Spring naar bijdragen

€ 100.000 OneTime sportbet


Dopey

Aanbevolen berichten

24 minuten geleden zei TheGreatOne:

Ik heb in mijn updates aangeven de gebruikersnamen die wel gestort hebben. De deadline was 1 augustus en voor mijn vakantie ook al een oproepje gedaan. @Dopey what to do?

De betalingen van Ximunn, Tofting, WouterM ,weet ik dat ze onderweg zijn. De overige 5 man stuur ik even een PM.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

update:

LMGB024 2x (€40,00) cansel
SquareOne 2x (€40,00) cansel
Snippo 1x (€20,00)  nog geen reactie
Lantec 1x (€20,00) nog geen reactie
Roelette 1x (€20,00) betaald
Tofting 1x (€20,00) ipv 2x betaald
Ximunn 1x (€20,00) betaling onderweg
WouterM 5x (€100,00) betaling onderweg

Komt totaal op 36 aandelen = €720,00
Totaal ingezet: 608,03

Blijft er 111,97 over, dit bedrag wordt gereserveerd voor een kleine bet. Aanmelden kan nog steeds.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En de 2de bet met het restje is geplaatst via mijn account op betfair sport op de OS. De bet is als volgt:

Hockey mannen Australie winnen groep 1.66
Nederland vrouwen winnen groep 1.33
Zuid Korea Boogschieten vrouwen winnen 1.36
Marit Bouwmeester Zeilen winnen 2.20
Djokovic tennis heren winnen 1.66
Baan wielrennen Laura Trott winnen 1.72
Dafne Schippers vrouwen 200 mtr winnen 1.50
Usain Bolt mannen 200 mtr winnen 1.36
Mo Farah mannen 5000 mtr winnen 1.30
Brasil mannen voetbal top 3 1.22

Inleg 111,97
Potentieel winbedrag €6983,99

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 4-8-2016 om 11:30 zei Dopey:

En de 2de bet met het restje is geplaatst via mijn account op betfair sport op de OS. De bet is als volgt:

Hockey mannen Australie winnen groep 1.66
Nederland vrouwen winnen groep 1.33
Zuid Korea Boogschieten vrouwen winnen 1.36
Marit Bouwmeester Zeilen winnen 2.20
Djokovic tennis heren winnen 1.66
Baan wielrennen Laura Trott winnen 1.72
Dafne Schippers vrouwen 200 mtr winnen 1.50
Usain Bolt mannen 200 mtr winnen 1.36
Mo Farah mannen 5000 mtr winnen 1.30
Brasil mannen voetbal top 3 1.22

Inleg 111,97
Potentieel winbedrag €6983,99

De eerste is binnen, geen moeilijke, maar toch een stapje dichterbij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weken later...

Onderstaand bet is er dus geplaatst voor de € 100.000 OneTimer. Laten we even een blik werpen hoe het na een paar speelrondes onderweg gaat met de bet.

PSV kampioen @2.25
Juventus kampioen @1.40
Barcelona kampioen @1.75
Celtic kampioen @1.30
Borussia Dortmund top 2 @1.50
CSKA Moskou top 2 @1.75
Lyon top 3 @1.50
Chelsea top 4 @1.57
Polen groepswinnaar WK kwalificatie groep @2.75
Belgie groepswinnaar WK kwalificatie groep @1.35


PSV gaat goed van start, ze lijken zich goed te hebben versterkt met Siem de Jong en Ramselaar. Jammer genoeg hebben ze het gisteren laten liggen thuistegen Groningen. Desondanks toch 3 punten voorsprong. De odds is inmiddels gezakt naar @1.65, dus opzich lijken we op de juiste paard te hebben gewed.

In Italië is de competitie pas twee speelrondes onderweg en staat Juve met twee winst gedeeltelijk eerste. Ook hier hebben de concurrenten Roma, Napoli,Inter en Milan al punten laten liggen. Juve heeft zich ook nog versterkt met Hiquain en daarmee lijkt het een goede slag te kunnen slaan in de competitie.  De odds is ook met Juventus al gezakt naar @1.35.

In Schotland hebben we ons geld op Celtic gezet. Ze hebben de eerste drie wedstrijden al winnend afgesloten en concurrent Rangers heeft al 4 punten laten liggen door twee keer gelijk te spelen. De bet Celtic kampioen is inmiddels niet meer te spelen.

