Spring naar bijdragen

Afhandeling Ajax Feyenoord weddenschappen


Rudi

Aanbevolen berichten

Holla,

Zijn er hier meer gedupeerden van de afhandeling van weddenschappen Ajax - Feyenoord?

De wedreglementen van diverse aanbieders verschillen, maar verklaren in het algemeen weddenschappen void of selectie idd wordt op 1,00 gezet als een wedstrijd niet binnen een heel korte periode hervat wordt.

Leuk en aardig natuurlijk maar deze regel voorziet er niet genoeg in dat een wedstrijd door wangedrag van Ajax supporters moedwillig gesaboteerd wordt, omdat er anders in plaats van met 0-3 met 0-7 verloren wordt.

Bij BetCity ben ik voor ruim 2000 euro gefopd. Selectie 'Feyenoord wint' is bij 0-3 stand op odd 1,00 gezet.

Screenshot_20230925-103050.png.86399144b2e22ff2041e37b6b08d7039.png

Bij TOTO ben ik voor 1500 ik de nek geslagen.

Screenshot_20230925-103313.png.b63c47b79c3824c2e0d9747d64feae37.png

Schade voor mij op deze twee weddenschappen al 3500+

Geen enkele toelichting gehad van deze aanbieders op de afhandeling van deze weddenschappen.

bewerkt door Rudi (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Rudi:

Holla,

Zijn er hier meer gedupeerden van de afhandeling van weddenschappen Ajax - Feyenoord?

De wedreglementen van diverse aanbieders verschillen, maar verklaren in het algemeen weddenschappen void of selectie idd wordt op 1,00 gezet als een wedstrijd niet binnen een heel korte periode hervat wordt.

Leuk en aardig natuurlijk maar deze regel voorziet er niet genoeg in dat een wedstrijd door wangedrag van Ajax supporters moedwillig gesaboteerd wordt, omdat er anders in plaats van met 0-3 met 0-7 verloren wordt.

Bij Betcity ben ik voor ruim 2000 euro gefopd. Selectie 'Feyenoord wint' is bij 0-3 stand op odd 1,00 gezet.

Screenshot_20230925-103050.png.86399144b2e22ff2041e37b6b08d7039.png

Bij TOTO ben ik voor 1500 ik de nek geslagen.

Screenshot_20230925-103313.png.b63c47b79c3824c2e0d9747d64feae37.png

Schade voor mij op deze twee weddenschappen al 3500+

Geen enkele toelichting gehad van deze aanbieders op de afhandeling van deze weddenschappen.

Ik denk dat wedstrijd gestaakt worden door rellen juist een van de redenen voor deze regel is. Echter hadden de bookmakers wel wat coulance kunnen tonen. 0-3 en nog een half uur te gaan. Maar ja ze zitten er voor hun eigen centjes. Voiden zal vast t meest gedaan worden. En als je een hele grote gewaardeerde speler bent willen ze nog wel eens iets tegen de pijn doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 hour ago, TheGallant said:

De tering, nogal een verschil. Zelf al een idee wat je hiermee gaat doen? 

Netjes vragen aan support of er uit goed fatsoen nog een tegemoetkoming volgt.

Verder ga ik bij onrecht vaker procederen bij de rechter, ik heb nu in 2 jaar een stuk of 10 zaken laten sloffen. Voor het F1 België fiasco ga ik zeker mijn recht halen, ik heb een model casus. Valt helaas niet mee om deurwaarders en advocaten te vinden die daadwerkelijk (goedbetaald) in actie willen komen.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

^^ Unibet had Feyenoord wint als winnend afgehandeld.

Op grond van de wedreglementen void BetCity een gestaakte wedstrijd als die niet binnen 12 uur hervat wordt en TOTO bij 48 uur.

Het punt hier is dat de wedstrijd juist is gestaakt omdat een deel van het Amsterdamse de score zag oplopen en hiermee poogde een 0-7 uitslag te voorkomen. Het is algemeen bekend dat Ajax  het allerslechtste publiek heeft.

Dit mag niet beloond worden en een bookmaker moet hier nier van willen profiteren over de rug van eerlijke sportsbettors.

Gemaild naar BetCity en TOTO over deze kwestie.

De oplossing is heel eenvoudig: afgehandelde weddenschappen terugdraaien en afhandelen volgens de uitslag van de wedstrijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is de regelgeving van de knvb die dit soort situaties mogelijk maakt. Jij als goede sportbettor had hier dan toch op moeten anticiperen? Iedereen kon op zijn klomoen aanvoelen dat dit ging gebeuren. 

Ik had overigens 7-1 of 7-2 gedacht als t uitgesteld zou worden.

Overigens willen zowel Volendam als Ajax naar de rechter.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ajax moet heel nederig elk besluit en elke straf accepteren in plaats van naar de rechter te stappen. Dit is in de arena gebeurd waar Ajax verantwoordelijk is.

16 minuten geleden zei LuukFOD:

Het is de regelgeving van de knvb die dit soort situaties mogelijk maakt. Jij als goede sportbettor had hier dan toch op moeten anticiperen? Iedereen kon op zijn klomoen aanvoelen dat dit ging gebeuren.

 

Hoe had je als better hier op kunnen anticiperen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Skale:

Ik denk dat je dan value laat liggen, er zijn natuurlijk andere, wel met meer risico, mogelijkheden om in te zetten dan full time winnaar.

Niet te serieus Skale. Natuurlijk kan niemand dit voorzien en moet je hier als bettor geen rekening mee houden.

16 minuten geleden zei Skale:

Ajax moet heel nederig elk besluit en elke straf accepteren in plaats van naar de rechter te stappen. Dit is in de arena gebeurd waar Ajax verantwoordelijk is.

Naja er zijn regels. Die kun je niet zomaar aanpassen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.