Spring naar bijdragen

Stel wint loterij voor de 2de keer!


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

Wat is de kans om 2 keer achter elkaar de loterij te winnen? Dit Britse stel deed het.

Met een kans van ongeveer één op de 283 miljard is het bijna onmogelijk, maar een Brits stel is het toch gelukt: ze hebben voor de tweede keer in twee jaar tijd de loterij gewonnen.

Vrachtwagenchauffeur David Long en zijn vrouw Kathleen MacKenzie uit Scunthorpe zaten al aardig in de slappe was nadat ze in 2013 één miljoen pond (1,4 miljoen euro) hadden gewonnen in de loterij. Deze week was het opnieuw raak. Behalve één miljoen pond wonnen ze dit keer ook nog eens een gloednieuwe Jaguar.

Long legt aan de Daily Mail uit dat hij altijd loten is blijven kopen, omdat hij het gevoel had dat hij ooit opnieuw in de prijzen zou vallen. Toen hij afgelopen vrijdag langs de sigarenboer liep en zag dat de EuroMillions loterij tien keer één miljoen pond weggaf, waagde hij het er weer op. ,,Het duurde dit keer wel wat langer voordat we beseften dat we echt gewonnen hadden. Mijn vrouw zei alleen maar: je zei dat je nog een keer voor elkaar zou krijgen en het is je gelukt!"

De twee hebben ook al een mooie bestemming voor een deel van het prijzengeld, vertelt Long. ,,We zijn vorig jaar getrouwd, maar omdat ik niet zo van vliegen houd zijn we nog niet op huwelijksreis geweest. Kath zou het fantastisch vinden als ik een cruise naar de Middellandse Zee boek. Ik geloof dat ik nu geen excuus meer heb om dat niet te doen."

Bron: http://www.telegraaf.nl/buitenland/23874757/__Stel_wint_loterij_voor_2e_keer__.html

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weken later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.