Spring naar bijdragen

€ 100.000 OneTime sportbet


Dopey

Aanbevolen berichten

We zijn weer een maandje verder, tijd voor een nieuwe update. De bets waar het om draait zijn:

PSV kampioen @2.25

PSV stond tijdens onze laatste update 5 punten achter koploper Feyenoord. Inmiddels zijn dit er 6 geworden en lijkt Ajax in mijn ogen nu de grootste kanshebber om de titel te winnen. PSV krijgt weinig doelpunten tegen, maar het probleem ligt hem vooral bij het scoren. Als je niet scoort kan je niet winnen ;). Hopen dat ze tijdens de winterstop wat versterking erbij gaan halen om hier wat aan te doen. Voor alsnog kan het nog, al acht ik de kans op dit moment niet groot in zolang ze in deze vorm verkeren. Komende week krijgen ze Eagles thuis terwijl Feyenoord een pittige uitwedstrijd gaat krijgen bij AZ. Mooi moment on wat punten dichterbij te komen

Juventus kampioen @1.40

Juventus stond tijdens onze laatste update 4 punten voor op de nr 2 en dat is op dit moment niet veranderd. Sinds de update hebben ze 5 vd 6 wedstrijden gewonnen en werd de uitwedstrijd bij Genoa wel redelijk verrassend verloren met 3-1. Geen reden voor paniek, want vind ze goed in vorm en het sterkste selectie van de Serie A hebben.

Barcelona kampioen @1.75

Real stond tijdens de vorige update op 1 punt voorsprong en helaas is dit inmiddels uitgelopen naar 6. Afgelopen weekend stond de kraker thuis tegen Real op het programma en helaas wist Real in de laatste minuut de gelijkmaker te scoren. Het is bij Barcelona nog een beetje zoeken naar de vorm en hebben wat pech gehad met de blessure van Iniesta. Zijn afwezigheid was duidelijk te merken bij Barcelona en laten we hopen dat de wedstrijden weer makkelijk gewonnen gaan worden.

Celtic kampioen @1.30

Celtic lijkt al binnen, 8 punten voor met 3 wedstrijden minder zelfs. Het moet heel gek lopen als Celtic geen kampioen gaat worden.

Borussia Dortmund top 2 @1.50

Tijdens de laatste update had Dortmund 6 punten minder dan concurrent Bayern Munchen. Ondanks hun overwinning op Bayern zijn de punten nog steeds op 6 gebleven. Alleen lijkt er een Leicester City sprookje bezig te zijn in Duitsland met een voetbal team wat luistert naar de naam Leipzig. Dit team is na 13 wedstrijden heel verrassend koploper en staat 3 punten voor op Bayern en 9 op Dortmund. Pittige klus dus om die weer met beide voeten aan de grond te krijgen.

CSKA Moskou top 2 @1.75

De bet in Rusland liep niet echt lekker tijdens onze vorige updates, maar daar is nu gelukkig wat positieve verandering in gekomen. Tijdens de vorige update stond CSKA 9 punten achter koploper Spartak en dat zijn er nu inmiddels 5 met 1 wedstrijd minder geworden. Spartak lijkt zoals ik toen al schreef te sterk te zijn dit seizoen, die moeten we los laten. We richten ons op Zenit en die stonden de laatste keer 6 punten voor. Ook hier heeft CSKA goede zaken mee gedaan en er 3 punten vanaf gesnoept. De achterstand is dus nu nog maar 3 punten. Er is nu 3 maanden winterstop en vervolgens beginnen ze gelijk met de kraker thuis tegen Zenit. Die wedstrijd winnen en we zijn weer op de goede weg met deze bet.

Lyon top 3 @1.50

Zoals jullie vorige keer hebben kunnen lezen ging het met Lyon niet zo best in de Franse competitie. En hier is nog niet veel aan veranderd. Daar waar ploegen als Nice, Monaco en PSG punten pakken laat Lyon punten liggen. Inmiddels is de achterstand op koploper Nice opgelopen tot 14 punten met 1 wedstrijd minder. Deze inhaalwedstrijd werd afgelopen weekend gestaakt door een vuurwerk incident bij een 1-0 achterstand. Het is dus te hopen dat de Franse Voetbalbond de drie punten aan Lyon cadeau gaan geven. De hoop is nog steeds gevestigd dat één van die drie ploegen een moeilijke periode tegemoet gaat krijgen.

Chelsea top 4 @1.57

Tijdens de laatste update was Chelsea bezig met een goede reeks en dat hebben ze ook afgelopen periode goed voortgezet. Ze  zijn inmiddels koploper geworden met al 7 punten voor op de nummer 5, dus dat verloopt prima.