In Duitsland is de competitie afgelopen weekend pas van start gegaan. Borussia Dortmund wist zijn eerste wedstrijd thuis nipt maar overtuigend te winnen door twee doelpunten van Aubameyang. Ook hier lijken ze en prima start te maken. Ze hebben zich goed versterkt met Schurrle en Gotze. De wedstrijd om de supercup vs Bayern Munchen verloren ze wel, maar wisten ze goed stand te houden. Als ze gewoon zo blijven spelen rest van het seizoen moet het ook goed komen met deze bet. De bet top 2 is niet meer te spelen en de bookies geven een gigantisch verschil (@8.50 en @51) tussen top 2 Bayern en Borussia met de rest. je zou dus denken dat er een wonder moet gebeuren wil Borussia geen top 2 spelen eind van het seizoen.

Ook in Rusland rolt de bal al enkele weken. CSKA Moskou top 2 @1.75 loopt ook prima. Ze staan 2de met twee punten achter de koploper en favoriet Spartak en 1 punt voor op de nummer 3. Zenit die ik als grote concurrent zag laat zoals verwacht al punten liggen. Ze hebben natuurlijk één van hun key spelers Hulp verkocht en dat was voor mij genoeg om deze bet aan te gaan. Ook hier is de odds inmiddels gedaald naar @1.65

Lyon is in Frankrijk 3 wedstrijden onderweg, twee werden er gewonnen en de derde verloren ze afgelopen weekend onverwachts. Ze staan er met 6 punten nog prima voor, odds voor Lyon is ook flink gedaald naar @1.35 voor een top 3.

In Engeland zijn de kaarten na 5 competitie rondes gelijk goed geschud. Arsenal, Liverpool en Tottenham lijken zoekende en laten punten liggen. Chelsea gaat goed van satrt met 9 uit 3. Odds is ook hier flink gezakt naar @1.35

De WK kwalificatie wedstrijden gaan dit weekend van start, dus hier valt nog weinig over te zeggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weken later...

Vandaag weer een een kleine update van ons gespeelde € 100.000 OneTimer bet.

PSV kampioen @2.25
Juventus kampioen @1.40
Barcelona kampioen @1.75
Celtic kampioen @1.30
Borussia Dortmund top 2 @1.50
CSKA Moskou top 2 @1.75
Lyon top 3 @1.50
Chelsea top 4 @1.57
Polen groepswinnaar WK kwalificatie groep @2.75
Belgie groepswinnaar WK kwalificatie groep @1.35


PSV verloor afgelopen weekend de kraker thuis van Feyenoord en staat daardoor 5 punten achter de koploper. Qua punten staan ze gelijk met Ajax. De odds voor PSV kampioen is inmiddels weer licht gestegen van 1.65 naar 1.80, maar nog niks om ons zorgen over te maken. Zowel Ajax als Feyenoord staan op 3.50. PSV oogt in mijn ogen nog steeds sterker dan beide concurrenten. Ik zie Feyenoord binnenkort heus wel wat puntjes hier en daar laten liggen.

Ook In Italië heeft Juventus de topper tegen Inter verloren. Desondanks staan ze nog op een prima tweede plek met 3 overwinningen en één verlies partij. Alleen Napoli met Millik die inmiddels 6 doelpunten heeft weten te maken staat één plek boven. Odds staat nog steeds op 1.35.

In Schotland hebben we ons geld op Celtic gezet. Helaas wisten ze het ook daar dit wekend niet tot een winstpartij te komen. Wel wonnen ze vorige week de topper tegen Rangers met 5-1 en daarmee lijkt het duidelijk dat niemand een bedreiging zal gaan vormen voor Celtic dit seizoen. Celtic staat bovenaan met 3 punten meer en één wedstrijd minder.

Ook Borussia Dortmund heeft inmiddels zijn eerste verlies partij geleden. Hierdoor staan ze nu nog met enkele andere teams in de top 5. De wedstrijden die ik van hun heb gezien zag er goed uit. Ik maak me geen zorgen dat ze aan het van de rit weer gewoon top 2 spelen. De odds is wel weer mogelijk te kunnen spelen, maar de odds is behoorlijk gezakt van 1.50 aar 1.25.

CSKA Moskou doet het prima in Rusland. Met 5 overwinningen en twee gelijkspelen staan ze op een tweede plek. Zenit heeft zoals voorspeld al 6 punten laten liggen en staat hierdoor al twee punten achter op CSKA. Over twee weken ontvangt Zenit koploper Spartak thuis en dan zal het één en ander wel gelijk duidelijk gemaakt gaan worden.

