Spring naar bijdragen

EK 2016 Poule


Dopey

Aanbevolen berichten

Beste Onetimers,

Ondanks de afwezigheid van het Nederland Elftal heb ik een EK Poule in elkaar geknutseld. Online wordt je er tegenwoordig mee doodgegooid, maar helaas heb ik niet de juiste (leuke) poule weten te vinden. Daarom heb ik maar besloten om er zelf eentje via Excel te maken.

Ik heb hem redelijk simpel gehouden met enkele leuke bonusvragen erbij. Je hoeft hem maar 1x in te vullen zodat je er verder tijdens het tournooi geen omkijken naar hebt. De tussenstanden zal ik via de website en in de bekende sportapp plaatsen.

Deelname bedraagt 20 euro waarbij alles naar de pot gaat. Wat betreft de uitbetaling gaat tm 10 deelnemers alles naar de winnaar, vanaf 11 deelnemers zal er een splitsing zijn van 70% voor de nummer 1 en 30% voor de nummer 2.  Ik hoop en gok op een man of 20, wat goed is voor ongeveer 300 euro voor de winnaar.

Mocht je vragen of interesse hebben, laat het mij dan weten via hier, de app of PM.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 10 maanden later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.