Spring naar bijdragen

Financiële verificatie Unibet


Aanbevolen berichten

Beste forumleden,

Vandaag heb ik een mail van Unibet gekregen m.b.t. financiële verificatie. Ze vragen hierbij loonstroken van de afgelopen 3 maanden. 
En indien je zelfstandig ondernemer bent, dan vragen ze ook nog eens meest recente inkomstenbelasting. Dit heeft volgens mij echter niks met wwft te maken, maar meer met of je verantwoord kunt gokken. Heeft één van jullie ook deze mail gehad? Zo ja, ga je de gegevens opsturen? En als je niks opstuurt, sluiten ze je dan je account oid?

 

IMG_2435.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je gokt waarschijnlijk redelijke bedragen bij unibet. Dit sturen ze zodat ze als de wetgeving veranderd zij jouw hogere limieten kunnen bieden dan vooropgestelde max van 700 omdat je dit dan kan veroorloven qua salaris. Unibet probeert gwn voorop te spelen op de zaken zodat jij nog steeds meer kan storten dan 700 wanneer dr regels worden doorgevoerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vrij milde regeling als je alleen loonstroken van 3 maanden hoeft op te sturen.

In augustus 2023 vroeg Unibet  me nog om op de bankrekening mee te kijken;

Wij nemen bij Unibet verantwoord spelen zeer serieus en we willen zeker zijn dat het bedrag dat wordt uitgegeven op onze site duurzaam is over een langere periode. Om het huidige ingestelde verlieslimiet op je account te kunnen verhogen hebben we om deze reden bewijs nodig van je inkomsten.

Je kan dit verificatieproces doorlopen door toestemming te geven voor ‘Open Banking’ of door documenten handmatig te uploaden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei mmaniac111:

Ik zou zoiets nooit opsturen. Geniet ander aanbod. Het gaat me een paar stappen te ver…

Ik kan wel naar een ander gaan, maar het probleem is dat steeds meer aanbieders dit soort dingen vragen

1 uur geleden zei Rudi:

Vrij milde regeling als je alleen loonstroken van 3 maanden hoeft op te sturen.

In augustus 2023 vroeg Unibet  me nog om op de bankrekening mee te kijken;

Wij nemen bij Unibet verantwoord spelen zeer serieus en we willen zeker zijn dat het bedrag dat wordt uitgegeven op onze site duurzaam is over een langere periode. Om het huidige ingestelde verlieslimiet op je account te kunnen verhogen hebben we om deze reden bewijs nodig van je inkomsten.

Je kan dit verificatieproces doorlopen door toestemming te geven voor ‘Open Banking’ of door documenten handmatig te uploaden.

Die stap gaat wel heel ver... mag dat wel zomaar ivm privacywetgeving?
En wat heb je uiteindelijk gedaan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minutes ago, mrblackjack said:

Die stap gaat wel heel ver... mag dat wel zomaar ivm privacywetgeving?

En wat heb je uiteindelijk gedaan?

Vragen staat vrij en PSD2.

Ik heb Unibet laten meekijken op de bankrekening die ik voor dat casino gebruik, heb er wel enkele en doe het merendeel van de betalingen cash.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb dit een keer gehad bij Holland Casino online. Destijds negeerde ik gewoon hun mails, vond het vrij belachelijk om dit soort gegevens op te vragen zomaar per mail. Ging zelfs zover dat ze me paar keer in de week iedere keer opbelde, bijna stalkerachtig. 

Uiteindelijk hadden ze mijn spelersaccount geblokkeerd totdat ik de gegevens stuurde. Bij mij wilde ze bankafschriften en belastingaangiften. Ik denk dat Unibet dat ook zo maar zou kunnen beslissen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Naast BetCity is Unibet nu ook aan het voorsorteren op de komende verandering in de beleidsregels Verantwoord Spelen. Als je Unibet een fijne partij vindt om bij te spelen dan is het de moeite waard om dit te doen. Als je niets opstuurt dan zullen ze niet je account sluiten maar waarschijnlijk limieten toe gaan passen op je account. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kreeg gisteren deze van HC

Beste 

 

Bij Holland Casino Online vinden we Veilig en Verantwoord spelen belangrijk. In dit kader willen we je graag laten weten dat we de stortingslimiet in je account hebben aangepast naar ..... per maand. Dit bedrag sluit aan bij je huidige speelgedrag en geeft, zolang je speelgedrag niet verandert, geen beperkingen op je account.

 

 

Als je je limieten wilt wijzigen, vragen we je vriendelijk om contact met ons op te nemen via telefoonnummer 023-456 8241. Wij zijn bereikbaar op Maandag t/m Zaterdag van 09:00 – 21:00 en Zondag van 09:00 – 18:00. Samen kunnen we dan limieten instellen die passen bij jouw situatie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 25-4-2024 om 03:16 zei waaromniet212:

Ik heb dit een keer gehad bij Holland Casino online. Destijds negeerde ik gewoon hun mails, vond het vrij belachelijk om dit soort gegevens op te vragen zomaar per mail. Ging zelfs zover dat ze me paar keer in de week iedere keer opbelde, bijna stalkerachtig. 

Uiteindelijk hadden ze mijn spelersaccount geblokkeerd totdat ik de gegevens stuurde. Bij mij wilde ze bankafschriften en belastingaangiften. Ik denk dat Unibet dat ook zo maar zou kunnen beslissen. 

Bij mij vroeg HC online dat ook. Ik had toen wel documenten gestuurd, maar zij vonden het steeds niet genoeg. Op een gegeven moment had ik er genoeg van had daarna niks meer gestuurd. Het gevolg is dat zij mij online account en toegang tot de vestigingen hebben geblokkeerd. 

Ben daarna overgestapt naar unibet en in mindere mate betcity.
 

 

Op 25-4-2024 om 11:17 zei pokerinfo:

Ik kreeg gisteren deze van HC

Beste 

 

Bij Holland Casino Online vinden we Veilig en Verantwoord spelen belangrijk. In dit kader willen we je graag laten weten dat we de stortingslimiet in je account hebben aangepast naar ..... per maand. Dit bedrag sluit aan bij je huidige speelgedrag en geeft, zolang je speelgedrag niet verandert, geen beperkingen op je account.

 

 

Als je je limieten wilt wijzigen, vragen we je vriendelijk om contact met ons op te nemen via telefoonnummer 023-456 8241. Wij zijn bereikbaar op Maandag t/m Zaterdag van 09:00 – 21:00 en Zondag van 09:00 – 18:00. Samen kunnen we dan limieten instellen die passen bij jouw situatie.

Jij hoefde geen documenten op te sturen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.