Spring naar bijdragen

NFL Bets


Likelucky007

Aanbevolen berichten

NFL seizoen gaat bijna beginnen dus ik maak maar een topic aan en deel vast een paar pre-season bets.

Patrick Mahomes,  Winnaar MVP reguliere seizoen 23/24 (betcity odd 7.00)

Dak Prescott, Meeste interceptions geworpen reguliere seizoen 23/24 (BET365 odd 13.00)

Travis Kelce, Meeste receiving touchdowns in de competitie reguliere seizoen, (Betcity odd 9.00)

Nick Bosa, Speler met de meeste sacks reguliere seizoen, (Betcity odd 8.00)

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

^^ ik zet freebets vaak op NFL NBA en NHL futures, tot vanmiddag telde ik EUR 3750 op NFL season bets.
De  meeste outright op Superbowl winnaar Chiefs > Eagles >  Bengals >  49ers>  Bills.

Ik zag weinig verschillen in odds tussen diverse bookies en bij TOTO alleen normale odds of hele slechte,
De bookie marges op futures zijn overigens 15% en meer.

Zojuist nog wat cash bijgeplust op Chiefs en Cowboys.

Zekerheidje: Cardinals slechtste record 2,80 op B365 .
Kyler Murray wordt daar langzaamaan door de achterdeur afgevoerd en Cardinals tanken voor 1st pick.
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 hours ago, Rudi said:

^^ ik zet freebets vaak op NFL NBA en NHL futures, tot vanmiddag telde ik EUR 3750 op NFL season bets.
De  meeste outright op Superbowl winnaar Chiefs > Eagles >  Bengals >  49ers>  Bills.

Ik zag weinig verschillen in odds tussen diverse bookies en bij TOTO alleen normale odds of hele slechte,
De bookie marges op futures zijn overigens 15% en meer.

Zojuist nog wat cash bijgeplust op Chiefs en Cowboys.

Zekerheidje: Cardinals slechtste record 2,80 op B365 .
Kyler Murray wordt daar langzaamaan door de achterdeur afgevoerd en Cardinals tanken voor 1st pick.
 

Cardinals gaat inderdaad tanken, en ze hebben Hopkins ook niet meer

dus die bet moet bijna een zekerheidje zijn, of er moeten gekken dingen gebeuren wilt iemand slechter dan Cardinals zijn dit seizoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 hours ago, Likelucky007 said:

een paar td scorers voor 19:00 potjes

 

 

Ten Titans (Henry)

Min Vikings (Justin Jefferson)

JAX Jaguars (Travis etienne)

 

ik speel ook Henry en Etienne 2+ touchdowns

 

 

 

 

Jammer genoeg alleen Etienne met 1 touchdown 

 

voor de pot om 2:20

pakken we  Saquon Barkley en Tony Pollard een TD

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vikings tegen Eagles wordt denk ik wel een leuke potje

Eagles over 1,5 rushing touchdowns odd 2.50 

Jalen Hurts meer dan 9,5 rushing attempts odd 2

beide teams scoren 1+ field goal in elke helft Ja - odd 7.75 

Justin jefferson scoort een touchdown odd 2.15

elke bet is op bet365 gezet

 

 

 

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 hours ago, Likelucky007 said:

TD scorers

diggs (Bills)

Doubs (GB Packers)

DK Metcalf (Sea Seahawks)

- rushing attempts

 

A.j Dillion over 15,5 (Gb Packers)

Josh Jacobs (Lv Raiders)

 

nou 0/5  dillion ook 1 carry tekort voor teminste een betje goed

voor de pot om 2:00 pakken we

 

Tyreek hill 1+ en 2+ touchdowns,

en over 79,5 receiving yards

 

hopen dat hij het dan wel kan vnv

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

^^ komt wel goed met Cheetah 

Voor mij won in het eerste window Falcons nipt van Packers, Bills ruim van Raiders.

In het tweede window kwamen Giants 20-0 achter met rust en 28-7 in het derde kwart.

Weinig running yards obv, maar uiteindelijk nog wel gewonnen met 31-28. Flinke swing tussen verliezen en winnen.

Specials met TDs Barkley Mccaffrey en Pollard goed (LSB) en over 63,5 TD in 12 games (Betcity) ook.

Alles bij elkaar een leuk plusje op naar Dolphins.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

34 minutes ago, Likelucky007 said:

ja veel passes gingen naar waddle inplaats van onze cheetah wel 1 td dus daar moeten we het meedoen, volgende week kan volgens mij alleen maar beter gaan

Ach ja oh well ok bedenk me altijd dat NFL een van  de best geanalyseerde en gemodelleerde sporten is, weinig reden waarom ik 's middags voor de wedstrijd het vanuit Lazyboy of strandstoel het beter weer dan de bookies.

Dat gezegd, vanavond Monday Night Football Browns bij Bucs en Saints bij Panthers.

Sacks van Miles Garrett, TJ Watt, een TD van Deshaun Watson, ik denk winst Browns en Saints.

Mocht dat niet lukken kan je overmorgen al op Marseille zetten tegen Ajax en voor je het weet is het weer donderdag, TNF.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 hour ago, Rudi said:

Ach ja oh well ok bedenk me altijd dat NFL een van  de best geanalyseerde en gemodelleerde sporten is, weinig reden waarom ik 's middags voor de wedstrijd het vanuit Lazyboy of strandstoel het beter weer dan de bookies.

Dat gezegd, vanavond Monday Night Football Browns bij Bucs en Saints bij Panthers.

Sacks van Miles Garrett, TJ Watt, een TD van Deshaun Watson, ik denk winst Browns en Saints.

Mocht dat niet lukken kan je overmorgen al op Marseille zetten tegen Ajax en voor je het weet is het weer donderdag, TNF.

Ja Tj Watt gaat denk ik ook wel een sack pakken en Marseille gaat denk ik een goeie pakkie geven aan ajax ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Rudi:

Ach ja oh well ok bedenk me altijd dat NFL een van  de best geanalyseerde en gemodelleerde sporten is, weinig reden waarom ik 's middags voor de wedstrijd het vanuit Lazyboy of strandstoel het beter weer dan de bookies.

Dat gezegd, vanavond Monday Night Football Browns bij Bucs en Saints bij Panthers.

Sacks van Miles Garrett, TJ Watt, een TD van Deshaun Watson, ik denk winst Browns en Saints.

Mocht dat niet lukken kan je overmorgen al op Marseille zetten tegen Ajax en voor je het weet is het weer donderdag, TNF.

Ikzelf vind de info die Pine-sports (gratis) verstrekt erg nuttig, dus mocht je die site niet kennen, wellicht leuk om die vanuit de lazyboy eens onder de loep te nemen!

21 uur geleden zei Rudi:

Ik hoop en verwacht een runheavy game en hopelijk win van de Giants tegen Cardinals in de late window.

Voor de early window heb ik o.a. Bills -6,5

Screenshot_20230917-190218.thumb.png.064720e0bb5cd96f56556aa7249ac8ab.png

 

Denk wel dat -ondanks het verlies gisteren en het erg slechte 4e kwart- de Packers dit jaar veel beter gaan zijn dan velen verwachtten na de exit van Rodgers....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.