Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Hi allemaal,

Wat ben ik BLIJ om te zien dat dit forum bestaat en ik niet de enige ben met idiote ervaringen met Betspino! 
Ik ga jullie de meeste details besparen… maar ik heb dus ook een withdrawal gedaan. Bedrag van €3800, dus best wel wat centjes. Na het lezen van de gesprekken op dit forum heb ik de withdrawal geannuleerd en mijn iBan ook ingevuld bij account number. Thanks voor de tip dus! 😁

Ik heb dit pas net gedaan (16 maart 2024) en hij staat uiteraard nu nog op pending, maar ik houd jullie graag op de hoogte. Ik verwacht niet dat er in het weekend iets gebeurt dus het zal maandag of dinsdag zijn. Ik ga het dagelijks bijhouden. 
 

Ps, mag ik ook gebruik maken van jullie hulp in ruil voor sushi?😋 

 

Fijne dag alvast allemaal!
 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minutes ago, TheGreatOne said:

Warm welkom Sonna 🙂 een mooi bedrag en dit gaat wel goed komen. Blijf geduldig, niet meer annuleren en zeker niet spelen!

En sushi smaakt altijd en raak ik de rode telefoon emoji3513.png voor aan emoji56.png

Onwijs bedankt! ☺️ voor nu blijf ik duimen 🤞🏼 en ik zal niet meer spelen totdat ik mijn geld netjes heb ontvangen. Ik houd je op de hoogte!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weer even een kleine update over mijn withdrawal op Betspino!

Ik heb dit weekend regelmatig de status van mijn withdrawal gecheckt. Het bleef op “pending” staan. Net weer gecheckt (17 maart, 23:44) en hij staat op “sent”! Ik heb vooralsnog geen mails gehad, er is niet om ID checks gevraagd dus fingers crossed!🤞🏼 zou ik het dan toch sneller krijgen dan ik dacht? Sent betekent dat het is overgemaakt, toch? Ik ben benieuwd en zal updates geven! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weken later...

Hier ook slechte ervaringen met Betspino, na een aantal dagen de KYC doorstaan en uiteindelijk een uitbetaling ontvangen… 

vervolgens na opnieuw storten tijdens een live roulette spel account ineens geblokkeerd met als reden 5x teveel proberen in te loggen met verkeerde gegevens..

in de chat met de zogenaamde vip manager wordt je constant verwezen naar t feit dat de administratie mijn account heeft geblokkeerd zonder reden op te geven en geeft aan dat de blokkade niet onderhandelbaar is … iemand een idee hoe verder ? Er staat nog gewoon geld op mijn account 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 7-4-2024 om 13:04 zei Waggie:

Hier ook slechte ervaringen met Betspino, na een aantal dagen de KYC doorstaan en uiteindelijk een uitbetaling ontvangen… 

vervolgens na opnieuw storten tijdens een live roulette spel account ineens geblokkeerd met als reden 5x teveel proberen in te loggen met verkeerde gegevens..

in de chat met de zogenaamde vip manager wordt je constant verwezen naar t feit dat de administratie mijn account heeft geblokkeerd zonder reden op te geven en geeft aan dat de blokkade niet onderhandelbaar is … iemand een idee hoe verder ? Er staat nog gewoon geld op mijn account 

Praat met de vip manager dat je je account wilt deblokkeren, dat je open staat om jezelf te identificeren en dit geen reden kan zijn voor een permanente blokkade. Hopenlijk heb je niet superveel op je account, advies is om er nooit meer op te spelen. Smoesjes hebben ze zat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.