Spring naar bijdragen

Nederlandstalige pokerstream! Thedeeprun bankroll challenge


thedeeprun

Aanbevolen berichten

Hey mensen,

Bedankt voor al jullie reacties. Zoals verwacht respecteren veel mensen de keuze, terwijl anderen het minder leuk/verstandig/whatever vinden.
Uiteindelijk ben ik natuurlijk zelf verantwoordelijk om zowel mijn studie als pokergrind in goede banen te lijden. Nogmaals, het was geen leuke keuze om te maken.

Ik blijf dus gewoon grinden en dat is ook hetgeen, samen met het album creëren met m'n band, wat ik het liefste doe met mijn vrije tijd. 
Ik verwacht nog steeds minimaal 3 dagen per week te streamen. Het is te leuk om mee te stoppen en het blijft ook groeien en groeien. Het enige wat eigenlijk veranderd is dat poker een 'bijbaan' wordt in plaats van de 'fulltime grind' die ik in de vakantie heb neergezet.

Vanavond verwacht ik om 18:00 weer live te zijn voor een evening grind. Ook probeer ik woensdag en donderdag te streamen. Ik ben van plan om door te gaan met ongeveer $1000 aan roll. Eigenlijk dus weer hetzelfde waarmee ik een aantal maanden geleden mee ben begonnen. Het eerste doel zal zijn om die $1000 naar een roll van $1500 te grinden.
Vervolgens zal ik die roll gebruiken om de eerder genoemde kleinere doelen te bereiken. Wat deze doelen zullen zijn zal duidelijk worden op de stream, de facebookpagina en de forums waarop ik actief ben.

Verdere plannen omtrent poker zijn:
- Youtube content creëren bestaande uit:
Interviews met bekendere pokerspelers
Weekly/monthly recaps qua poker, challenges en de stream
Hier en daar een vlog


- Hier en daar wat kleine live toernooitjes meepakken
- De stream groeiende houden. Eerste doelen:
Subscriber button a.k.a Twitch partnership
1000 followers bereiken; nu 755
.

Mocht iemand tips/tricks/hints/wat dan ook hebben omtrent dit verhaal zijn die heel erg welkom. Ik probeer met elke reactie zoveel mogelijk te doen om mijzelf te verbeteren.
Zelfde geldt voor vragen/opmerkingen over dit verhaal. Ik probeer jullie zoveel mogelijk up to date te houden met mijn pokerplannen, schroom dus vooral niet om jullie onduidelijkheden uit te spreken.

Lang verhaal kort:
Vanavond om 18:00 live 'n grinding
Die roll weer boven de $1500 knallen
Twitch laten groeien
Youtube content maken
Iedereen die het leuk vindt om mijn verhaal te volgen zoveel mogelijk entertainment bezorgen!

Ik hoop jullie weer in de chat te zien; 18:00 uur op http://www.twitch.tv/thedeeprun

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren was een leuk streamdagje, wegens WCOOP (vermoed ik) niet echt hoge kijkersaantallen getikt, 35 was de max.
Al met al ongeveer $70 in de min.
Wel sick was dat regelmatige streamkijker $111,50 gedoneerd heeft. Hij beloofde me een aantal weken terug om te doneren wanneer hij de FT zou halen van de Sunday Storm. Hij werd 9e en kwam gisteren dus zijn belofte na. 
 

  • Like 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik doe mijn best Jordi! Bedankt voor alle positieve energie die je me hebt gegooid!

HeyGuys, bij deze de eerste youtube content!
Het is nog niet veel maar des te meer ruimte voor verbetering. In deze recap blik ik terug op mijn eerste 5 maanden als twitch pokerstreamer en vooruit op mijn huidige plannen.

Ik hoop dat jullie je zullen vermaken en mocht dat zo zijn kun je natuurlijk even de abbonement knop indrukken!
Feedback wordt gewaardeerd!

