Spring naar bijdragen

Betcity betaalt niet uit


Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Lisaan:

@debuiisover Geven ze ook niet aan welke afdeling hiermee bezig is en dat ze daar contact gegevens van hebben? Ik herken wel dat de klantenservice zelf hier nooit veel mee kan, dat ligt dan weer echt bij buiten hen. 

De klantenservice kan alleen maar lastige mensen buiten de deur houden, inhoudelijk kunnen ze je bijna nergens mee helpen. Erg vervelend is dat, en zeker bij dit soort problemen. De ene medewerker is de andere niet, ze poeieren je meestal af. En als je dan opnieuw de chat induikt kan de nieuwe medewerker ineens wel van alles. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De klantenservice kan alleen maar lastige mensen buiten de deur houden, inhoudelijk kunnen ze je bijna nergens mee helpen. Erg vervelend is dat, en zeker bij dit soort problemen. De ene medewerker is de andere niet, ze poeieren je meestal af. En als je dan opnieuw de chat induikt kan de nieuwe medewerker ineens wel van alles. 
Misschien laten zeh hun eigen failliet verklaren kunnen ze die 172.000 euro van de jackpot die ze niet uitbetalen zelf houden en paar maandjes van rentenieren en wat nieuws opstarten hahhahaah

Verstuurd vanaf mijn CPH2247 met Tapatalk


Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei Peppi:

De klantenservice kan alleen maar lastige mensen buiten de deur houden, inhoudelijk kunnen ze je bijna nergens mee helpen. Erg vervelend is dat, en zeker bij dit soort problemen. De ene medewerker is de andere niet, ze poeieren je meestal af. En als je dan opnieuw de chat induikt kan de nieuwe medewerker ineens wel van alles. 

Klopt helemaal. Moet wel zeggen dat als ik verwezen werd, kreeg ik altijd wel binnen 3 werkdagen een mail. Niet altijd met de inhoud waar ik op hoopte, maar geen problemen gehad dat ik niks meer gehoord had.. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.