Spring naar bijdragen

Get the fack out of my house


Aanbevolen berichten

 

Vanaf aankomende maandag start er een gloednieuw programma met de titel 'get the fuck out of my house'. Een reality programma alla de gouden kooi.

Er worden 100 mensen opgesloten in een huis, waar normaliter plek is voor 4 personen. Diegene die dit twee maanden weet vol te houden wint de pot geld.

Iedere week wordt er een stemming gehouden onder de bewoners. Diegene die de meeste stemmen krijgt, wordt de huisbaas. Deze huisbaas gaat over de regie. Deze mag mensen wegsturen en gaat over het geld.

De pot die start met 100.000 euro wordt minder doordat alles wat men gebruikt, geld kost. Uitgaven zoals fruit zouden zo maar 200 euro kunnen kosten. Er moet dus heel bewust worden gekozen wat er wordt uitgegeven, zodat er aan het einde van de rit geld overblijft voor de winnaar.

Het zal een absurd programma worden waarin mensen tot het uiterste zullen gaan. Het kan worden gezien als een experiment.

Ik ga er zeker naar kijken, aangezien ik van dit soort programma's kan genieten. Ik kijk ook Utopia en ik schaam mezelf er niet voor

Wie gaat er nog meer kijken?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei TheGallant:

 

Vanaf aankomende maandag start er een gloednieuw programma met de titel 'get the fuck out of my house'. Een reality programma alla de gouden kooi.

Er worden 100 mensen opgesloten in een huis, waar normaliter plek is voor 4 personen. Diegene die dit twee maanden weet vol te houden wint de pot geld.

Iedere week wordt er een stemming gehouden onder de bewoners. Diegene die de meeste stemmen krijgt, wordt de huisbaas. Deze huisbaas gaat over de regie. Deze mag mensen wegsturen en gaat over het geld.

De pot die start met 100.000 euro wordt minder doordat alles wat men gebruikt, geld kost. Uitgaven zoals fruit zouden zo maar 200 euro kunnen kosten. Er moet dus heel bewust worden gekozen wat er wordt uitgegeven, zodat er aan het einde van de rit geld overblijft voor de winnaar.

Het zal een absurd programma worden waarin mensen tot het uiterste zullen gaan. Het kan worden gezien als een experiment.

Ik ga er zeker naar kijken, aangezien ik van dit soort programma's kan genieten. Ik kijk ook Utopia en ik schaam mezelf er niet voor emoji12.png

Wie gaat er nog meer kijken?

 

Bedankt voor de tip @theGallant . 

Het probleem met dit soort programma's is dat de mensen die hiervoor  tekenen en er aan mee gaan doen , geen idee hebben ( geen levenservaring ) hoe het is als er een persoon is in de groep die niet spoort , geen rekening houdt met anderen . Hoe zo iemand de sfeer kan verpesten . En niet alleen de sfeer , maar ook  het moraal , de energie , het gevoel dat je er als persoon toe doet compleet naar beneden kan trekken. 

En het concept van het programma trekt juist dat soort mensen aan ( 100 mensen in een huis voor  4 personen ) . Degenen met de grootste plaat voor hun kop , die het niets kan schelen wat anderen van hun denken, die zich niet kunnen inleven in de gevoelens van anderen , degenen dus met een psychopatische persoonlijkheid ,zullen zich hier "thuis " voelen . 

Nou is het natuurlijk precies de bedoeling van de makers van dit programma. Maar waar Utopia nog opbouwend was , waar soms interessante ideeën naar voren kwamen , heb ik niet het gevoel dat dit programma iets bijdraagt .

4 uur geleden zei TheGallant:

 

Vanaf aankomende maandag start er een gloednieuw programma met de titel 'get the fuck out of my house'. Een reality programma alla de gouden kooi.

Er worden 100 mensen opgesloten in een huis, waar normaliter plek is voor 4 personen. Diegene die dit twee maanden weet vol te houden wint de pot geld.