Note: Ik weet dat het nog niet geweldig is. Ik doe mijn best om het zo leuk en mooi mogelijk te maken maar heb verder nog geen ervaring met youtube. Alle hulp is welkom. In de toekomst kunnen jullie betere kwaliteit video's en gepraat verwachten!

https://www.youtube.com/watch?v=LvHw6BWPrKw

bewerkt door thedeeprun (bekijk bewerkingshistorie)
  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, na wat geknoei in m'n excel sheet is duidelijk geworden waar ik nu, na twee dagen sta.
Na twee dagen van streamen hebben we van $1000 maar liefst $926 gemaakt.
Verlies dus. Niks aan het handje overigens. Twee superleuke streamdagen gehad en ben blij om wat youtube content in de lucht te hebben.

Morgen als het goed is weer live aan het einde van de middag, precieze tijd volgt!

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Momenteel aardig diep in een groot toernooi met maar liefst €10,630 voor de winst!
Ik sta 26/66 in de W SERIES event 41. Dit is een 10€ + rebuy waar we voor slechts de buy in en add-on in zitten.
Voor een paar minuten geleden hadden we nog 6 bb maar na een enorme hotrun (overigens niet na slechte plays) werken we reeds met een stack van 37 big blinds.

Let's ship the fucker!

http://www.twitch.tv/thedeeprun

bewerkt door thedeeprun (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het toernooi ging de verdoemenis in toen we met 11 BBs all in tegen AK kwamen. En AK maakte helaas quads.
Een mooie dood, maar het was uiteraard leuker geweest om te winnen :)
Al met al toch een mooie 12e plek voor ruim €500. Dit geeft ons een + dag van zo'n $460. Dat brengt de nieuwe roll op $1386.
Na 3 dagen dus bijna de eerste challenge voltooid. Nog $114 te gaan. 

Iedereen thanks for watching en tot maandag!

  • Like 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thanks jordi!

Een hele goedemiddag mensen!
Allereerst hoop ik dat jullie allemaal een fijn weekend hebben gehad.

Het is weer tijd voor een lekkere maandag grind! Momenteel ben ik weer live te aanschouwen en ik hoop natuurlijk dat ik die $1,500 vandaag kan bereiken. Een kleine telfout, deze keer positief, zorgde ervoor dat ik de vorige keer vermeldde dat mijn bankroll op $1386 stond. Deze staat echter op $1446 en ik ben dus nog $54 verwijderd van mijn doel!

Ik hoop jullie weer te zien in de chat http://www.twitch.tv/thedeeprun

  • Like 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo dat was het dan.

De tweede 1k + bink is aanwezig. Al me al heb ik heads up gechopt met mijn tegenstander voor €1030. De grind was real en ik moet zeggen, ik heb behoorlijk wat blunders gemaakt. 
Ik probeer het positief te bekijken en heb veel geleerd maar het is zeker iets wat ik een paar keer na mag kijken.

Hoe dan ook een topdagje vandaag. Voelt erg goed!

  • Like 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog een paar huishoudelijke mededelingen en updates.
Na de score van gister staat de roll weer op $2445. Dit betekent dat ik mijn eerste doel van $1500 ruim overschoten heb.

Tijd voor een vervolg challenge dus! Ik heb een poll aangemaakt en via daar kunnen jullie stemmen op wat jullie vinden dat de vervolgchallenge moet worden.
Momenteel gaat road to collegegeld in the lead met 14 stemmen. Stem hier: https://strawpoll.de/ccfar2a

Verder staat de fictieve roll (de roll die ik zou hebben als ik door was gegaan met de $1k -> $10k challenge) op $6370 na 49 streamdagen. Dit is dus het bedrag dat ik zou hebben als ik niks uitgecasht zou hebben.

Ten slotte staat mijn tweede youtube filmpje online! Ik heb geprobeerd het iets soepeler te maken door niet alles aan één tour aan elkaar te praten maar wat verschillende clips bij elkaar te voegen. Ik ben er zeker niet echt goed in maar oefening hier gaat hopelijk kunst baren.
Mocht je benieuwd zijn naar "Recap 2 - run good to run deep" check het hier: 
https://www.youtube.com/watch?v=mNfe0Eu2HLc

bewerkt door thedeeprun (bekijk bewerkingshistorie)
  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.