Spring naar bijdragen

Condoleance Jaap - Dobbelsteen


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

In memoriam Jaap - Dobbelsteen

Vanavond ontvingen we verdrietig nieuws. Jaap, ook bekend als Dobbelsteen op ons Onetime Forum, is gisteren, 7 december 2023, overleden. Dit nieuws raakt ons persoonlijk, en we willen via deze weg onze condoleances aanbieden aan zijn nabestaanden.

Jaap was ons oudste en een van de meest actieve forumleden in de geschiedenis van Onetime. We zijn hem dankbaar voor zijn bijdragen en indrukwekkende denkwijze.

We zullen Dobbelsteen missen.

* 2 april 1935
† 7 december 2023

 

@dobbelsteeninterview van afgelopen september: https://www.onetime.nl/nieuws/interview-dobbelsteen/

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Sad 4
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jeetje, ik had al zo'n voorgevoel, hij was al een tijdje niet meer op het forum geweest. Dobbelsteen was volgens mij een kranige kerel met rotsvaste overtuigingen. Het forum zal hem missen en zeker ook de reuring die hij altijd gaf. Nou Jaap, hoop dat ze daarboven een mooie roulette tafel voor je klaar hebben gezet. Mooi interview, trouwens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bah wat een verdrietig nieuws. Toevallig dacht ik er twee dagen geleden nog aan dat het stil was vanuit Dobbelsteen. Ik was al bang voor dit nieuws. 
gecondoleerd aan alle nabestaanden. Dat de gedachte aan Jaap altijd mag blijven bestaan. 
het recente interview vond ik het mooiste stuk ooit op OneTime geschreven.  Nogmaals complimenten daarvoor, het heeft Jaap denk ik ook nog een geweldige dag opgeleverd. 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoewel onze discussies soms stevig waren en we het nooit eens zijn geworden, hebben juist deze discussies me geholpen om de wiskundige zaken achter de roulette steeds beter uit te leggen en weet ik zeker dat lezers van de discussies betere inzichten over het roulettespel hebben gekregen. Sterkte aan de nabestaanden.

  • Like 5
  • Thanks 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.