Spring naar bijdragen

Tarsoj systeem


babboe

Aanbevolen berichten

14 minuten geleden zei jordi22:

Waarom ga je ervan uit dat hij nog eens komt ? Als ik nu zeg dat elk nummer kan vallen ben ik dan verkeerd ?

Dan kun je bij een Megastar het verkeerd zien , die 11 kan in zijn repeterende programma zitten , het is verstandig om hem zeker de eerste tien draaien erbij te spelen.

Edit ; 11 buren valt als een gek , heerlijk !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei babboe:

Dan kun je bij een Megastar het verkeerd zien , die 11 kan in zijn repeterende programma zitten , het is verstandig om hem zeker de eerste tien draaien erbij te spelen.

Edit ; 11 buren valt als een gek , heerlijk !

Kan ik hieruit afleiden dat jij denkt dat de automatische roulette geprogrammeerd is. En dus niet eerlijk is ? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Concluderend kan ik voor mezelf nu wel stellen dat ik steeds teveel wordt afgeleid als ik een methode aan het uitproberen ben.

Op een Megastar in elk geval wel. Het is natuurlijk heerlijk dat ik steeds win op die idiote repetities ( vandaag 11 buren , echt niet normaal , onderhand fronsende wenkbrauwen van het personeel bij de zoveelste handpay ), maar fatsoenlijk braafjes een Oscar's grind uitproberen , valt dan elke keer weer volkomen in het water. 

Dat wordt dus HC , een echte uitdaging om het met lowietjes te gaan proberen !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 maand later...

Een slimmerik in onze club , twee boxen , de eerste met de bank mee met Tarsoj , de tweede tegen de bank (kleur bijv,) in met Tarsoj.

Box waar je op begint te winnen blijven doorspelen en in de gaten houden of je niet al te gekke inzetten hoeft te plaatsen. Loopt het ff niet ; pauze inlassen , en kijken op welke van de twee boxen het weer gaat lopen...

Krijg je daar een beetje handigheid in , dan is er een leuke kans dat je met beide boxen met een winstje afsluit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.