Bij de overige twee WK kwalificatie bets zijn er geen wedstrijden gespeeld, en dus niks aan de stand gewijzigd.

Belgie groepswinnaar WK kwalificatie groep @1.35

De bet voor Belgie loopt op schema, want ook Bosnie werd thuis met grote cijfers 4-0 verslagen. Ze staan nu aan kop met 9 uit 3 en hebben evenveel punten als Griekenland.  Ik kan mij niet voorstellen dat die nog onze bet in gevaar kunnen brengen.

Polen groepswinnaar WK kwalificatie groep @2.75

Ook Polen heeft de belangrijke duel tegen de concurrent gewonnen. Denemarken werd thuis met 3-2 verslagen en op dit moment is Montenegro nog de koploper in deze Poule. Het verschil zit hem in het doelsaldo, want beide staan op 7. Dat ze dus nu al 4 punten voorsprong hebben op Denemarken ben ik el blij mee, maar het gaat nog een beetje moeizaam. Ik zal straks beter slapen als ze bij de volgende update 4 punten voorsprong op de rest hebben. Qua odds is dit de moeilijkste keuze geweest, maar tot op heden hebben we dus niks te klagen.

Kort samengevat lijken de bets met Juventus, Celtic, Chelsea en Belgie zonder problemen te verlopen. CSKA heeft een goede inhaalslag geslagen en PSV moet na de winterstop even goed aan de bak. Barcelona 6 punten is nog te doen, maar Dortmund en Lyon lijken het zwaarst te hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 uur geleden zei jordi22:

Zelf heb ik PSV kampioen, Chelsea top 4 en Juventus kampioen op 1 weddenschap. Hopelijk doet PSV het beter de komende wedstrijden, maar ben er bang voor :(

Juve en Chelsea kun je alvast goed afvinken, maar PSV wordt moeilijk. Ik heb gelukkig bij mijn meeste bets zowel PSV als Ajax genomen. Hoeveel heb je erop geplaatst?

bewerkt door Dopey (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...

De winterstop is ingegaan, dus een goed moment voor een nieuwe update. De bets waar het om draait zijn:

PSV kampioen @2.25

Na het gelijke spel gisteren tegen concurrent Ajax is het verschil met koploper Feyenoord opgelopen tot 8 punten. Qua verdediging lijkt het wel prima te staan, maar het scoren blijft moeilijk voor PSV dit seizoen. Hierdoor werd er 0-0 bij Roda JC en Willem II gespeeld, 4 hele dure punten.

Juventus kampioen @1.40

Juventus heeft afgelopen weekend de thuiswedstrijd tegen concurrent AS Roma met 1-0 gewonnen. Hiermee lijkt het vrijwel duidelijk dat Juventus nog steeds heerst in de Serie A. Hun voorsprong is opgelopen tot 7 punten.

Barcelona kampioen @1.75

Na de lucky doelpunt van Ramos in de slotfase van de wedstrijd tegen Barcelona flikt ie het opnieuw. Dit keer was het de winnende tegen Deportivo na een 0-2 achterstand. Zo zie je maar dat zijn twee doelpunten Real 5 punten verschil met Barcelona heeft opgeleverd in ons nadeel. Inmiddels is Iniesta weer terug bij Barcelona en is dat direct te merken aan de resultaten. Verschil is op dit moment 3 punten, maar Real heeft wel één wedstrijd minder.

Celtic kampioen @1.30

Celtic stond tijdens onze vorige update op 8 punten voor met 3 wedstrijden minder. Inmiddels is dit nog verder uitgelopen tot 11 en 2 wedstrijden minder. Ik reken deze sowieso al goed.

 

Borussia Dortmund top 2 @1.50

Het sprookje van Leipzig duurt helaas nog voort. Al beginnen ze wel lichtjes hier en daar wat scheurtjes te laten zien zoals een nederlaag bij Ingolstadt. Helaas kan Dortmund daar niet van profiteren en lopen ze nog steeds mistappen te maken. De laatste twee wedstrijden werden beide gelijk gespeeld. Aanvaller Aubameyang gaan ze de komende periode missen vanwege de Africa Cup, dus dat wordt gaat moeilijk worden voor ons.

CSKA Moskou top 2 @1.75

De In Rusland is er geen verandering aangezien ze nog in de winterstop zitten.

