S Posted June 30 Report Share Posted June 30 Blijft een bijzonder verhaal als ik eerlijk ben…. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dooker Posted June 30 Report Share Posted June 30 Duurt lang maar krijg toch het gevoel dat het de goede kant voor je op gaat. Zeker als ze niet kunnen bewijzen dat je het niet zelf was 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sjeffie Posted July 24 Report Share Posted July 24 Ben wel benieuwd hiernaar. Hopelijk krijg je waar je recht op hebt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted July 24 Report Share Posted July 24 2 minuten geleden zei sjeffie: Ben wel benieuwd hiernaar. Hopelijk krijg je waar je recht op hebt. Het is een leegloop bij Betcity, ben benieuwd of de nieuwe eigenaren een andere approach hebben in deze zaak! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
S Posted July 25 Report Share Posted July 25 15 uur geleden zei TheGreatOne: Het is een leegloop bij Betcity, ben benieuwd of de nieuwe eigenaren een andere approach hebben in deze zaak! nieuwe eigenaren? dat is al heel lang of heb ik wat gemist? en leegloop? sinds 4e kwartaal elk kwartaal meer leden, meer betalende leden en stijgende omzet na daling begin 2023? ik denk dat ik wat mis..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted July 25 Report Share Posted July 25 5 uur geleden zei S: nieuwe eigenaren? dat is al heel lang of heb ik wat gemist? en leegloop? sinds 4e kwartaal elk kwartaal meer leden, meer betalende leden en stijgende omzet na daling begin 2023? ik denk dat ik wat mis..... Show me 🙂 Betalende leden (je doelt op marktaandeel en gokkende nederlanders bij Betcity? Noem me 3 namen die er nog werken vanuit de oude garde 🙂 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LangeRuud Posted July 25 Report Share Posted July 25 Nog nieuws te melden in deze zaak @korenbloem321? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
S Posted August 5 Report Share Posted August 5 @korenbloem321 en al wat duidelijkheid als het goed is? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ROELETTE Posted August 5 Report Share Posted August 5 6 uur geleden zei S: @korenbloem321 en al wat duidelijkheid als het goed is? Geen nieuws is slecht nieuws ben k bang! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
retep32 Posted August 5 Report Share Posted August 5 Op 7-11-2023 om 17:59 zei korenbloem321: Helaas kan ik u pas over ongeveer een jaar uitslag geven. Het wordt een rechtzaak of er is geen nieuws omdat het nog geen november is Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LuukFOD Posted August 5 Report Share Posted August 5 Op 12-6-2024 om 12:51 zei korenbloem321: Hoi, Helaas ben ik ook in afwachting. De zaak ligt voor bij de rechtbank. Nu in afwachting op vervolg ... Zeer spannend en zenuwslopend. 6 weken geleden heeft ze een updte gedaan dat ze aan het afwachten is. Dus even geduld mannen! En volgende keer beetje teruglezen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rudi Posted August 5 Report Share Posted August 5 Verhaal rammelt aan alle kanten maar de waarheid is niet relevant, wel een eventuele gerechtelijke uitspraak. We zullen zien 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted August 5 Report Share Posted August 5 Verhaal rammelt aan alle kanten maar de waarheid is niet relevant, wel een eventuele gerechtelijke uitspraak. We zullen zien Hoeveel procent denk je dat rechter haar gelijk gaat geven als je gokje moet doen? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rudi Posted August 5 Report Share Posted August 5 (edited) Bij uitspraak op basis van uitsluitend ingediende stukken geef ik Betcity 25 - OP 75% om te winnen, bij uitspraak op basis van zitting Betcity 15% - OP 85% . Wel goed instuderen of alleen er bij zitten en advocaat woord laten doen. In geen enkel geval de ex die ook een account had, in beeld laten komen. Edited August 5 by Rudi 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
S Posted August 6 Report Share Posted August 6 Juridisch kan ik jullie zeggen dat ik best redelijk op de hoogte ben. En ik kan zeggen dat het (buitenom het verhaal waar het om gaat) juridische aspect hier op meerdere fronten al 100% niet klopt. wie heeft er hier een termijn? En een termijn op wat? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
korenbloem321 Posted August 6 Author Report Share Posted August 6 Op 5-8-2024 om 02:15 zei S: @korenbloem321 en al wat duidelijkheid als het goed is? Hoi!!! Het is momenteel afwachten hoe de rechtbank een vervolg geeft aan de ingezonden stukken. Wellicht komt er een mondelinge ronde, of we mogen nog schriftelijk verweer geven op BC 's ingezonden paperassen... Het wachten duurt lang... Hopen dat het een positieve uitslag geeft. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rispetto Posted August 6 Report Share Posted August 6 5 uur geleden zei korenbloem321: Hoi!!! Het is momenteel afwachten hoe de rechtbank een vervolg geeft aan de ingezonden stukken. Wellicht komt er een mondelinge ronde, of we mogen nog schriftelijk verweer geven op BC 's ingezonden paperassen... Het wachten duurt lang... Hopen dat het een positieve uitslag geeft. Pffff, het is maar waar je zin in hebt zeg. Al dat gedoe en wachten voor zo´n bedragje... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pokerinfo Posted August 6 Report Share Posted August 6 Is het geld ooit terug naar de jackpot gegaan? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rudi Posted August 6 Report Share Posted August 6 Just now, pokerinfo said: Is het geld ooit terug naar de jackpot gegaan? volgens mij niet en ik heb ook geen cent terugbetaling gehad. Bewijs van deelname aan deze jackpot zie eerder deze thread. Schande! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
korenbloem321 Posted August 7 Author Report Share Posted August 7 15 uur geleden zei pokerinfo: Is het geld ooit terug naar de jackpot gegaan? Nee, zij hebben het rechtstreeks terug geboekt naar de aanbieder. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pokerinfo Posted August 7 Report Share Posted August 7 1 uur geleden zei korenbloem321: Nee, zij hebben het rechtstreeks terug geboekt naar de aanbieder. Dat kan natuurlijk niet,het geld is ingelegd door de spelers 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timmy31 Posted August 7 Report Share Posted August 7 18 hours ago, Rispetto said: Pffff, het is maar waar je zin in hebt zeg. Al dat gedoe en wachten voor zo´n bedragje... voor dat bedragje zou ik ook alles uit de kast halen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
S Posted August 9 Report Share Posted August 9 Op 7-8-2024 om 11:48 zei pokerinfo: Dat kan natuurlijk niet,het geld is ingelegd door de spelers juist... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
korenbloem321 Posted August 9 Author Report Share Posted August 9 Op 7-8-2024 om 11:48 zei pokerinfo: Dat kan natuurlijk niet,het geld is ingelegd door de spelers Dat is wat zij benoemden in 1 van hun toegezonden stukken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
S Posted August 10 Report Share Posted August 10 13 uur geleden zei korenbloem321: Dat is wat zij benoemden in 1 van hun toegezonden stukken. heb je al een zaak of hebben alleen advocaten over en weer contact? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts