Spring naar bijdragen

Onetime Oudejaarstrekking Poule 2023


LangeRuud

Aanbevolen berichten

Bedankt @LangeRuud voor het regelen. Ik blijf genieten van de gedachte dat het eventueel zou kunnen. Die bus naar Rijswijk.

Overigens heeft het Primera filiaal waar ik altijd mijn losse loten koop, en waar vorig jaar de 30 miljoen gevallen is, dit jaar veel meer loten verkocht.

Ik was helaas net effe te vroeg met mijn aankoop. Maar dromen is mooi. Volgend jaar graag weer een poule.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 3-1-2024 om 12:12 zei luckylady:

Geen slechte score! Bedankt voor het regelen Ruud, was toch weer een mooi avontuur! Op naar de 2000 loten in 2024 😉

Mooi doel, maar dan zal ik wel een administratiekantoor gaan inhuren hoor! :D

2 uur geleden zei Gokholtante:

Bedankt @LangeRuud voor het regelen. Ik blijf genieten van de gedachte dat het eventueel zou kunnen. Die bus naar Rijswijk.

Overigens heeft het Primera filiaal waar ik altijd mijn losse loten koop, en waar vorig jaar de 30 miljoen gevallen is, dit jaar veel meer loten verkocht.

Ik was helaas net effe te vroeg met mijn aankoop. Maar dromen is mooi. Volgend jaar graag weer een poule.

Die bus gaat er ooit komen...

en volgend jaar uiteraard gewoon weer een poule!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iedereen die heeft deelgenomen aan de Onetime Oudejaarsloterij Poule 2023, nogmaals bedankt!
Zojuist de laatste uitbetaling verricht, dus we kunnen ons vol focussen op de trekking aan het einde van dit jaar!
Als het goed is heeft @TheGreatOne gister het e.e.a. geïnstalleerd waardoor de trekkingen gemanipuleerd kunnen worden

Verstuurd vanaf mijn SM-G990B met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 11-1-2024 om 13:18 zei LangeRuud:

Iedereen die heeft deelgenomen aan de Onetime Oudejaarsloterij Poule 2023, nogmaals bedankt!

Zojuist de laatste uitbetaling verricht, dus we kunnen ons vol focussen op de trekking aan het einde van dit jaar! :P

Bedankt voor het organiseren! Ik hoop dat je een leuk prijsje pakt met de clubpunten, of doe je daar niet aan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...
Op 13-1-2024 om 08:02 zei TV78:

Bedankt voor het organiseren! Ik hoop dat je een leuk prijsje pakt met de clubpunten, of doe je daar niet aan?

Heel af en toe als ik daar toevallig terechtkom en ze hebben iets leuks... maar zit niet echt in het systeem om dat te checken moet ik eerlijk zeggen.

Op 14-1-2024 om 08:03 zei RoveR:

Koningsdag beuker?

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
 

Voel je vrij die te organiseren; ik hou het qua organisatie bij de Oudejaars! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.