijk niet een hele harde val.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei De eenarmige bandiet:

Tijdens de ronde van Zwitserland deed hij het ook, dus daar is mijn bet op gebaseerd. Maar blijft een gokje uiteraard.

Bedoel je die val dat Rodriguez tegen die journalist op fietste of heb ik een val gemist? Die botsing vond ik persoonlijk niet een hele harde val.

Nee mee eens, maar als ik twitter en wielerflits mag geloven had hij toch flinke schaafwonden op knie en elleboog. Dat kan wellicht toch wat energie kosten. 

dit is hem geworden: 2 euro van gister die over was naar vandaag gebrachtimage.png.00648e3da6fd492c530d0866e95b230b.png

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen reken ik op een klassieke sprint. Een wat rustig dagje met op het eind een mooie sprint. Wel benieuwd hoe de sprinters de afgelopen twee dagen hebben weten te verteren morgen. Lastig in te schatten wie nog fit is, dus ik ga voor wat match ups:

- vd poel sneller dan teunissen 1,83
- pedersen sneller dan coquard 1,83


En omdat ik toch hoop dat hij nog een etappe wint, ga ik als grote gok voor cavendish als winnaar met 15 odd op bet365. Zie het niet gebeuren maar dat maak de sprint nog iets leuker om te kijken :P 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat was zeker close met Cavendish. Maar het lijkt ook of er iets verkeerd ging bij hem? In de volle sprint stopt hij een moment met fietsen en kijkt hij naar zijn pedalen. Daarna fietst hij weer verder maar dan knalt Philipsen er overheen. Ben benieuwd, want ik hoor nog geen enkele analist over dit voorval. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

57 minuten geleden zei De eenarmige bandiet:

Dat was zeker close met Cavendish. Maar het lijkt ook of er iets verkeerd ging bij hem? In de volle sprint stopt hij een moment met fietsen en kijkt hij naar zijn pedalen. Daarna fietst hij weer verder maar dan knalt Philipsen er overheen. Ben benieuwd, want ik hoor nog geen enkele analist over dit voorval. 

 

Schakelprobleem..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen finishen we in Limoges en dit is vlakbij de voormalig woonplaats van Poupou! En als je dat zegt weet je uiteraard over wie het gaat; Mathieu! Deze rit staat al tijden in zijn agenda, maar ik verwacht niet dat hij hem gaat winnen. Van Aert smacht naar een rit gezien hij elk moment een telefoontje kan krijgen. Kortom, ik verwacht winst voor Wout en Mathieu top 3.

WVA wint @4.50 bij Betcity
MVDP top 3 @2.75 bij Betcity

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen weer een mooie dag voor de klassement mannen. Finish berg op, dus ik verwacht weer een mooie strijd tussen Poga en Vinge.

Morgen speel ik:
1) skjelmose wint van Gall 2.10 bij bet365
2) Johanessen wint van Guerreiro  1.72 bet 265
3) Ciccone wint van Woods 2.25 bet365
4) Simon Yates wint van Gaudu 2.00 bij bet365

Morgen ga ik lekker op vakantie. Dus bedankt Hans voor deze leuke actie. Ik zal komende periode wat minder actief zijn in dit topic maar probeer af en toe wat bij te dragen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.