Rudi Posted September 25, 2023 Report Share Posted September 25, 2023 (edited) Holla, Zijn er hier meer gedupeerden van de afhandeling van weddenschappen Ajax - Feyenoord? De wedreglementen van diverse aanbieders verschillen, maar verklaren in het algemeen weddenschappen void of selectie idd wordt op 1,00 gezet als een wedstrijd niet binnen een heel korte periode hervat wordt. Leuk en aardig natuurlijk maar deze regel voorziet er niet genoeg in dat een wedstrijd door wangedrag van Ajax supporters moedwillig gesaboteerd wordt, omdat er anders in plaats van met 0-3 met 0-7 verloren wordt. Bij BetCity ben ik voor ruim 2000 euro gefopd. Selectie 'Feyenoord wint' is bij 0-3 stand op odd 1,00 gezet. Bij TOTO ben ik voor 1500 ik de nek geslagen. Schade voor mij op deze twee weddenschappen al 3500+ Geen enkele toelichting gehad van deze aanbieders op de afhandeling van deze weddenschappen. Edited September 25, 2023 by Rudi 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGallant Posted September 25, 2023 Report Share Posted September 25, 2023 De tering, nogal een verschil. Zelf al een idee wat je hiermee gaat doen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skale Posted September 25, 2023 Report Share Posted September 25, 2023 De freebet moet natuurlijk ook een void worden. Het vieze is dat bijvoorbeeld de lekker man special van TOTO ook fout is gerekend. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rudi Posted September 25, 2023 Author Report Share Posted September 25, 2023 ^^ en wat was de Lekker Man special? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skale Posted September 25, 2023 Report Share Posted September 25, 2023 Beide teams 2+ schoten op doel per helft, ajax maar eentje in de 1e helft dus resultaat was al bekend maar de coulance is weer ver te zoeken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LuukFOD Posted September 25, 2023 Report Share Posted September 25, 2023 2 uur geleden zei Rudi: Holla, Zijn er hier meer gedupeerden van de afhandeling van weddenschappen Ajax - Feyenoord? De wedreglementen van diverse aanbieders verschillen, maar verklaren in het algemeen weddenschappen void of selectie idd wordt op 1,00 gezet als een wedstrijd niet binnen een heel korte periode hervat wordt. Leuk en aardig natuurlijk maar deze regel voorziet er niet genoeg in dat een wedstrijd door wangedrag van Ajax supporters moedwillig gesaboteerd wordt, omdat er anders in plaats van met 0-3 met 0-7 verloren wordt. Bij Betcity ben ik voor ruim 2000 euro gefopd. Selectie 'Feyenoord wint' is bij 0-3 stand op odd 1,00 gezet. Bij TOTO ben ik voor 1500 ik de nek geslagen. Schade voor mij op deze twee weddenschappen al 3500+ Geen enkele toelichting gehad van deze aanbieders op de afhandeling van deze weddenschappen. Ik denk dat wedstrijd gestaakt worden door rellen juist een van de redenen voor deze regel is. Echter hadden de bookmakers wel wat coulance kunnen tonen. 0-3 en nog een half uur te gaan. Maar ja ze zitten er voor hun eigen centjes. Voiden zal vast t meest gedaan worden. En als je een hele grote gewaardeerde speler bent willen ze nog wel eens iets tegen de pijn doen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rudi Posted September 25, 2023 Author Report Share Posted September 25, 2023 1 hour ago, TheGallant said: De tering, nogal een verschil. Zelf al een idee wat je hiermee gaat doen? Netjes vragen aan support of er uit goed fatsoen nog een tegemoetkoming volgt. Verder ga ik bij onrecht vaker procederen bij de rechter, ik heb nu in 2 jaar een stuk of 10 zaken laten sloffen. Voor het F1 België fiasco ga ik zeker mijn recht halen, ik heb een model casus. Valt helaas niet mee om deurwaarders en advocaten te vinden die daadwerkelijk (goedbetaald) in actie willen komen. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nomore Posted September 25, 2023 Report Share Posted September 25, 2023 Hier ook enkele duizenden euro's schade door handicaps van Feyenoord (en winst Feyenoord) die void zijn. Geluk bij ongeluk is dat ik ook 1500 euro terug heb gekregen van mijn schoten bet op Taylor die verloren gegaan zou zijn. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wolfie Posted September 25, 2023 Report Share Posted September 25, 2023 Bij zebet staan mijn Feyenoord bets (allebei winnend) nog op "lopend". Ben benieuwd wat er gebeurt, scheelt mij zo'n 600 euro. Hoop dat ze lekker blijven staan totdat de uitslag definitief is. