Spring naar bijdragen

Nederlandstalige pokerstream! Thedeeprun bankroll challenge


thedeeprun

Aanbevolen berichten

En de bink was wel degelijk daar! Vierde +dag op rij en vandaag weer +$405. FeelsGoodMan.

Roll staat nu op $3865 en dat betekend dat we zelfs een beetje voorliggen op schema. Also FeelsGoodMan.

Tof om te zien dat de stream ook blijft groeien en we vanmiddag rond een uur of 4 75 kijkers hadden terwijl er niet zo heel veel spannends aan de hand was. 
Allemaal thanks voor watching en ik hoop jullie maandag weer te zien! Fijn weekend

  • Like 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thanks voor de leuke berichten iedereen. Waardeer het enorm en doet me goed om te lezen!

Ondertussen ben ik een dag eerder in de trein gestapt om een keer een zondag grind te doen. Zeer veel zin aan en hoop jullie mij op de grootste dag van de week weer te steunen met jullie aanwezigheid in de stream. Ik zal omstreeks 19:00 live zijn!

Http://www.twitch.tv/thedeeprun

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi @thedeeprun

Heb je deze resultaten volledig zelfstandig behaald? Of heb je bijvoorbeeld coaching gehad?

in mijn tijd was poker booming en had je vele coaching en filmpjes websites zoals Cardrunners en dergelijke. Tegenwoordig is poker toch wat meer onder de radar en over de hype heen. Desondanks kan je in het toch sterke veld mooie resultaten behalen. Wat zijn je doelen, behalve geld verdienen? Wil je ook live toernooien gaan spelen? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

RIP in de pepperoni's.

In de $22 turbo gingen we helaas de verdoemenis in met AQ vs K4 preflop allin. Toch $130 cash daar.
Andere FT 25 bbs allin KK vs 33 maar helaas een 3 op de flop en zo geschiede de dubbel FT. In 't laatste toernooi cashten we voor $126.

Korte stream vandaag. Ik hoop jullie morgen om 10:00 weer te zien!

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.