Spring naar bijdragen

Nederlands Amateur Kampioenschap Poker


LasVegasNic

Aanbevolen berichten

  • 3 weken later...

Hahaha nee nog ver de PKVN (en volgens mij krijg ik van iemand nog een Cola Fles en die gast woont nu in Thailand en is getrouwd)

Ik doel op de Empire poker Tour, deze toer had precies dezelfde opzet maar dan op een manier om poker populair te maken in Nederland (was nog jaren voor de hype) Op de eerste lokatie in Assen kwamen maar 12 mensen op af en een paar oud gedienden die op PI waren (zoals Elrudo) Onze @Buck daar leren kennen en had dit in de krant gelezen en ging hierop af en de rest is geschiedenis :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Preci

:) Good times.

Kunnen jullie nog dat "hotel" in Rotterdam herinneren?

Zat ingeklemd tussen een methadonpost en een illegale abortuskliniek.

En Pokeren met Rolf Slotboom en zijn vrouwtje de avond van haar leven als privé dealster ;-) In de avond nog even met de taxi door de Mac. Drive. Ja dat waren nog eens tijden maar die gaan terug komen 2.0 :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

PKVN bedoel je armijn? ;)

Laatst nog complete verslagen over gelezen op PI.

Hoe jij in ruil voor flessen cola mensen van het station in Assen oppikte om naar Witten te brengen.

Of bedoel je de oplichtingspraktijken van Lords of Poker, wat een soort van vooropgezet Idols bleek te zijn.. haha

sweet memories

Lords of poker in de Beurs van Berlage.. daar heb ik van Armijn mijn nog altijd zeer gekoesterde PI t-shirt en hoodie gehad. Good times! Kwam die de Long-Moet daar niet ergens boven tafel ofzo?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 maanden later...
  • 4 weken later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.