LasVegasNic Posted March 16, 2015 Report Share Posted March 16, 2015 Doen er OneTimers mee aan het Nederlands Amateur Kampioenschap Poker? Of zijn jullie dat stadium allang voorbij? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remco86 Posted April 1, 2015 Report Share Posted April 1, 2015 Ik heb mee gedaan in Purmerend, best knap geregeld allemaal! Omdat ik daar niet heb kunnen winnen omdat het allemaal veel te makkelijk was heb ik me zojuist geregd voor het WPT Warm-up event! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LasVegasNic Posted April 1, 2015 Author Report Share Posted April 1, 2015 Ik heb nog steeds een kaartje nodig voor de spelregels dus laat mij maar spelen met mijn vrienden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CashCow Posted April 2, 2015 Report Share Posted April 2, 2015 grmpfff, valt niks te winnen neem ik aan? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted April 2, 2015 Report Share Posted April 2, 2015 Ik heb gisteren avond (toen ik niet kon slapen n.a.v. de jetleg) even alles goed uitgezocht en gelezen. Ik vind het een zeer leuk initiatief het Nederlands Amateur Kampioenschap poker maar volgens mij krijgen @CashCow en ik een deja vu van 10 jaar geleden, niet waar ;-) Wat was de naam ook alweer ;-0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remco86 Posted April 3, 2015 Report Share Posted April 3, 2015 Valt niks te winnen nee. Tijdens de finale worden er twee spelers gescout die het europees of wk amateur poker mogen spelen, daar vallen wel euro's te verdienen geloof ik. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maris Posted April 3, 2015 Report Share Posted April 3, 2015 PKVN bedoel je armijn? Laatst nog complete verslagen over gelezen op PI. Hoe jij in ruil voor flessen cola mensen van het station in Assen oppikte om naar Witten te brengen. Of bedoel je de oplichtingspraktijken van Lords of poker, wat een soort van vooropgezet Idols bleek te zijn.. haha sweet memories Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted April 3, 2015 Report Share Posted April 3, 2015 Hahaha nee nog ver de PKVN (en volgens mij krijg ik van iemand nog een Cola Fles en die gast woont nu in Thailand en is getrouwd) Ik doel op de Empire poker Tour, deze toer had precies dezelfde opzet maar dan op een manier om poker populair te maken in Nederland (was nog jaren voor de hype) Op de eerste lokatie in Assen kwamen maar 12 mensen op af en een paar oud gedienden die op PI waren (zoals Elrudo) Onze @Buck daar leren kennen en had dit in de krant gelezen en ging hierop af en de rest is geschiedenis :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Buck Posted April 3, 2015 Report Share Posted April 3, 2015 Mooie tijd was dat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LasVegasNic Posted April 3, 2015 Author Report Share Posted April 3, 2015 Mooie tijd was dat Mooie tijden kunnen herleven. Mede mogelijk gemaakt door OneTime Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SubAqua Posted April 3, 2015 Report Share Posted April 3, 2015 Ik doel op de Empire Poker Tour Daar is het voor ons allemaal mee begonnen op pokergebied. We speelden al wel wat met vrienden, maar na het bezoeken van die tour is het bij ons echt los gegaan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CashCow Posted April 4, 2015 Report Share Posted April 4, 2015 Good times. Kunnen jullie nog dat "hotel" in Rotterdam herinneren? Zat ingeklemd tussen een methadonpost en een illegale abortuskliniek. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted April 4, 2015 Report Share Posted April 4, 2015 Preci Good times.Kunnen jullie nog dat "hotel" in Rotterdam herinneren? Zat ingeklemd tussen een methadonpost en een illegale abortuskliniek. En Pokeren met Rolf Slotboom en zijn vrouwtje de avond van haar leven als privé dealster ;-) In de avond nog even met de taxi door de Mac. Drive. Ja dat waren nog eens tijden maar die gaan terug komen 2.0 :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remco86 Posted April 4, 2015 Report Share Posted April 4, 2015 PKVN bedoel je armijn? Laatst nog complete verslagen over gelezen op PI. Hoe jij in ruil voor flessen cola mensen van het station in Assen oppikte om naar Witten te brengen. Of bedoel je de oplichtingspraktijken van Lords of Poker, wat een soort van vooropgezet Idols bleek te zijn.. haha sweet memories Lords of poker in de Beurs van Berlage.. daar heb ik van Armijn mijn nog altijd zeer gekoesterde PI t-shirt en hoodie gehad. Good times! Kwam die de Long-Moet daar niet ergens boven tafel ofzo? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CashCow Posted April 5, 2015 Report Share Posted April 5, 2015 God, LoP, wat een drama-hotel hadden we toen zeg Recht tegenover Berlage zaten we toen. De andere groep zat aan de andere kant vd groep weggestopt in een gezellige IBIS aan de snelweg oid. Die hadden het ook leuk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LuukFOD Posted June 10, 2015 Report Share Posted June 10, 2015 Lords of poker was ik als deler aanwezig. Mocht de hele dag SNG met een pro delen. Lachen met Luske en Boeken etc aan een tafel. Daan Ruiter won em uiteindelijk maar heeft er nooit profijt van gehad volgens mij. De beloftes die waren gedaan zijn nooit nagekomen!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goodfellas Posted June 10, 2015 Report Share Posted June 10, 2015 @LuukFOD De beloftes die waren gedaan zijn nooit nagekomen!! Vertel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DeValsspeler Posted June 11, 2015 Report Share Posted June 11, 2015 Ik heb daar toen opgetreden. Heeft maanden geduurd voor ik betaald kreeg. Uiteindelijk dus wel gekregen, maar niet voordat ik zei dat ik een deurwaarder in zou schakelen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LuukFOD Posted June 11, 2015 Report Share Posted June 11, 2015 De winnaar van LOP zou op kosten van de sponsor verschillende EPT's WSOP events etc mogen spelen. Zover ik weet is dat nooit gebeurt en is de boel over de kop gegaan!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted June 11, 2015 Report Share Posted June 11, 2015 Ja en ik hoorde later nog iets echt schandaligs en wil ik hier niet eens kwijt maar wel tijdens een homegame of BBQ :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simonvk Posted June 11, 2015 Report Share Posted June 11, 2015 De afleveringen van Lords of poker vond ik wel zeer geslaagd en leuk. Jammer dat er op de achtergrond zo veel mis ging. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maris Posted June 12, 2015 Report Share Posted June 12, 2015 Ja en ik hoorde later nog iets echt schandaligs en wil ik hier niet eens kwijt maar wel tijdens een homegame of BBQ :-) Kom maar langs dit weekend hoor voor een stukkie vlees Of was dat niet wat je bedoelde? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remco86 Posted July 5, 2015 Report Share Posted July 5, 2015 PI'er Dikkeman is in de finale gewoon even keurig tweede geworden gisteren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boelie Posted July 5, 2015 Report Share Posted July 5, 2015 Huis de Beurs dat was episch vroeger! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vondert Posted July 6, 2015 Report Share Posted July 6, 2015 Ik ben er nog geweest afgelopen week in Ermelo, het zag er allemaal keurig uit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts