Spring naar bijdragen

november 2023


retep32

Aanbevolen berichten

Misschien kunnen we het iets meer on-topic houden, want ik mis een beetje overzicht :D

Ik weet niet of hij al was gemeld, maar Circus heeft weer een 10 euro free bet die je kunt scoren als je 20 euro inzet op Man City - Liverpool (min. odds 1.60). Blijft een mooie actie, is bijna moeilijk om geen geld op te verdienen als je 'm altijd meepakt.

  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei 1299:

Mogelijk bij jullie ook het geval, Betcity heeft hele legio accounts een bonusblokkade gegeven, veel mensen hebben de vrijdag stortingsbonus niet meer gehad. Jammer want ze hebben prima bonussen.

Hier ook een blokkade, nog minder redenen om bij betshittie te gaan spelen. Misschien kan @BetCity Helpdesk er iets over zeggen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minutes ago, Guybrush said:

Leuke Advent promo bij JACKS......... niet dus .......... Kambi laat mij niet eens een tientje inzetten op Perez haalt het podium, te bizar voor woorden.

Bekend issue. 
Wellicht lukt het wel door een tientje te zetten op podium Norris Leclerq of Russell, die staan lager genoteerd maar wel boven 1,50.
image.png.1f4a6f943fdae20438f89c681e8033d3.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.