Spring naar bijdragen

EK 2016 Poule


Dopey

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...

Over precies een week gaat het tournooi van start. Voor diegene die nog mee willen spelen, vergeet je voorspellingen niet in te

sturen. De verwachting is dat we met een man of 20 van start zullen gaan, een eerste prijs van 280 euro.

De bedoeling is dat er dagelijks een tussenstand geplaatst gaan worden waarbij ook de

voorspellingen van iedereen te zien zullen zijn. Op vrijdagavond 10 juni

om 21:00 start Frankrijk met de wedstrijd tegen Roemenie. Zorg dat ook

de betaling dan ook binnen is. Maak het bedrag anders alvast over indien

je zeker weet dat je me wilt spelen, zodat je je formulier pas 1 a 2

dagen van te voren hoeft in te sturen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...
  • 3 weken later...

Ik heb een vraag. Ik stel deze maar even hier ipv een nieuw topic te openen. Ik heb namelijk tijdens de groepsfase van het EK 10 euro op Wales to win gezet. Nu gaan zij lekker en kan ik bij EK winst 450 euro bijschrijven. Echter wil ik vanaf de halve finale tegenbetten zodat ik sowieso winst heb. Op welke manier krijg ik de meeste euro's hieruit? Hoeveel moet ik nu betten (op go through) en wat moet ik dan bijvoorbeeld tegen Duitsland of Frankrijk betten? Natuurlijk weten we de odds nog niet, maar die zijn wel ongeveer te raden. Graag hoor ik jullie mening. Alvast bedankt!!

bewerkt door JkSSn (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je sowieso geld terug wilt moet je inderdaad op Portugal go trought zetten. Probleem is dat je daar niet veel voor krijgt. Odds staat op @1.50. Hoeveel je inlegt is afhankelijk hoeveel winst je er minimaal aan over wilt houden. Als je 300 euro op Portugal go trought zet hou je 140 winst over. 300 x 1,50 = 450 - 310 inleg van beide bets = 140,00. En indien Wales toch verrassend wint dan hou je ook  450 - 310 = 140,00 over. Je kunt ook ervoor kiezen om iets meer op Portugal te zetten waardoor de verhouding meer ligt op Portugal. Dan krijg je bv 165 voor winst Portugal en 90 voor winst Wales. Ligt er nog maar net wat je voorkeur is.

Hoop dat je er iets aan hebt en hou ons even op de hoogte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ah je hebt gelijk, te snel gelezen. Dan is de enige mogelijkheid via Betfair Exchange. Maar om te layen tegen Wales win EK heb je weinig aan. Dat staat namelijk op @9.6 en maak je giga verlies mee. Als je bv 100 euro erop plaatst verlies je 860 euro indien Wales het wel wint - de 450 die je dan elders wint = verlies van 410. Dat lijkt mij geen echte optie. Om 100% winst te willen maken moet je dan een bet plaatsen op de overige drie landen. Odd staan Duitsland @2.86, Frankrijk @2.90 en Portugal @4.50. Dan krijgt je dit....

  quote inleg win PROFIT
Wales 47,00 10,00 470,00 90,00
Duitsland 2,86 140,00 400,40 20,40
Frankrijk 2,90 140,00 406,00 26,00
Portugal 4,50 90,00 405,00 25,00

 

Maar waarom zou je de kans op 450 euro willen wegstrepen voor die paar tientjes? je bet verkopen aan iemand anders heeft ook geen nut aangezien de odds voor Wales op 9.4 staat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 4-7-2016 om 11:24 zei JkSSn:

Ik heb een vraag. Ik stel deze maar even hier ipv een nieuw topic te openen. Ik heb namelijk tijdens de groepsfase van het EK 10 euro op Wales to win gezet. Nu gaan zij lekker en kan ik bij EK winst 450 euro bijschrijven. Echter wil ik vanaf de halve finale tegenbetten zodat ik sowieso winst heb. Op welke manier krijg ik de meeste euro's hieruit? Hoeveel moet ik nu betten (op go through) en wat moet ik dan bijvoorbeeld tegen Duitsland of Frankrijk betten? Natuurlijk weten we de odds nog niet, maar die zijn wel ongeveer te raden. Graag hoor ik jullie mening. Alvast bedankt!!

@JkSSn, wat heb je nu uiteindelijk gedaan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei JackPot:

Wie heeft de pool uiteindelijk gewonnen?

Tom (Goldstrike) van Pokercity heeft uiteindelijk gewonnen. WouterM is 2de geworden en pakt daar ook nog een geldprijs mee. Ik ben 3de geworden en sta met lege handen. Vetgedrukte zijn OneTime leden.

1 Tom 549
2 WouterM 517
3 Dopey 490
4 Tofting 482
5 Ximunn 465
6 Kevin 463
7 Bas 459
8 Sammerens 457
9 Rik 451
10 Emilio 446
11 RBCcrazyboy 436
12 The Great One 426
13 Geldwolf 426
14 Nick 414
15 Stefan 360
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.