Iedere week wordt er een stemming gehouden onder de bewoners. Diegene die de meeste stemmen krijgt, wordt de huisbaas. Deze huisbaas gaat over de regie. Deze mag mensen wegsturen en gaat over het geld.

De pot die start met 100.000 euro wordt minder doordat alles wat men gebruikt, geld kost. Uitgaven zoals fruit zouden zo maar 200 euro kunnen kosten. Er moet dus heel bewust worden gekozen wat er wordt uitgegeven, zodat er aan het einde van de rit geld overblijft voor de winnaar.

Het zal een absurd programma worden waarin mensen tot het uiterste zullen gaan. Het kan worden gezien als een experiment.

Ik ga er zeker naar kijken, aangezien ik van dit soort programma's kan genieten. Ik kijk ook Utopia en ik schaam mezelf er niet voor emoji12.png

Wie gaat er nog meer kijken?

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daarnet even de opname bekeken. Het programma onder leiding van Nicolette Kluijver gaat vurig van start. Ik kreeg direct al plaatsvervangende claustrofobie terwijl ik dit bekeek. Het programma get the fuck out of my house zal steeds grimmiger worden denk ik. Er is direct al een huisbaas gekozen middels een stemming. Het hoge tokkie gehalte kwam al direct in opstand. Ene had het huis al verlaten vanwege haar esmoker die gestolen was.

De huidige huisbaas heeft er nu al voor gekozen om te wachten met het eten voor zijn huisgenoten terwijl hijzelf wel kan eten. Puur om mensen op het dak te krijgen. Iedere dag weer mogen er maaltijden en andere voorzieningen worden aangeschaft via een vitrine. Daar staan de extreem hoge prijzen op vermeld. Dit gaat ten koste van de hoofdprijs. Of er geld kan worden verdiend tijdens het verblijf is mij onduidelijk. Dat dit voor extreme situaties gaat zorgen is zeker. Ik blijf het volgen ;)

Wie doet er mee?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

http://www.rtlnieuws.nl/boulevard/entertainment/get-the-fck-out-of-my-house-ze-zijn-allemaal-gek-geworden

 

Dit wordt mooie televisie "Get The fuck out of my house', Denk dat de emoties hard gaan oplopen. Ik moet de eerste uitzending nog zien dacht dat het om 20:30 begon maar dat was dus vroeger. Is dit progamma elke dag te zien net zoals Utopia?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wacht liever tien jaartjes en dan komt een nieuwe reality serie op de buis : " Life on Mars" . Het Mars One project dus 

https://nl.wikipedia.org/wiki/Mars_One 

De bedoeling is dat er een selectie wordt gemaakt uit 200.000 kandidaten uit de hele wereld voor een enkele reis naar de planeet Mars als kolonist . Het gaat hier dus om een enkele reis ! Mensen zullen zich goed moeten realiseren dat ze niet weg kunnen , er geen politie is , geen medische hulp , beperkte hoeveelheid voedsel , kans op zonnestormen , kosmische straling , levensgevaarlijke wanen door de claustrofobische omgeving , kans op levensgevaarlijke confrontaties met bemanningsleden die de stress niet aankunnen. Dat ze hun familieleden en geliefden en vrienden nooit meer zullen zien !

De hele selectie procedure wordt in een tv show door de kijkers gevolgd en mede - beslist . Daarna op weg met op vaste tijden meekijken met de bemanning ( 2 mannen en 2 vrouwen ) . 

Op Mars ( na een reis van 6 maanden )  blijven we meekijken ! Hoe de planeet bewoonbaar te maken .... De confrontaties en hardships  van de kolonisten. Hoe aan voedsel te komen ? Misschien zijn we er getuige van hoe het is om te verhongeren ... Hoe het is om te hebben getekend voor iets waar je absoluut niet de gevolgen van kon overzien...