Lyon top 3 @1.50

Lyon schijnt de goede weg omhoog te hebben gevonden. Van de laatste 6 wedstrijden werden er maar liefst 5 gewonnen. Afgelopen wekeend was de overwiining bij PSG uit wel het mooiste cadeau. Hierdoor is het verschil met PSG tot 5 punten gekomen, maar hebben ze nog steeds  de gestaakte wedstrijd om in te halen. Stiekem hoop ik dat de bond de punten aan Lyon gaat geven zodat we na de winterstop nog kans maken voor de top 3 klassering.

Chelsea top 4 @1.57

Daar waar we in het begin zorgen maakte over deze bet lijkt het nu compleet de andere kant te zijn omgeslagen. Chelsea lijkt nu titelkandidaat nummer 1 te zijn geworden en de voorsprong op de nummer 5 is uitgelopen naar 10 punten. Denk dat we over deze bet ook geen zorgen meer hoeven te maken.

 

Bij de overige twee WK kwalificatie bets zijn er geen wedstrijden gespeeld, en dus niks aan de stand gewijzigd.

Belgie groepswinnaar WK kwalificatie groep @1.35

De bet voor Belgie loopt op schema, want ook Bosnie werd thuis met grote cijfers 4-0 verslagen. Ze staan nu aan kop met 9 uit 3 en hebben evenveel punten als Griekenland.  Ik kan mij niet voorstellen dat die nog onze bet in gevaar kunnen brengen.

Polen groepswinnaar WK kwalificatie groep @2.75

Ook Polen heeft de belangrijke duel tegen de concurrent gewonnen. Denemarken werd thuis met 3-2 verslagen en op dit moment is Montenegro nog de koploper in deze Poule. Het verschil zit hem in het doelsaldo, want beide staan op 7. Dat ze dus nu al 4 punten voorsprong hebben op Denemarken ben ik el blij mee, maar het gaat nog een beetje moeizaam. Ik zal straks beter slapen als ze bij de volgende update 4 punten voorsprong op de rest hebben. Qua odds is dit de moeilijkste keuze geweest, maar tot op heden hebben we dus niks te klagen.

Wederom kort samengevat lijken de bets met Juventus, Celtic, Chelsea en Belgie zonder problemen te verlopen. Dortmund en PSV lijken de twee grote boosdoeners te gaan worden. Dortmund staat inmiddels 10 punten achter en PSV 9. Terwijl CSKA en Barcelona een kleine achterstand hebben goed te maken van 3 punten. Zij mogen dus vol aan de bak na de winterstop.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 maand later...

De winterstop is gelukkig achter de rug en we zijn inmiddels weer een paar wedstrijden verder. We gaan dus even een nieuw blik werpen op de lopende seizoensbets.

PSV kampioen @2.25

PSV heeft met het terug huren van van Ginkel goede zaken gedaan tijdens de winterstop, en daarmee lijken ze weer op de goede rails te rijden. Toch blijft koploper Feyenoord en concurrent Ajax ook winnen, dus is het verschil niet kleiner geworden. Het gat met Feyenoord is nog steeds 8 punten en er wacht nog een onderlinge duel in Rotterdam ze te wachten. Ik zie dit helaas niet mer gebeuren, en ban bang dat we deze mogen afschrijven.

Juventus kampioen @1.40

 

Juventus wint vrijwel alle wedsrijden en zo nu en dan mogen ze ook een verlies zoals tegen Fiorentina permitteren. Het gat op de nummer 2 is 6 punten met één wedstrijd minder. Wat mij betreft gaat Juve dit niet uit handen geven.

Barcelona kampioen @1.75

Barcelona blijft sukkelen terwijl Real de wedstrijden gewoon wint. Het gat is 1 punt, maar Real heeft 2 wedstrijden minder. Ik ga er vanuit dat ze die beide gaan winnen, en dan kom je op en verschil van 7 punten. De competitie is nog erg lang, maar Barca mag wel even aan de bak.

Celtic kampioen @1.30

Celtic stond tijdens onze vorige update op 11 en 2 wedstrijden minder.  Inmiddels staan ze nu op 27 punten en 1 wedstrijd meer. Celtic is kampioen!

Borussia Dortmund top 2 @1.50

Het sprookje van Leipzig duurt helaas nog steeds voort. Na 19 wedstrijden staan ze nog maar 4 punten achter koploper Bayern Munchen. Helaas laat Dortmund nog steeds teveel punten liggen om dichterbij Leipzig te komen. Afgelopen weekend was het Dortmund vs Leipzig en gelukkig was de winst voor ons. Dit brengt ons het verschil tot 8 punten. Blijft mogelijk, maar wordt moeilijk.