In Frankrijk loopt Lyon de afgelopen te knoeien met punten. Ze verloren wederom weer een wedstrijd en de andere werd gelijk gespeeld. Ze staan op een teleurstellende 9de positie en verkeren in slechte vorm. Gelukkig heeft spits Lacazette daar geen last van, hij scoorde al 6x in 4 wedstrijden. De hoop is dus op hem gevestigd dat hij Lyon snel weer naar de top 3 zal moeten brengen. Door de recente uitslagen is de odds inmiddels weer iets gestegen van 1.35 naar 1.40 en is Monaco volgens de bookies Lyon voorbij. De verrassende koploper heeft inmiddels een gat van 6 punten geslagen met Lyon. Morgen moet Monaco op bezoek bij de nummer twee Nice, dus hopen op wat puntverlies.

Dat de Premier League in Engeland één van de spannendste competities is blijkt nu al weer na 6 speelrondes. De top 6 teams staan allemaal bovenin met alleen Everton van Ronald Koeman er nog tussen. Daarvan lijkt alleen City nog nergens last van te hebben. Door hun overwinning bij United vorige week staan ze los van de rest. Dat wij een slecht weekend hadden blijkt nu ook met een verlies van Chelsea thuis tegen Liverpool. Hierdoor hebben ze weer hun voorsprong verspeeld en staan ze weer gelijk met een Liverpool, Arsenal en Tottenham -1. De odds is weer terug naar 1.57 wat dus een slecht teken is. Er is dus werk aan de winkel en dat begint weer met de wedstrijd zondag bij Arsenal.

De WK kwalificatie wedstrijden zijn inmiddels ook van start.  België won zijn eerste wedstrijd makkelijk met 3-0 bij Cyprus, maar ook de concurrenten Griekenland en Bosnië wonnen met grote cijfers 4-1 en 5-0. Eerst komende wedstrijd is België vs Bosnië, dus dan kunnen we gelijk zien hoe België er voor zal staan

Polen had ook geen goede voorbereiding. In een uitwedstrijd tegen Kazachstan gaven ze een 0-2 voorsprong uit handen en kwamen ze niet verder dan een gelijkspel. Een zure domper, zeker als je concurrent Denemarken zag spelen tegen Armenië. Komende wedstrijd kunnen we er even goed voor gaan zitten, dan komt Denemarken op bezoek bij Polen.

 Al met al dus 3 (PSV,Juventus en Chelsea) belangrijke wedstrijden die allen verloren en Lyon en Polen die een slechte start hebben. CSKA en Celtic doen het tot zover nog prima in de competitie.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 maand later...
  • 2 weken later...

We zijn inmiddels weer een tijdje verder en dus tijd voor een nieuwe tussenstand. De bets waar het om draait zijn:

PSV kampioen @2.25

Tijdens mijn laatste update stond de club uit Eindhoven 5 punten achter koploper Feyenoord. Gisteren verspeelde ze thuis wederom 2 belangrijke punten terwijl Feyenoord hun eerste wedstrijd verloor uit bij de Eagles. Een gemiste kans, maar des ondanks zijn die 5 punten nu verkleint naar een verschil van 4 punten. Ajax zit er tussenin met 2 punten onder Feyenoord en 2 boven PSV. Over twee speelrondes staat er een belangrijke speelronde op het programma, dan gaat Ajax op bezoek naar Heerenveen en moet Feyenoord naar Utrecht. Laten we hopen dat ze daar wat punten terug zien te winnen. Vind PSV niet in vorm en ben bang dat ze het moeilijk gaan krijgen om zowel Ajax als Feyenoord achter zich te laten.

Juventus kampioen @1.40

Vorige week heeft Juventus de grote concurrent Napoli in hun eerste onderlinge duel verslagen. Ze staan ook prima aan kop met een voorsprong van 4 punten op Roma en 9 op Napoli. Ik vrees niet veel voor deze bet, dus laten we snel verder kijken naar de rest.

Barcelona kampioen @1.75

Zonet heeft Barcelona de moeilijke uitwedstrijd bij Sevilla winnend afgesloten. Sevilla won dit seizoen thuis tot op heden nog alle wedstrijden. Atletico lijkt de aansluiting op de top 3 al een beetje te zijn verloren. Real staat aan kop met 1 punt voor op Barcelona en 6 op Atletico. Volgende week staat de derby Atletico vs Real op het programma, dus een mooi moment om die koppositie te heroveren. 3 december ontvangen ze Real, dus laten we hopen dat ze dan een klap kunnen uitdelen.

