Spring naar bijdragen

160 euro per maand vind ik reuze meevallen!


Aanbevolen berichten

160 per maand... Mogelijk dat ze loterij spelers (mensen die 10-20 euro aan lotto loten kopen) ook mee rekenen? Bovendien zijn er ook genoeg jongeren die met enige regelmaat 1-2 euro TOTO weddenschap plaatsen op hun favoriete voetbal club. Dat zijn dan wel regelmatige spelers, maar drukken het gemiddelde wel omlaag.

Stel dat de verhoudingen hiervan 1 op 1 zijn. Waarbij een TOTO speler 20 per maand speelt. Dan kan daar tegenover 300 per maand door een ander wordeb verloren.

Bovendien wordt hier gesproken over totaal verlies, als je gokt, win je zo nu en dan natuurlijk ook wel eens wat! Alles bij elkaar is €160,- dus goed denkbaar. Wel kan ik vrij zeker er vsn zijn dat dit een vertekend beeld geeft over de realiteit rondom gok-problematiek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet wel zeker dat loterij spelers niet worden meegerekend das immers geen gokken volgens de overheid anders viel het wel onder de zelfde wetgeving. Overigens is 160 pm niet erg voor 24+ers maar moet in mijn ogen hier gekeken worden naar de 24- doelgroep. Als ik bij mij op de sportschool kijk hoeveel jongeren ff een gokje wagen of betje doen is dat schokbarend groter geworden dan in het illegale (grijsgebied) tijdperk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Solidagio:

Omdat jij en ik en vele anderen meer besteden, wil dat niet zeggen dat er niet vele anderen zijn die veel minder besteden. 

Precies dit. Het is een gemiddelde. De ene vergokt 5 ruggen per maand de ander 5 tientjes per jaar. 

Waar het om gaat zijn de gevallen die meer vergokken dan ze missen kunnen en in de problemen komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Prachtige reacties, onderstaande wil ik jullie niet onthouden🙂
Hoe dom zijn jullie 😂😁
 

Citaat

Ik zie gokken als belasting op domheid, of anders een vorm van zwendel. Als je weet wat er "aan de strijkstok blijft hangen", hoe veel belasting er op een prijs zit... en deze bedrijven dan toch nog kans zien winst te maken, dan kun je op je klompen aanvoelen dat je er als deelnemer niet rijk van zal worden. Het kan wel, maar het zal niet gebeuren.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.