CSKA Moskou top 2 @1.75

De In Rusland is er geen verandering aangezien ze nog in de winterstop zitten. CSKA staat op 3 punten achter de nummer 2 Zenit.

Lyon top 3 @1.50

Lypn was tijdens de vorige update goed bezig, maar die kunnen we nu afschrijven. Het verschil bedraagt op dit moment 12 met 1 wedstrijd minder. Ik heb er geen vertrouwen in helaas.

Chelsea top 4 @1.57

Chelsea is titelkandidaat nummer 1 geworden en de voorsprong op de nummer 5 was 10 punten. Nu een paar wedstrijden verder is de voorsprong uitgelopen naar 13 punten. Ik tel deze ook alvast goed.

 

Bij de overige twee WK kwalificatie bets zijn er geen wedstrijden gespeeld, en dus niks aan de stand gewijzigd.

Belgie groepswinnaar WK kwalificatie groep @1.35

De bet voor Belgie loopt op schema, want ook Bosnie werd thuis met grote cijfers 4-0 verslagen. Ze staan nu aan kop met 9 uit 3 en hebben evenveel punten als Griekenland.  Ik kan mij niet voorstellen dat die nog onze bet in gevaar kunnen brengen.

Polen groepswinnaar WK kwalificatie groep @2.75

Ook Polen heeft de belangrijke duel tegen de concurrent gewonnen. Denemarken werd thuis met 3-2 verslagen en op dit moment is Montenegro nog de koploper in deze Poule. Het verschil zit hem in het doelsaldo, want beide staan op 7. Dat ze dus nu al 4 punten voorsprong hebben op Denemarken ben ik el blij mee, maar het gaat nog een beetje moeizaam. Ik zal straks beter slapen als ze bij de volgende update 4 punten voorsprong op de rest hebben. Qua odds is dit de moeilijkste keuze geweest, maar tot op heden hebben we dus niks te klagen.

Samengevat moet Barcelona, Lyon, PSV  en Dortmund nu alles of niets voor ons gaan spelen. Chelsea, Juventus en Celtic reken ik al goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 maand later...

Met nog een paar wedstrijden te gaan in de competitie is het weer tijd voor een update. In dit geval wordt het de laatste update aangezien het nu wel vrij duidelijk is dat we deze bet niet gaan winnen. De volgende post zal dan een eindresultaat gaan worden. Maar we gaan eens kijken hoe dicht we erbij zaten.

PSV kampioen @2.25
Deze was vrij kansloos, Feyenoord speelt een ontzettend goed seizoen en is wat mij betreft de terechte kampioen. Met nog 6 punten voor op Ajax en een veel betere doelsaldo ga ik er vanuit dat ze dit niet meer uit handen gaan geven. PSV Staat daar weer achter met 2 op Aajx en dus 8 op Feyenoord.

Juventus kampioen @1.40
De zwart witten laten ook dit seizoen zien dat ze de sterkste van Italie zijn. De voorsprong op de concurrenten bedraagt 8 punten op AS Roma en maar liefst 10 op de nummer 3 Napoli. Die gaan dit zeker niet meer uit handen geven , maar nu was deze bet met een odds van 1.40 nou niet echt zo spannend.

Barcelona kampioen @1.75
Ohohoh wat heb ik mijn haren uit mijn kop lopen trekken. De bet leek lang kansloos te worden totdat Real Madrid die op dat moment 7 punten voorsprong hadden, punten ging verliezen. Een verloren wedstrijd bij Valencia en een gelijkspel thuis tegen Las Palmas zorgde ervoor dat de spanning weer terug kwam. Barcelona werd tijdelijk nog zelfs koploper, al hadden ze op dat moment 1 wedstrijd meer. Lang duurde de pret niet aangezien want bij Deportivo ginge nze vervolgens met 2-1 onderuit. Het verschil bedraagt weer 2 punten achterstand met zelfs één wedstrijd meer.

Celtic kampioen @1.30
Hetzelfde geldt voor Celtic die met 1.30 veruit de grootste favoriet was voor de titel. De voorsprong bedraagt 25 punten op de nummer 2 Aberdeen en ruim 33 punten op aartsrivaal Glasgow Rangers. Nu is het zo dat ze in Schotland al een paar jaar ook een Kampioensronde spelen. Dat betekent dat de top 6 die zich daarvoor kwalificeren nog uit mogen maken wie er kampioen gaan worden. Men speelt dan dus nog 5 wedstrijden en die punten worden meegenomen met de oude punten. Nu is het zo dat Celtic vanwege deze gigantische voorsprong natuurlijk niet meer in te halen is.

