Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

Tot €250,- bonus!

Logo Jacks
Jacks.nl

Tot €250,- bonus!

Logo Unibet
Unibet

€50,- aan Free Spins

Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?

Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.

De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Eerste Onetime Coca Cola Poker Kampioenschappen in Groningen

Aanbevolen berichten

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Geplaatst

Mexicaans biertje kan geregeld worden @JackPot. Bitterballen kunnen bezorgd worden.

Dames op de bar zal ik proberen te regelen! @maris Iets voor jou?

De datum komt zsm, het zal waarschijnlijk een zaterdag worden. Ik moet even de agenda checken qua feestjes en het EK..

Geplaatst

JackPot zei:

Lekker hoor @WouterM ik zal er bij zijn en als je een lekker Mexicaans biertje en bitterballen hebt, plus enkele dames dansend op de bar kan het poker me gestolen worden.

Misschien ook wat voor @Esther om mee te doen met pokeren, of op de bar te dansen ;)

Haha, voor dansen op de bar ben je een aantal jaren te laat :). Wel superleuk initiatief en wie weet ben ik er bij (als dit lukt).

Geplaatst

> @Esther zei:

> The_Special_One zei:

>

>

>

> JackPot zei:

>

>

> Lekker hoor WouterM ik zal er bij zijn en als je een lekker Mexicaans biertje en bitterballen hebt, plus enkele dames dansend op de bar kan het poker me gestolen worden.

>

>

>

>

> Misschien ook wat voor Esther om mee te doen met pokeren, of op de bar te dansen ;)

>

>

>

>

> Haha, voor dansen op de bar ben je een aantal jaren te laat :). Wel superleuk initiatief en wie weet ben ik er bij (als dit lukt).

Het is nooit te laat om op de bar te dansen!

• 2 weken later...
Geplaatst

@WouterM heeft het groene licht gegeven en de grote dag zal gaan plaats vinden op zaterdag 9 juli.  Het speciale en eerste Onetime pokertoernooi start om 20:00 uur. Er kunnen maximaal 24 deelnemers meedoen en aanmelden is gratis en als je dat doet verwachten we wel dat je komt opdagen. Inloop in Cafe De Oude Schans op de Noorderstationsstraat 2 is vanaf 19:00 uur. 

Als er mensen zijn die er eerder aanwezig zijn en een hapje willen eten kan dat ongetwijfeld gezamenlijk gedaan worden in een van de vele restaurants/eetcafés in de buurt. 

Wie willen en kunnen er komen op zaterdag 9 juli en als we minimaal 10 man/vrouw hebben maken  het helemaal definitief en laat ik de beker vast maken voor de winnaar :-)

Geplaatst

@animekages 

@JackPot 

@maris 

@delyver 

@Esther 

@Lantec 

@favor1te 

@Herrumm 

@ROELETTE 

@Hillichance 

@FrankK 

@rhellevo 

@DennMann 

@SmartAce 

@Sinister6 

@Airwin 

@Vondert 

@The_Special_One 

@TheMikeyx 

@Maurice 

@Gebruiker 

@SubAqua 

@DeValsspeler 

@driekwart 

@ChickVanBoesBoes en Boe

Wie o wie kan definitief bevestigen voor zaterdag 9 juli?

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.