Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

51 minuten geleden zei Gokhan Yilmaz:

Nog steeds pending, mijn id controle is wel goed gekeurd, nu dag 7, er zou send moeten opstaan deze week. Ik wacht. En bij jou?

Ook nog niks de vrouw waarmee ik praate zei dat het 2 of 3 dagen zou duren en dat ze zou proberen het proces te laten versnellen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei Sten22:

Ook nog niks de vrouw waarmee ik praate zei dat het 2 of 3 dagen zou duren en dat ze zou proberen het proces te laten versnellen

De vraag is of het een vrouw is :) verder is dat automatisch de antwoord die ze iedereen zo een beetje geven maar komt goed denk ik

Zojuist zei Gokhan Yilmaz:

De vraag is of het een vrouw is :) verder is dat automatisch de antwoord die ze iedereen zo een beetje geven maar komt goed denk ik

Bovendien stond er bij pending de datum van mijn aanvraag 22 feb dus, die is nu veranderd naar 28e, dus nu lijkt het alsof ik het de 28e heb aangevraagd. Maar goed... we wait bro

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Gokhan Yilmaz:

De vraag is of het een vrouw is :) verder is dat automatisch de antwoord die ze iedereen zo een beetje geven maar komt goed denk ik

Bovendien stond er bij pending de datum van mijn aanvraag 22 feb dus, die is nu veranderd naar 28e, dus nu lijkt het alsof ik het de 28e heb aangevraagd. Maar goed... we wait bro

Mijn withdrawal is zojuist naar sent eggssn en zr zegt dat het in de komende dagen zou moeten gestort worden

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Gokhan Yilmaz:

Dan komt het idd goed als er sent staat, zal het komend week erop staan,de mijne nog niet natuurlijk want ze blijven hopen dat ik annuleer en opmaak

Mijn geld is vandaag op me rekening gegooit dus weet niet waroom ze zo lang wachten met jou

Zojuist zei Sten22:

Mijn geld is vandaag op me rekening gegooit dus weet niet waroom ze zo lang wachten met jou

Alleen ben ook weer met nieuw geld doorlopen gokken en heb nu ookal 3000 euro op me account er weer bij staan 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

42 minuten geleden zei Sten22:

Mijn geld is vandaag op me rekening gegooit dus weet niet waroom ze zo lang wachten met jou

Alleen ben ook weer met nieuw geld doorlopen gokken en heb nu ookal 3000 euro op me account er weer bij staan 

Oke netjes ik zou zeggen even stoppen en 3k uitbetalen, kijken hoe ze bij jou doen met 3k ipv 750, je hebt ook geen id controle gehad zoals mij, wel gaat het bij mij om 14k ik denk dat dat ook de reden is dat zr zolang mogenlijk uitstellen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

44 minuten geleden zei Gokhan Yilmaz:

Oke netjes ik zou zeggen even stoppen en 3k uitbetalen, kijken hoe ze bij jou doen met 3k ipv 750, je hebt ook geen id controle gehad zoals mij, wel gaat het bij mij om 14k ik denk dat dat ook de reden is dat zr zolang mogenlijk uitstellen

Ja dat lijkt me ook duurt gewoon wat langer denk ik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Gokhan Yilmaz:

Laat je me weten of je 3k hebt uitbetaald en hoe dat verloopt? 

Uhm het is 7k geworden maar kan maar maximaal 5k uitbetalen in die withdrawal dus heb 2 withdrawals een van 5k een van 2k dus ben benieuwd ga geduld moeten hebben

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uiteindelijk is alles wel binnen, ze zijn wel slim in het uitstellen en ondervragingen wat niet nodig is zoals meerdere mensen op 1 ip adres dat zou niks uit moeten maken( ieder zn account) verder hebben ze mij tot 14k wel uitbetaald wie weet een ton zouden ze niet doen mischien, ondanks alles het beste is niet spelen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei TheGreatOne:

Ik zie de sushi bakken wel verschijnen mannen 🙂

Als ik me geld krijg krijg je een avondmaaltje hoor

1 uur geleden zei Gokhan Yilmaz:

Stuur maar een prive bericht dan krijg je van mij een cadeau :)

Dus je hele 14k is uitbetaald dus mijn 4k moet ook wel lukken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

34 minuten geleden zei Sten22:

Als ik me geld krijg krijg je een avondmaaltje hoor

Dus je hele 14k is uitbetaald dus mijn 4k moet ook wel lukken?

Als ze 14k uitbetalen doen ze 4k zeker wel geen zorgen. Sites maken zowiezo duizenden tot tonnen in korte tijd daarom betalen ze uit, maar ik denk dat je wel zorgen moet maken als je een mega bedrag wint, ik zou zeggem betaal uit speel niet, als je crux hebt hou het bij een TOTO in vullen bij de jumbo bv :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.