Welkom bij Onetime
Wat is je leeftijd?
Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.
De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.
- 0
Vraag
debuiisover
Goedemiddag allen,

Ik ben via via op dit forum terecht gekomen. Ik heb een account bij Betcity en die is sinds kort (permanent) gesloten. Ik kon nog wel inloggen, maar daar werden actieve beperkingen getoond. Meteen de chat in over het hoe en waarom, maar de medewerkster kon me niks vertellen over hoe en wat en zou het doorzetten naar een andere afdeling. Ik zou per e-mail of telefoon worden geïnformeerd. Ik kwam er later achter dat ik nog wel de mogelijkheid had tot uitbetaling (dacht ik). Dus een poging tot uitbetaling werd gedaan, maar kreeg helaas niks op de rekening. Enkele dagen later zag ik het geld weer op het account terug.
Toen heb ik een e-mail gestuurd naar Betcity met een cc naar KSA:
Dit was de reactie van Betcity:
Vorige week weer contact gehad met de livechat en weer een antwoord waar ik niks wijzer uit wordt.
(11:09:44) Chris : Ah vervelend om dat te horen ** ik kan me voorstellen dat als je een terugkoppeling verwachtte en het niet ontvangt het frusterend kan zijn.
(11:09:57) Chris : Echter is jouw account permanent gesloten op 20 september.
(11:10:29) **k: Maar waarom dan? En ik heb meerdere mensen gesproken die aangeven dat er contact met mij opgenomen zou worden.
(11:11:14) Chris : Omdat er een schending heeft plaatsgevonden van onze algemene voorwaarden.
(11:11:19) Chris : Je zal niet meer bij ons kunnen spelen.
(11:11:58) **: Welke schending dan? Hierover zou contact met mij opgenomen worden. Heb hier zelfs een mail over gehad waarbij de KSA in de CC stond.
(11:12:41) **: En mijn geld? En waarom heb ik geen waarschuwing of iets ontvangen?
(11:14:15) Chris : Graag verwijs ik u ook naar onze algemene voorwaarden ARTIKEL 6. BEËINDIGING
6.2 Betent beëindigt de inschrijving van een Speler wanneer niet langer aan de voorwaarden, zoals die bij de inschrijving conform artikel 3 Algemene Voorwaarden gelden, wordt voldaan. De Speler wordt hierover geïnformeerd. Betent behoudt het recht reden van de sluiting niet te delen.
(11:16:49) **: En mijn andere vragen?
(11:17:06) Chris : Ik ga het doorzetten voor je om dit te laten beoordelen.
Hier ook weer geen terugkoppeling op gehad.
Conclusie: enkele weken en veel conversaties verder, maar geen (werkend) account en geen geld. Heeft iemand hier een oplossing/ingang voor die wel iets kan regelen?
41 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.