Na twee jaar komen er 4 nieuwe kolonisten  bij en wordt er dus een hele nieuwe groep gevormd  . Hoe worden de nieuwelingen ontvangen?  Wanneer ontstaan relaties tussen mannen en vrouwen ( of tussen mannen en mannen / vrouwen en vrouwen ) . Wanneer wordt de eerste vrouw zwanger ?  Is het wel verantwoord om een kind te krijgen op Mars ?

Volop drama , leed , hoop en levenslessen . 

De vraag is natuurlijk : is dit ethisch verantwoord ? Maar natuurlijk ga ik  wel kijken ! 

 Afbeeldingsresultaat voor mensen op mars

 

41d3c789036893b3a4339d9ec1847450_1.jpg

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei TheGallant:

Zal zo eens de aflevering bekijken. En wat denk je@TheGreatOne? Wordt het een hit?

Ik vond het wel bijzonder om te zien, een prachtig sociaal experiment! Dit zal ongetwijfeld kijkers geboeid voor de buis houden en een hit(je) worden. Vergeet niet het is RTL5, dat scheelt een hoop potentiële kijkers. Deed me een beetje denken aan de bus, ook zo vol maar die kregen genoeg eten en konden zich lekker wassen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wacht liever tien jaartjes en dan komt een nieuwe reality serie op de buis : " Life on Mars" . Het Mars One project dus 

https://nl.wikipedia.org/wiki/Mars_One 

De bedoeling is dat er een selectie wordt gemaakt uit 200.000 kandidaten uit de hele wereld voor een enkele reis naar de planeet Mars als kolonist . Het gaat hier dus om een enkele reis ! Mensen zullen zich goed moeten realiseren dat ze niet weg kunnen , er geen politie is , geen medische hulp , beperkte hoeveelheid voedsel , kans op zonnestormen , kosmische straling , levensgevaarlijke wanen door de claustrofobische omgeving , kans op levensgevaarlijke confrontaties met bemanningsleden die de stress niet aankunnen. Dat ze hun familieleden en geliefden en vrienden nooit meer zullen zien !

De hele selectie procedure wordt in een tv show door de kijkers gevolgd en mede - beslist . Daarna op weg met op vaste tijden meekijken met de bemanning ( 2 mannen en 2 vrouwen ) . 

Op Mars ( na een reis van 6 maanden )  blijven we meekijken ! Hoe de planeet bewoonbaar te maken .... De confrontaties en hardships  van de kolonisten. Hoe aan voedsel te komen ? Misschien zijn we er getuige van hoe het is om te verhongeren ... Hoe het is om te hebben getekend voor iets waar je absoluut niet de gevolgen van kon overzien...

Na twee jaar komen er 4 nieuwe kolonisten  bij en wordt er dus een hele nieuwe groep gevormd  . Hoe worden de nieuwelingen ontvangen?  Wanneer ontstaan relaties tussen mannen en vrouwen ( of tussen mannen en mannen / vrouwen en vrouwen ) . Wanneer wordt de eerste vrouw zwanger ?  Is het wel verantwoord om een kind te krijgen op Mars ?

Volop drama , leed , hoop en levenslessen . 

De vraag is natuurlijk : is dit ethisch verantwoord ? Maar natuurlijk ga ik  wel kijken ! 

 ?appId=21791a8992982cd8da851550a453bd7f%26quality=0.7&key=eda615bd0bbc6e23b1522863794e484b11f00b872a9dee37e476c7dffc5c98c3

 

41d3c789036893b3a4339d9ec1847450_1.jpg&key=77ca9f9e3dc3956db28b5dadf97e7cbf24631dabfdf0e4e088feb58b00f66b4e

 

 


Wow dat is wel heftig. Zeker de moeite waard
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren de tweede aflevering gezien van 'get the f*ck out of my house'. Er zijn er al een aantal vertrokken. Die hadden er toch andere verwachtingen bij. Wat hadden ze dan verwacht? ;) De huismeester staat onder vuur en zorgt voor de nodige spanningen. Wie gaat het volhouden deze twee maanden en hoeveel mensen zullen elkaar aanvliegen? Leuk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.