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rudi Posted September 25, 2023 Author Report Share Posted September 25, 2023 De wedstrijd wordt woensdagmiddag uitgespeeld. Ik vraag bij BetCity en TOTO om de weddenschappen te heropenen en aan de hand van de uitslag af te handelen. https://www.telegraaf.nl/sport/1314744470/ajax-feyenoord-wordt-woensdagmiddag-uitgespeeld-woede-in-amsterdam-en-volendam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LuukFOD Posted September 25, 2023 Report Share Posted September 25, 2023 Bij Unibet wachtten ze altijd 48 uur in te kijken of er hervat werd oid. Zou dus net te laat zijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rudi Posted September 25, 2023 Author Report Share Posted September 25, 2023 ^^ Unibet had Feyenoord wint als winnend afgehandeld. Op grond van de wedreglementen void BetCity een gestaakte wedstrijd als die niet binnen 12 uur hervat wordt en TOTO bij 48 uur. Het punt hier is dat de wedstrijd juist is gestaakt omdat een deel van het Amsterdamse de score zag oplopen en hiermee poogde een 0-7 uitslag te voorkomen. Het is algemeen bekend dat Ajax het allerslechtste publiek heeft. Dit mag niet beloond worden en een bookmaker moet hier nier van willen profiteren over de rug van eerlijke sportsbettors. Gemaild naar BetCity en TOTO over deze kwestie. De oplossing is heel eenvoudig: afgehandelde weddenschappen terugdraaien en afhandelen volgens de uitslag van de wedstrijd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LuukFOD Posted September 25, 2023 Report Share Posted September 25, 2023 Het is de regelgeving van de knvb die dit soort situaties mogelijk maakt. Jij als goede sportbettor had hier dan toch op moeten anticiperen? Iedereen kon op zijn klomoen aanvoelen dat dit ging gebeuren. Ik had overigens 7-1 of 7-2 gedacht als t uitgesteld zou worden. Overigens willen zowel Volendam als Ajax naar de rechter. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skale Posted September 25, 2023 Report Share Posted September 25, 2023 Ajax moet heel nederig elk besluit en elke straf accepteren in plaats van naar de rechter te stappen. Dit is in de arena gebeurd waar Ajax verantwoordelijk is. 16 minuten geleden zei LuukFOD: Het is de regelgeving van de knvb die dit soort situaties mogelijk maakt. Jij als goede sportbettor had hier dan toch op moeten anticiperen? Iedereen kon op zijn klomoen aanvoelen dat dit ging gebeuren. Hoe had je als better hier op kunnen anticiperen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LuukFOD Posted September 25, 2023 Report Share Posted September 25, 2023 1 minuut geleden zei Skale: Ajax moet heel nederig elk besluit en elke straf accepteren in plaats van naar de rechter te stappen. Dit is in de arena gebeurd waar Ajax verantwoordelijk is. Hoe had je als better hier op kunnen anticiperen? Niet meenemen in je betslips? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skale Posted September 25, 2023 Report Share Posted September 25, 2023 5 minuten geleden zei LuukFOD: Niet meenemen in je betslips? Ik denk dat je dan value laat liggen, er zijn natuurlijk andere, wel met meer risico, mogelijkheden om in te zetten dan full time winnaar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LuukFOD Posted September 25, 2023 Report Share Posted September 25, 2023 7 minuten geleden zei Skale: Ik denk dat je dan value laat liggen, er zijn natuurlijk andere, wel met meer risico, mogelijkheden om in te zetten dan full time winnaar. Niet te serieus Skale. Natuurlijk kan niemand dit voorzien en moet je hier als bettor geen rekening mee houden. 16 minuten geleden zei Skale: Ajax moet heel nederig elk besluit en elke straf accepteren in plaats van naar de rechter te stappen. Dit is in de arena gebeurd waar Ajax verantwoordelijk is. Naja er zijn regels. Die kun je niet zomaar aanpassen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rudi Posted September 25, 2023 Author Report Share Posted September 25, 2023 ^^ in geval TOTO loop ik 1500 euro mis omdat de wedstrijd niet binnen 48 uur wordt uitgespeeld, maar binnen 74 uur. Is dat dan de bedoeling, op zo'n manier wil je als bookmaker toch zeker niet je geld verdienen? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Low-roller Posted September 25, 2023 Report Share Posted September 25, 2023 Sowieso rare regel binnen 48 uur, welke voetbalwedstrijd wordt er binnen 48uur uitgespeeld normaal gesproken? Volgens mij nooit. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGallant Posted September 25, 2023 Report Share Posted September 25, 2023 Het is tegenwoordig een dubbele gok een online sportsbetje af te sluiten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGallant Posted September 25, 2023 Report Share Posted September 25, 2023 Krijgen jullie nooit moord neigingen?Rudi noemen ze ook wel El Rudi, heeft inmiddels drie TOTO medewerkers om laten leggen 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skale Posted September 25, 2023 Report Share Posted September 25, 2023 1 uur geleden zei LuukFOD: Niet te serieus Skale. Sorry meneer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wolfie Posted September 25, 2023 Report Share Posted September 25, 2023 Helaas heeft ook zebet de Feyenoord weddenschappen op 1,00x gezet. Lekker dan. 600 pleuro de lucht in, met dank aan onze F-side boefjes in Amsterdam. Wat zullen ze trots zijn op zichzelf. 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
WesleyA Posted September 25, 2023 Report Share Posted September 25, 2023 Ga nooit meer betten bij TOTO, wat een oplichting... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rhellevo Posted September 25, 2023 Report Share Posted September 25, 2023 Misschien was het wel iemand van een bookmaker die het vuurwerk heeft gegooid ik denk echt dat er veel op Feyenoord is ingezet. als Ajax voor staat niks doen en als Feyenoord voor staat dan gooi je vuurwerk zo verlies je nooit. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts