Spring naar bijdragen

Ervaringsgok poule 20€ p.p.


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

Ik ga zo de Double Ball roulette aanslingeren (filmen) en is voor de poule. Heb 66€ op mijn account staan dus dat wordt makkelijk rekenen. Ik ga in totaal 0.50€ inzetten op de dubbele nummers 1 en  8 (voor 0.25€) per stuk. 1 met de buren (1,25€) en zero spel (1,00€) en pak het lucky Onetime nummer 17 mee voor 0.25€ zodat ik per draai 3€ kwijt ben. Met 66€ kan ik dan minimaal 22 keer draaien (als we nul hitten). Bij 100€ of meer op het account stop ik of natuurlijk als de dubbel 1 of 8 uitkomt :-) 

 

Wish us luck.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je wel @TheGreatOne leuke actie dan wil ik ook wat terug doen voor de Ervaringsgok poule maar dan op mijn vakgebied.

Ik zal straks op Vincennes de Franse drafbaan twee paarden spelen voor €5,- winnend en plaats en de opbrengst daarvan zal ik in de poule storten in de hoop meer mensen gek te krijgen voor dit spelletje.

In de eerste koers 20.00 uur speel ik paard nr 1 The last ticket voor €5 W/P.

In de tweede koers 20.35 uur speel ik paard nr 15 A Nous Trois voor €5 W/P.

We gaan het meemaken......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.