Spring naar bijdragen

Onetime gaat live video streamen via Twitch


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

Zin om een stream te zien. blackjack, knallen met Klaver a 1€ (omdat ze movie dag hebben)? Roept u maar. Alleen heb ik dan een verzoekje.  (21) Belg met snor speelt H1Z1 https://www.twitch.tv/t1mmy0  en ben al 2 nachten naar hem aan het kijken. Wil een leuke grap met hem uithalen, hij heeft nu 15 followers. Zouden jullie hem dan even willen volgen (leuk als 5 man dit doen) en dan even in de chat zeggen dat die Koning H1Z1 is ;-)

 

 

 

 

 

 

Sadly we’ve reached the end of Movie Week, but we plan on finishing with a bang! Play any of the movie week slots, and win €50!

How can I claim the bonus?
Simply make a minimum of 1000 spins on any of the following NetEnt slots: Creature from the Black Lagoon, Frankenstein, Aliens, South Park, Dracula or the Invisible Man.

Spins can be divided over multiple slots, as long as the total amount of spins on these slots exceeds 1000 spins. Once you’ve reached 1000 spins we’ll automatically add a bonus of €50 to your account!

Rules:

  • Only bets on the above mentioned slots count towards the total of 1000 spins.
  • The bonus has a wagering requirement of 1x times.
  • This offer is only available on Sunday the 29th of January.
  • The bonus can be claimed once per player.
  • The minimum bet per spin is €1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanavond laat, de @rhellevo move. Heb tijdens het eten om de bonus (1000 spins) de kasten South Park, Black Lagoon, Invisible Man, Aliens en Frankenstein gespeeld totdat er een bonus viel en alle 5 kasten staat een bonus klaar die ik nog niet gespeeld hebt! Hoe gaaf is dat, met spins van 1€.  Ik ga eerst 2 Blacktoernooien winnen en daarna deze spelen tijdens een stream. Denk rond 22:30 uur online en geef hier een update. Tot vanavond met de bonus games.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zaterdag is mijn Twitch pakketje binnengekomen bestaande uit: microfoon met standaard en een paneeltje voor het geluid. Voor de mensen die moeite hadden met mij te verstaan er is een oplossing ! Voor de mensen die niet begrepen wat ik zei, teletekst 888 ;) . In de loop van de week een nieuwe uitzending van Jordi22. Weer allemaal nieuwe slotjes en een hoop leuke verhalen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb wel zin in een nachtuitzending. Het is tenslotte maandag :-)

 

Willen we paarden gokken zien (Runnerz) bingo (Bingocams), voetbal (Toto), World blackjack tournament, MyVegas, Fairplayspelletjes. Bonus games opgespaard bij gokkasten? Roept u maar en dan zien we elkaar vanavond misschien rond 23:00 uur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minuten geleden zei TheGreatOne:

Ik heb wel zin in een nachtuitzending. Het is tenslotte maandag :-)

 

Willen we paarden gokken zien (Runnerz) Bingo (Bingocams), voetbal (Toto), World Blackjack tournament, MyVegas, Fairplayspelletjes. Bonus games opgespaard bij gokkasten? Roept u maar en dan zien we elkaar vanavond misschien rond 23:00 uur.

Bonus games opsparen is leuk, runnerz en bingocams vind ik wat saai. Maar een World blackjack toernooi kan ook zeker. Fairplayspelletjes is ook een prima idee ! We laten ons verassen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag al 8 uur online gespeeld, veel getest, gedraaid (op autospin) en zo'n 450€ in de min. Echter staan er wel een tig bonus games klaar die nog niet gespeeld zijn van rond 1€. Kasten zoals Game of Thrones, Koi Princess, Drive, Warlords, Creatures of the Black Lagoon, Invisible Man, Fairtyle Legends, Divine Fortune, Aloha, Gonzo's Quest (die duurde 1200 spins), Steamtower en many more ;-) zelfs South Parc!  En dat allemaal nadat de familie Pos op televisie geweest is en met een beetje mazzel kunnen we ervoor nog genieten van @TheGallant die jullie warm mag maken aangezien we pas met de bonusgames starten als jullie aan een paar wensen van TGO voldoen ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een heerlijke uitzendingen waren dat gisteren en in de nacht knalde het Onetime kanaal als nooit te voren met ruim 100 nacht kijkers (nummer 1 Nederlands kanaal) en drukke chat. Die target kan van het lijstje af. Nu op naar de 500 followers zodat we een 24 uur stream (op een locatie) kunnen gaan regelen. Hebben jullie gisteren de Pussy van @TheGallant in de uitzending gezien?

Schermafbeelding 2017-02-01 om 02.23.49.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.