Celtic kampioen @1.30

Celtic is net als Juve een bet waar we niet al te druk over hoeven te maken. Ze staan inmiddels 10 punten voor op de nummer 2, en hebben ook nog een wedstrijd minder gespeeld. Het zou heel gek moeten lopen als Celtic geen kampioen gaat worden.

Borussia Dortmund top 2 @1.50

Tijdens de vorige update had Dortmund hun eerste nederlaag geleden en inmiddels staan ze nu op 2. Ze staan 5de met 6 punten achter koploper Bayern Munchen, maar daar maak ik mij geen zorgen over. Volgende week staat deze topper op het programma, dus tijd om even te laten zien dat ze niet afgeschreven zijn.  Aanvaller Aubameyang heeft er inmiddels al 11 in liggen, dus onze hoop is op hem gevestigd.

CSKA Moskou top 2 @1.75

In Rusland heeft CSKA het even moeilijk. Tijdens mijn laatste update stonden ze op een tweede positie, en nu zijn ze gezakt naar een 4de plaatst. Spartak staat eerste en heeft inmiddels een voorsprong van 9 punten, dus die lijken voor dit seizoen te sterk voor ze. Dus moeten we ons richten op die tweede plek. De concurrent daarvoor is Zenit en die staan 6 punten voor. Ze hebben dus 8 punten ingelopen op onze CSKA, dus dat is geen goede periode geweest.

Lyon top 3 @1.50

Zoals jullie vorige keer hebben kunnen lezen ging het met Lyon niet zo best in de Franse competitie. Dit kwam met name door de afwezigheid van aanvaller Lacazette. Sinds hij weer mee kon spelen werden de punten weer gepakt en is de schade een klein beetje terug gelopen. Ze staan nog op een teleurstellende 7de plaatst, maar de afstand met nummer 3 is teruggelopen naar 7 punten. Monaco en Nice starten bijzonder goed, en PSG lijkt mij gewoon te sterk. Laten we hopen dat één van die clubs nog een moeilijke periode tegemoet gaat krijgen. Over twee weken staat de belangrijke wedstrijd thuis tegen PSG op het programma, ik teken nu al voor één punt. Zolang ze maar niet verliezen vind ik het prima.

Chelsea top 4 @1.57

Dat het soms gek kan lopen in voetbal is te zien bi Chelsea. Een paar weken terug stond de trainer Conte onder druk en werd er zelfs gesproken over ontslag. 4x winnen achter elkaar en je staat keurig op een tweede positie met één punt achter Liverpool. We hebben Chelsea top 4 voorspeld en dat geeft ze een voorsprong van 5 punten op de nummer 5 op dit moment. Zolang ze nog op deze manier verder blijven spelen moet dit goed komen tot de volgende update.

Belgie groepswinnaar WK kwalificatie groep @1.35

De bet voor Belgie loopt op schema, want ook Bosnie werd thuis met grote cijfers 4-0 verslagen. Ze staan nu aan kop met 9 uit 3 en hebben evenveel punten als Griekenland.  Ik kan mij niet voorstellen dat die nog onze bet in gevaar kunnen brengen.

Polen groepswinnaar WK kwalificatie groep @2.75

Ook Polen heeft de belangrijke duel tegen de concurrent gewonnen. Denemarken werd thuis met 3-2 verslagen en op dit moment is Montenegro nog de koploper in deze Poule. Het verschil zit hem in het doelsaldo, want beide staan op 7. Dat ze dus nu al 4 punten voorsprong hebben op Denemarken ben ik el blij mee, maar het gaat nog een beetje moeizaam. Ik zal straks beter slapen als ze bij de volgende update 4 punten voorsprong op de rest hebben. Qua odds is dit de moeilijkste keuze geweest, maar tot op heden hebben we dus niks te klagen.

Kort samengevat lijken de bets met Juventus, Celtic, Chelsea en Belgie wel goed te lopen. Over Dortmund en Barcelona maak ik mij niet zoveel zorgen. PSV gaat moeizaam, maar Lyon en CSKA hebben nog wat goed te maken. Polen is nog weinig te zeggen, als die de komende 2 wedstrijden winnen zal dat ook rust in de bet moeten geven. Ik denk dat we er wel iets beter voor staan dan de vorige tussenstand, maar het moet echt nog beter gaan met een drietal teams.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.