Spring naar bijdragen

Ervaringsgok poule 20€ p.p.


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

Ik ga morgen een filmpje maken over Virtual Sports en ga spelen bij Betfair waar ze 7 gave games (sporten) hebben. Paarden race (met hindernis) Paarden race (normaal), voetbal, windhonden, motor racing, motor speedway en fietsen. Ik ga 5€ per wedstrijd in zetten en speel dus 7 verschillende games a 5€ (kan een combi bet zijn of op meerdere uitslagen maar in totaal 5€ per sport). Het kost ons maximaal 35€ als we niks winnen in die 7 wedstrijden of..... Persoonlijk ben ik een groot fan van virtual sports en speel het al sinds ik de eerste gokhal in Belgie bezocht in 1990 waar ze dit soort virtuele paarden wedden hadden. Uiteraard is het kansloos maar het is zo mooi gemaakt allemaal dat ik nu al zin heb om te gaan spelen :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb 5,50€ uit de pot gehaald om mee te doen met de El Gordo loterij poule: 

Zo doen de 19 deelnemers (aandelen) hier mee met 1 aandeel in deze poule van 4,3478% mee. Dit houdt in dat bij een geldprijs je recht heb op (0.2288%) van de totale prijzen poule. Stel we winnen een van de jackpots op een van onze 4 (1/10de) loten dan pak je toch nog ruim een ton netto mee per persoon ;-)  Onze lotnummers zijn (waar een 1 achter staat):

 

Schermafbeelding 2016-10-06 om 14.47.01.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Actuele poule stand: 586,15€ (laatste update) + 20€ Bacarrat - 20€ Caribbean Stud poker - 13€ Virtual Sports Gaming en -5.50€ voor de El Gordo loterij poule = 567,65€.

Ik ben van plan om de totale pot niet onder de 399€ (19 deelnemers x 21€) te laten zakken zodat iedereen toch een rendement heeft van 5% :-) 20€ + 1€ en deze zal ik dan ook binnenkort overmaken en hebben we een freeroll voor de rest van ruim 150€. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

49 minuten geleden zei TheGallant:

Dat lijkt me een goed plan

20€ en het dividend staat op jullie rekening. Met de rest ga ik gewoon door in de hoop natuurlijk meer betalingen naar jullie te kunnen doen.

 

Er zit nog precies 168,65€ in de poule en lopende de El Gordo loterij die al eraf gehaald is.

 

Ik ga zo maar eens een potje roulette spelen denk ik :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei TheGallant:

En filmen he! Misschien leuk om het jackpot systeem toe te passen?

Of zal ik gewoon weer Dubble Ball roulette gaan spelen? :-) Het Jackpot systeem is erg leuk maar kost veel klikwerk en heb maar kort tijd tijdens het inzetten (online). De repeat knop is voor mij ideaal hierin en daarna lekker praten met de croupiers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Double ball roulette

Ook bij deze video raken de balletjes elkaar ! 

Irritante gozer zit te spelen . Maar hij laat zien hoe  je de statistieken kan nakijken . Gelijk in het begin op 1';35 ".

Leuk om te zien hoe hij begon met 2 betjes op de double ball roulette "paardenrenbaan "  ( begin van het filmpje niet in deze link )  en aan het eind speelt hij de helft van de nummers. Hij lijkt dus niet op mij , Ik speel het liefst maar enkele nummers !

Maar hij laat lekker veel draaien aaneen zien omdat hij stukjes van de clip aan elkaar heeft geplakt . 

bewerkt door eurobsgame (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.