Spring naar bijdragen

Vbet problemen (werk aan de winkel)


Aanbevolen berichten

4 uur geleden zei woozie:

De chat gaat verder uiteraard zonder enkele oplossing te bieden.

Ik moet maar bidden dar het probleem vanzelf oplost........ik ben in mijn leven nog nooit zo woedend geweest op een klantenservice, niet eens om het bedrag of niet betalen maar het gewoon moedwillig klanten niet willen helpen.

Hieronder de uiterst ruime en behulpzame reactie ik moet gewoon nog langer wachten zonder dat er ook maar iemand naar kijkt ik kan dus wachten tot het jaar 2100.

 

Screenshot_20230820-144343.png

Heeft iemand hier ooit zo iets bizars meegemaakt ?

Bij een site die een licensie heeft in Nederland?

Waarom heb je een telefoon nummer nodig......... Er staat toch duidelijk direct boven omdat jullie geen hulp kunnen bieden waar moet ik dan contact mee opnemen.

Screenshot_20230820-144826.png

Vroegah toen ik nog bij de klantenservice zaten hadden we ook wel eens klanten als deze. En geloof het of niet die werden niet of minimaal geholpen na dit soort chats. Notities gingen verloren, tickets werden per ongeluk afgesloten. Allemaal heel vervelend.

Natuurlijk is het frustrerend dat het niet werkt. Maar klantensupport medewerkers hebben maar een bepaalde autoriteit. Die moeten dingen doorzetten. En als die iets doorzetten naar een afdeling waar 1000 tickets klaarstaan voor 3 man dan kan het duren.

Dit onrespectvolle gedrag slaat nergens op. CS kan niets meer en minder doen. Je mag blij zijn dat ze je geen ban voor chat geven.

Overigens is het Mevrouw zeggen wel onprofessioneel.

Opa schreef er ooit eens een artikeltje over:
https://www.onetime.nl/nieuws/respect-voor-de-klantenservice/

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

58 minuten geleden zei LuukFOD:

Vroegah toen ik nog bij de klantenservice zaten hadden we ook wel eens klanten als deze. En geloof het of niet die werden niet of minimaal geholpen na dit soort chats. Notities gingen verloren, tickets werden per ongeluk afgesloten. Allemaal heel vervelend.

Natuurlijk is het frustrerend dat het niet werkt. Maar klantensupport medewerkers hebben maar een bepaalde autoriteit. Die moeten dingen doorzetten. En als die iets doorzetten naar een afdeling waar 1000 tickets klaarstaan voor 3 man dan kan het duren.

Dit onrespectvolle gedrag slaat nergens op. CS kan niets meer en minder doen. Je mag blij zijn dat ze je geen ban voor chat geven.

Overigens is het Mevrouw zeggen wel onprofessioneel.

Opa schreef er ooit eens een artikeltje over:
https://www.onetime.nl/nieuws/respect-voor-de-klantenservice/

 

Ik heb meermaals vol fatsoen gewoon netjes contact opgenomen en afgewacht maar als je telkens andere redenen krijgt waarom het misgaat dan krijg je argwaan, daar begint het maar dan meermaals mevrouw noemen dan uiteindelijk verlies ik mijn geduld mede door de provocatie.

als ze dan ook nog eens zo onprofessioneel zijn zoals je hierboven beschrijft en dan tickets niet doorsturen en mensen niet helpen zegt dat meer over hun dan over mij.

en zodra het geld binnen is gaat het accountje ook dicht zit er maar niet over in, ik snap gewoon niet waarom er iedere keer wat anders wordt verteld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze hebben betaald account is nu definitief gesloten. Vermijd ze als de pest!

Dat is je goed recht. Ik zou wel willen adviseren altijd vriendelijk te blijven tegenover welke klantenservice dan ook. Daarmee bereik je veel meer. Hou de eer aan jezelf.

Ben as we speak bezig met mijn ervaringen op papier zetten tav Vbet. Kan alvast verklappen dat het registreren enkel weggelegd is voor ervaren spelers. Een en al ellende en onduidelijkheid hier. Verder kan ik er nog weinig over zeggen, zometeen de eerste storting.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei TheGallant:


Dat is je goed recht. Ik zou wel willen adviseren altijd vriendelijk te blijven tegenover welke klantenservice dan ook. Daarmee bereik je veel meer. Hou de eer aan jezelf.

Ben as we speak bezig met mijn ervaringen op papier zetten tav Vbet. Kan alvast verklappen dat het registreren enkel weggelegd is voor ervaren spelers. Een en al ellende en onduidelijkheid hier. Verder kan ik er nog weinig over zeggen, zometeen de eerste storting.