Borussia Dortmund top 2 @1.50
Het sprookje van Leipzig begint in elkaar te vallen. Ze hebben het erg lang volgehouden met zelfs nog geroken aan het kampioenschap. Tijdens de laatste update was het verschil tussen Leipzig en Dortmund 8 punten. Dat is inmiddels teruggedrongen tot 3 punten waarbij Dortmund ook een veel betere doelsaldo heeft. Inmiddels is de topscorer van Leipzig ook geblesseerd geraakt waardoor hij enkele weken uitgeschakeld zal zijn. Ik verwacht dat Dortmund tijdens deze laatste fase van de competitie er nog alles aan zal doen om die tweede plek te gaan bemachtigen, al maakt een 2de of 3de positie ook geen verschil voor ze uit.

CSKA Moskou top 2 @1.75
De competitie is inmiddels twee weken weer bezig en de 3 punten achterstand van CSKA op Zenit is rechtgetrokken. Beide teams staan op 39 punten en met 6 punten meer staat Saprtak nog aan kop. Ze hebben daar nog 10 wedstrijden te gaan, dus kan nog van alles gebeuren.

Lyon top 3 @1.50
De meest tegenvallende bet die ik gepakt heb is Lyon top 3. Lyon behoort tot één van de sterkste ploegen van Frankrijk en vaanf 2002 wonnen ze zelfs zeven maal de titel op rij. Ik had PSG sowieso een plekje gegeven als als één van de overige teams die in de top 3 zou eindigen, maar dat Lyon daar ver achter zou staan op dit moment had ik nooit verwacht. Het verschil met de nummer 3 Nice bedraagt 14 punten met 1 wedstrijd minder. Wat mij betreft is dat vooral t te danken aan een aantal factoren. Ten eerste speelt Monaco dit seizoen de sterren van de hemel. Zowel nationaal als international draaien ze een erg goed seizoen. Ze staan op dit moment eerste in de competitie met 3 punten voorsprong op PSG. Monaco heeft 87 doelpunten gemaakt wat neer komt op een gemiddelde van 2.9 per wedstrijd. Ik hoop eerlijk gezegd dat ze kampioen worden, ze hebben het verdiend. Verder heeft Nice een prima transfer gemaakt door Balotelli te halen. Samen met collega aanvaller Plea zijn ze goed voor 21 doelpunten wat hun op dit moment recht geeft p[ een derde positie CL voorronde. En als we puur kijken wat er mis is gegaan bij Lyon, dan zou ik mijn vinger zetten op de afwezigheid van topaanvaller Lacazette. Lyon heeft met name in de begin van de competitie het een lange periode zonder hem moeten doen en dat heeft ze veel punten gekost. Inmiddels staat de teller van de aanvaller op 23 doelpunten, maar heeft dat niet genoeg punten opgeleverd om die 3de positie te heroveren.

Chelsea top 4 @1.57
Dat Chelsea met Conte als nieuwe trainer een gooi zou doen naar een top 4 positie was voor mij geen discussie. Maar dat ze met 10 wedstrijden voor het einde van de competitie op een riante voorsprong van 10 punten p[ de nummer 2 zouden staan verrast mij enorm. De voorsprong voor onze bet bedraagt 17 punten, ook hier zie ik ze dit niet meer uit handen geven. Mocht dit wel gaan gebeuren vreet ik echt letterlijk mijn schoen op.

Belgie groepswinnaar WK kwalificatie groep @1.35
Gisteren zijn de kwalificatie wedstrijden weer van start gegaan. Laten we de uitslag van het Nederlands Elftal maar snel vergeten en overgaan naar onze Zuiderburen Belgie. Gisteren stond de belangrijke duel thuis tegen concurrent Griekenland op het programma. Helaas hebben ze deze niet weten te winnen, maar zelfs in de slotfase een gelijkspel weten eruit te halen. De voorsprong bedraagt nog 2 punten, maar door deze draw blijft het nog voorlopig even spannend.

Polen groepswinnaar WK kwalificatie groep @2.75
Vandaag staat voor Polen een uitwedstrijd tegen de huidige nummer 2 Montenegro op het programma. Willen ze die eerste plek behouden mogen ze deze wedstrijd niet verliezen. Bovendien staat Denemarken daar weer achter met 4 punten, al hebben zij een pittige wedstrijd bij Roemenie. Mocht Polen deze wedstrijd zelfs winnen bij Montenegro komen ze op 6 punten en lijkt de bet wel bijna binnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.