Spring naar bijdragen

juli 2023 acties


Aanbevolen berichten

Leuke promo bij HC, elke dag kan je krassen bij een storting van 50 euro. Zonder voorwaarden, ik kon direct 100 opnemen.
image.png.bb097ce6262a88d5c6078e1eefa05889.png
Ik laat die krasacties van HC altijd schieten, vind het de moeite niet voor een paar spins. Maar lees ik nu goed dat je direct weer kan opnemen, dus zonder je storting rond te spelen?

Verstuurd vanaf mijn SM-G990B met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik laat die krasacties van HC altijd schieten, vind het de moeite niet voor een paar spins. Maar lees ik nu goed dat je direct weer kan opnemen, dus zonder je storting rond te spelen?


Klopt, dus alles is meegenomen. Net 10 free spins, daar €4 mee gewonnen en die weer ingezet voor een leuke winst: IMG_1472.jpg
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vraagje over dit BetCity Roulette toernooi:

IMG_1476.thumb.jpg.66ab28598ef9fbe8d7b2b0f4d30172a9.jpg

Hoe kun je op een reguliere roulette nou een hogere win-to-bet halen dan 35x? En als dat niet kan: wat is dan de lol van een toernooi dat draait om de hoogste ratio?
Zoals ik het lees is het meer een kwestie van 1 keer een straight up bet winnen en daarna de loterij winnen, of begrijp ik het verkeerd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei Quip:

Vraagje over dit BetCity Roulette toernooi:

IMG_1476.thumb.jpg.66ab28598ef9fbe8d7b2b0f4d30172a9.jpg

Hoe kun je op een reguliere roulette nou een hogere win-to-bet halen dan 35x? En als dat niet kan: wat is dan de lol van een toernooi dat draait om de hoogste ratio?
Zoals ik het lees is het meer een kwestie van 1 keer een straight up bet winnen en daarna de loterij winnen, of begrijp ik het verkeerd?

Als ik de tafels open krijg ik geen popup jullie wel ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.