De ellende blijft niet beperkt tot registratie bezint eer ge begint is hier goed van toepasssing.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei woozie:

De ellende blijft niet beperkt tot registratie bezint eer ge begint is hier goed van toepasssing.

Voor de Onetime website, zal er toch gespeeld moeten worden om een zo compleet mogelijke review te kunnen maken. Tevens om andere spelers straks op weg te helpen, mocht men op problemen stuiten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • TheGallant changed the title to Vbet problemen (werk aan de winkel)

Twee dagen terug een uitbetaling aangevraagd. Vandaag kreeg ik mail: had een onjuiste BIC-code ingevuld. Ben er vrijwel zeker van dat ik 'em juist heb ingevuld, maar afijn. De vraag is echter: waarom de fuck moet ik een BIC-code invoeren - en hoeveel spelers weten wat een BIC-code uberhaupt is? Verder vroegen ze per mail of ik akkoord ging met het terugdraaien van de uitbetaling. Akkoord voor gegeven, en inmiddels uur verder, maar nog geen geld in mijn account. Druk zullen ze het niet hebben, maar ik wacht het af en zal het verwerken in de review. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

41 minuten geleden zei TheGallant:

Twee dagen terug een uitbetaling aangevraagd. Vandaag kreeg ik mail: had een onjuiste BIC-code ingevuld. Ben er vrijwel zeker van dat ik 'em juist heb ingevuld, maar afijn. De vraag is echter: waarom de fuck moet ik een BIC-code invoeren - en hoeveel weten wat een BIC-code uberhaupt is? Verder vroegen ze per mail of ik akkoord ging met het terugdraaien van de uitbetaling. Akkoord voor gegeven, en inmiddels uur verder, maar nog geen geld in mijn account. Druk zullen ze het niet hebben, maar ik wacht het af en zal het verwerken in de review. 

Bic code info

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei TheGallant:

Uitbetaling, bijna op de kop af, na 12 uur op de rekening. Niet snel, ook niet tergend langzaam. Minpuntje is dat een uitbetaling een uur lang nog kan annuleren.

Vond ik ook al vreemd een bic code invullen ze hebben toch je rekening sites als jacks etc betalen je gewoon zonder rekening nr in te vullen uit.

Maar ze hielden zich bij jou dus ook al niet aan de 12 uur aangezien het 2 dagen geduurd heeft voordat je bericht kreeg.

Tips voor mensen blijf lekker bij unibet jacks bet365 veel beter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei woozie:

Maar ze hielden zich bij jou dus ook al niet aan de 12 uur aangezien het 2 dagen geduurd heeft voordat je bericht kreeg

Nee, de eerste betaling had ik verkeerd in gang gezet, door een verkeerde BIC-code in te vullen. De tweede aanvraag stond na 12 uur op de rekening. Net aan binnen de marge van waarmee ze adverteren

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weken later...
13 uur geleden zei Hersenloos:

Zijn er inmiddels al mensen met positieve ervaringen met Vbet? Het valt me op dat ze nog steeds niet echt bekend proberen te worden, zie er nergens reclame van bijvoorbeeld. En ook nog steeds geen welkomstaanbieding. 

Hopelijk is dit om de klantenservice en hun zaakjes op orde te brengen.

Want op zijn zachts gezegd is het niet best, 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 uur geleden zei woozie:

Hopelijk is dit om de klantenservice en hun zaakjes op orde te brengen.

Want op zijn zachts gezegd is het niet best, 

 

Eerlijk gezegd denk ik dat je met een AI-chatbot hebt gesproken. Dat is mijn inschatting, maar je hoeft dat niet als absolute waarheid aan te nemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 maanden later...
Op 12-8-2023 om 14:55 zei retep32:

tja denk dat ze heel wat extra mensen op hun site krijgen bij Van Beek ElectroTechniek, misschien was een andere naam voor de Nederlandse markt beter geweest 

 

ondertussen....hebben ze denk een leuk bedrag gekregen voor vbet.nl want je komt nu niet meer bij hun uit als je naar http://www.vbet.nl gaat 

 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weken later...
  • 2 maanden later...

image.thumb.png.19e760704fe1f4ee165c30b0fd4af092.png

Ik wilde even een nieuw bookie toevoegen en mij oog viel op Vbet. Eigenlijk ging dat best goed, totdat ik bij deze stap kom. Ik kan niet eens een account aanmaken. "InvalidInput"
Sommige velden, zoals limieten, heb ik nogmaals aangepast en verminderd, dat mag niet baten. We gaan even bij een ander een account openen☺

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.