Welkom bij Onetime
Wat is je leeftijd?
Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.
De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.
- 0
Vraag
Reiziger30
Vaker gespeeld op betspino, 2 uitbetalingen in het verleden na 3 werkdagen ontvangen.
Maar nu wacht ik sinds 28 december op een uitbetaling, inmiddels 2 weken verder. Ik houd iedere dag contact via de whatsapp en komen met telkens andere smoesjes, vertraging,feestdagen etc etc..
ik heb niet met bonus geld gespeeld, kyc is voltooid, eerder al betalingen ontvangen
wie o wie kan mij helpen? Ben bereid een deel van mijn winst af te staan als iemand mij kan helpen
Top Posters For This Question
35
19
15
14
Populaire dagen
jul 1
19
jan 12
13
feb 27
13
feb 28
11
Top Posters For This Question
Gokhan Yilmaz 35 posts
Sten22 19 posts
TheGreatOne 15 posts
Reiziger30 14 posts
Populaire dagen
jul 1 2024
19 posts
jan 12 2024
13 posts
feb 27 2024
13 posts
feb 28 2024
11 posts
Populaire berichten
AC32
Zoals beloofd hierbij nog een update. Gewoon wederom na 3 dagen uitbetaald gekregen (gelukkig)!
Gokhan Yilmaz
Uiteindelijk is alles wel binnen, ze zijn wel slim in het uitstellen en ondervragingen wat niet nodig is zoals meerdere mensen op 1 ip adres dat zou niks uit moeten maken( ieder zn account) verder heb
pokerinfo
@SonnaIk heb net @TheGreatOne gesproken,hij had vanmorgenvroeg even de RODE telefoon voor je gebruikt. Neem dus even contact met hem op voor de sushi
172 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.